bugün

larker

(bkz: hepimiz çaylağız)

çaylak olması moderasyonun kararıdır ancak, bu çakırkeyf * * * * kafayla kendisinin arkasında olduğumu bilmesi gereken yazardır. değer verdiğim yazarların çaylak yapılmasının akabinde, iş güç/slogan bölümüne yazdığım, "hepimiz çaylağız" cümlesini kendisi için tekrar yazmakta gurur duymaktayım... yürü be larker, şanın yürüsün anuna goyim...
© copyright 2005 - 2026