bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
entry'ler (45)
inter in kendini avrupa'ya ispatlaması için italya daki rövanş maçında birşeyler yapması lazım. yoksa geçen seneki valencia rezilliğinden sonra bu sene de liverpool a elenmeleri, inter in sadece italya sınırları içinde futbol oynayabilen bir takım olduğu iddiasını kanıtlayacaktır.
kesinlikle arslan bulut ve ulusalcı kişilerin uydurması olan durum..yanlış anlaşılmasın akp li falan değilim..sadece şunu bilmeniz gerekiyor türkiye nin birçok yerinde özellikle büyükşehirlerde oy kullanımının bittiği andan itibaren (doğu ve batı illeri arasında 1 saatlik zaman farkı var) oy sayımı başladığında bütün partilerin görevlileri oyların sayıldığı noktada sandık görevlilerinin gözü önünde oy sayımını izleyebilir. bunun için kanunen hiçbir mahzur yoktur. daha sonra sandıklarda sayılan oylar sandık görevlilerinin imzaları ile kapıya asılır ve ysk'ya yollanır. zaten partililer kapıya asılan sandık sonucunun bir numunesini isterlerse alabilirler. daha sonra kendi içlerindeki sonuçlar ile genel sonuçlar karşılaştırılır.
sonuç olarak bunun düpe düz uydurma olduğu ayan beyan ortada,kimse çıkıp da aylar geçtikten sonra böyle fındık-fıstık şeylere tevessül etmez. seçim sonuçlarını bu yıl yayın organları cihan haber ajansından aldı onlarda okullara görevli yollayıp oralardaki sonuçları telefon ile genel merkeze bildirmişler orada toplanan sonuçlar ekrana yansımış
bunları nereden biliyorum derseniz 22 temmuz seçimlerinde bende sandık görevlisi olarak bulunmuştum.
sonuç olarak bunun düpe düz uydurma olduğu ayan beyan ortada,kimse çıkıp da aylar geçtikten sonra böyle fındık-fıstık şeylere tevessül etmez. seçim sonuçlarını bu yıl yayın organları cihan haber ajansından aldı onlarda okullara görevli yollayıp oralardaki sonuçları telefon ile genel merkeze bildirmişler orada toplanan sonuçlar ekrana yansımış
bunları nereden biliyorum derseniz 22 temmuz seçimlerinde bende sandık görevlisi olarak bulunmuştum.
fazla uzadığı vakitte hafifliğin yerini ağırlığın aldığı durum.1 sene neyse de,3-4 sene geç bitirme durumu olduğu takdirde ciddi psikolojik travmalara sebebiyet verebilecek durum.
kısaca Q=macit diye ezberletilir.
ntv den saat 20.00'da canlı yayınlanacak maç. evinde real madrid in mutlaka kazanması gereken bir mücadele.
hakemin bütün takdir haklarını barca dan yana kullandığı maç.özellkle keita nın oyundan atılması çok ucuzca idi. sevilla, eğer hücumda biraz laubalice davranmayıp 2.golü atabilseydi,gün itibari ile barcanın lig de havluyu attığı an olurdu. bakalım real madrid akşam valladolid önünde ne yapacak.
birçok kişinin düzdüğü methiyelere nazaran alt kadro tarafından pek sevilmeyen,sert görünümlü değil ciddi ciddi sert olan paşamız. kendisi o noktaya gelen meslektaşlarının aksine piyade ya da topçu sınıfından değil personel sınıfındandır. bu da çok nadir görülen bir durumdur. kara kuvvetlerinin başına geçtiğinden beri özelliklerde karargahlarda disiplini ele almış,millete kök söktürmektedir.
her türlü subay,astsubay,polis vb bilimum işler
kutuplaşmadan ziyade müslümanların uyanık olmalarını salıklayan ayet. artık karakteristik özelliğimiz olan bir bütünün parçasını alıp onu bütüne mal etme alışkanlığı bu ayette de ortaya çıkmaktadır.
öncelikle insan kainatın halifesi olarak Allah tarafından yaratılmış bir varlıktır,diğer canlılar onun emrine musahhar kılınmıştır. insanların en hayırlıları olan kişiler ise Allah'ın elçileri peygamberlerdir. Peygamberlerin vazifesi ise Emr-i bil maruf,Nehy-i anil münker (iyiliği emretme,kötülükten sakındırmadır) dir. buna ek olarak Enbiya suresinde Efendimize (s.a.v) e hitaben "Biz,seni alemlere rahmet olarak gönderdik." ayeti kerimesi de Efendimizin genel olarak bütün insanlığa gönderildiğini ayan beyan ortaya koymaktadır.
ikinci olarak,gerek asr-ı saadette gerekse diğer islam toplumlarında Allah'ı anlatmaya diğer bir ifade ile tebliğe çok önem verilmiş ulema nın icması ile "farzlar üstü farz" olarak addedilmiştir. sonuçta Allah'ı ve Resulunu diğer dinlere müntesip insanlara anlatma çok önemli bir faaliyettir. karşıdaki insan ile ilişkilerini geliştirmeden,samimiyet kurmadan,ortak bazı paydalarda buluşmadan bu insana değil Allah'ı kendini bile anlatamazsın.
bu ayet bize diğer dinlere bağlı insanlarla irtibatı koparmamızı değil aksine ilerletmemizi ancak diğer dinlere müntesip olan insanlar içinde bizlere (dinimize) zarar verebilecek insanlara karşı dikkatli olmamız gerektiğini gözler önüne sermektedir.
zaten az buçuk K.Kerim ile irtibatı sağlam olan az buçuk Efendimizin hayatını okuyan bir insan bu ayetten başka türlü bir mana çıkmayacağını bilmektedir.
öncelikle insan kainatın halifesi olarak Allah tarafından yaratılmış bir varlıktır,diğer canlılar onun emrine musahhar kılınmıştır. insanların en hayırlıları olan kişiler ise Allah'ın elçileri peygamberlerdir. Peygamberlerin vazifesi ise Emr-i bil maruf,Nehy-i anil münker (iyiliği emretme,kötülükten sakındırmadır) dir. buna ek olarak Enbiya suresinde Efendimize (s.a.v) e hitaben "Biz,seni alemlere rahmet olarak gönderdik." ayeti kerimesi de Efendimizin genel olarak bütün insanlığa gönderildiğini ayan beyan ortaya koymaktadır.
ikinci olarak,gerek asr-ı saadette gerekse diğer islam toplumlarında Allah'ı anlatmaya diğer bir ifade ile tebliğe çok önem verilmiş ulema nın icması ile "farzlar üstü farz" olarak addedilmiştir. sonuçta Allah'ı ve Resulunu diğer dinlere müntesip insanlara anlatma çok önemli bir faaliyettir. karşıdaki insan ile ilişkilerini geliştirmeden,samimiyet kurmadan,ortak bazı paydalarda buluşmadan bu insana değil Allah'ı kendini bile anlatamazsın.
bu ayet bize diğer dinlere bağlı insanlarla irtibatı koparmamızı değil aksine ilerletmemizi ancak diğer dinlere müntesip olan insanlar içinde bizlere (dinimize) zarar verebilecek insanlara karşı dikkatli olmamız gerektiğini gözler önüne sermektedir.
zaten az buçuk K.Kerim ile irtibatı sağlam olan az buçuk Efendimizin hayatını okuyan bir insan bu ayetten başka türlü bir mana çıkmayacağını bilmektedir.
ortaya çıkma manasıda vardır.
"yaralarından tevellüt eden kurtlar"
"yaralarından tevellüt eden kurtlar"
aşağıdaki siteye girerek hakkında detaylı bilgilere ulaşılabilecek olan avrupa daki en modern stadyumlardan biri.
http://www.arena-auf-schalke.de/
http://www.arena-auf-schalke.de/
samir nasri tarafından marsilya-beşiktaş maçında başımıza gelen olay.
la liga da (ispanya) bu yıl üst sıraları zorlayan bir takım. real madrid i evinde
2-0 mağlup ederek barca nın ekmeğine tereyağlı bal çalmış oldular.
2-0 mağlup ederek barca nın ekmeğine tereyağlı bal çalmış oldular.
halihazırda öss ye girecek öğrenci güruhunun yarısının maruz kaldığı bilinçli/bilinçsiz yapılan baskı.
hiç de öyle olmayan durum.kasıntılı,kendini beğenmiş olan,snop insan her yerde her durumda kendini belli eder.ister türban taksın,ister takmasın;ister etiler'de otursun ister gaziosmanpaşa'da.dolayısıyla buna benzer önermeler karşı tarafı rencide etmekten,çamur at izi kalsın mantiğından öte birşey değildir.
gs li arkadaşların bugünkü maça bakarak heveslendiği ve turu geçme hayalleri kurdukları maç.evet ilk maçta fenerbahçe kötü oynamıştır,gs galibiyeti kaçırmıştır.amma velakin sakatların iyileşip iyileşmemesinin hiçbir ehemmiyeti yoktur,fenerbahçe ikinci maça daha iyi bir şekilde konsatre olup gerçek gücünü gösterdiği vakitte bakalım gs ne yapacak?? bekleyip göreceğiz.
bugün sırbistan sınırları içinde olan boşnak nüfusun yoğun olduğu,mirsad türkcan ın memleketi.basketbolcu yetiştirme fabrikası gibi maşallah.
mhp nin asıl tabanı iç anadolu bölgesi ve özellikle yozgat,kırıkkale,kırşehir,maraş,erzurum gibi illerdir.ilginçtir ki,mhp son yıllarda bu illerde akp nin gerisinde kalmış ve kalelerinde yavaş yavaş kan kaybına uğramaya başlamış durumda.22 temmuz seçiminde akp;
çankırı da:%60
çorum da: %57
kırşehir de:%44
maraş da:%68
erzurum da:%68
kırıkkale de:%58
yozgat da:%62 oy almış.
eğer benim gibi biraz olsun orta anadolu daki yaşama vakıf iseniz bu tablo sizi şaşırtacaktır.ulusalcılık gömleği giymek veya chp ye yakın görünmek mhp ye herhangi bir fayda sağlamamıştır.eğer 22 temmuz seçimleri öncesi patlak veren terör olayları olmasa idi mhp bugün %11-12 i zor yakalamış kıl payı barajı geçen bir parti olurdu.asıl olarak kendi öz evlatlarının olduğu yerde böyle derinden yara almak mhp li yöneticilerin aklını başına getirmiş olmalı ki,anadolu insanın yumuşak karnı olan türban mevzusunda safını netleştirmek durumunda kalmıştır.bakalım kanaltürkcüler,cevizciler vs ciler bu meselede ne ahkam kesecekler,hep beraber ilgi ile takip ediyoruz!
çankırı da:%60
çorum da: %57
kırşehir de:%44
maraş da:%68
erzurum da:%68
kırıkkale de:%58
yozgat da:%62 oy almış.
eğer benim gibi biraz olsun orta anadolu daki yaşama vakıf iseniz bu tablo sizi şaşırtacaktır.ulusalcılık gömleği giymek veya chp ye yakın görünmek mhp ye herhangi bir fayda sağlamamıştır.eğer 22 temmuz seçimleri öncesi patlak veren terör olayları olmasa idi mhp bugün %11-12 i zor yakalamış kıl payı barajı geçen bir parti olurdu.asıl olarak kendi öz evlatlarının olduğu yerde böyle derinden yara almak mhp li yöneticilerin aklını başına getirmiş olmalı ki,anadolu insanın yumuşak karnı olan türban mevzusunda safını netleştirmek durumunda kalmıştır.bakalım kanaltürkcüler,cevizciler vs ciler bu meselede ne ahkam kesecekler,hep beraber ilgi ile takip ediyoruz!
73.dakikası itibariyle real madrid in raul ve nistelrooy un attığı goller ile 2-0 önde olduğu maç.
robert kolejin kısaltması.