bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- kemalistlerin sanki biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- birader yazar olmak13
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- amerika birleşik devletleri7
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- türkiye9
- seri gizli artı oy veren melek3
- sigmund freud'un koltuğu4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- 26 haziran 20264
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- egay sucukcu birader2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- arda güler4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
entry'ler (333)
Kafamı yaşasaydın kafana sıkardın.
Evdeki Yabancı.
Sürünen komando oyuncağı.
Maddi durumu bizden çok daha iyi olan bir arkadaşımda vardı. O oyuncağın halı üzerinde sürünüp sürünüp ilerlemesine sonra da durup ateş eder gibi sesler çıkartmasına hayrandım. Yokluğun gözü kör olsun.
Maddi durumu bizden çok daha iyi olan bir arkadaşımda vardı. O oyuncağın halı üzerinde sürünüp sürünüp ilerlemesine sonra da durup ateş eder gibi sesler çıkartmasına hayrandım. Yokluğun gözü kör olsun.
15 temmuz fırat kalkanı sen hep başdasın,
Erdoğan ın afrini feth ettiği yaşdasın.
Erdoğan ın afrini feth ettiği yaşdasın.
Nöbetteyim. Nöbet hızlı geçsin diye sözlükte şarj tüketiyorum.
şubat 2018 itibariyle akreditasyon çalışmalarını tamamlamış ve dünya standartlarında tıp eğitimi verdiğini belgelerle kanıtlamıştır.
6 senemi geçirdiğim çok güzel anılar biriktirdiğim fakültem olur. eski entryler genelde hastaneden illallah edenler tarafından girilmiş fakat şimdi o eski halinden eser yok. yıllardır süren yenileme çalışmaları son demlerinde. elbette istanbuldaki über büyük, göze hitap eden özel hastanelerin gösterişi yok ama en azından herşey yeni ve kaliteli duruyor. zaten gösterişli hastanelerin amacı da tamamen duygusal bunu hepimiz biliyoruz.
eğitim konusuna gelinecek olursa temel bilimlerin yetersiz olduğunu düşünüyorum. ilk üç sene tam bir lanet. öğrenmeye çabaladığım herşey gaz ve toz bulutu oldu bile. bu nedenle tus temel de yerlerde oluyor. ama klinik bilimlerin hakkını vermek gerek. herşey gayet güzel işliyor. ayrıca her staj sonunda yapılan feedback leri teker teker okuyup hızlıca ters giden işleri değiştirmeye çabalayan bir dekanlık kadrosu mevcut. anabilimdalı başkanı ve dekanlık ne yazdıysanız muhakkak okuyorlar ve değişimi hissediyorsunuz.
intörnlük dönemine gelecek olursak eğer tus çalışacaksanız hayatınızın en berbat dönemi olabilir. ama eğer biraz olsun salladıysanız işte size en mükemmel yıl. eyvallah çok çalışıyorsun eyvallah çok nöbet tutuyosun eyvallah yapmaman gereken işleri yapıyosun gece sekreterliği yapıyosun belki ama bu bi ekip işi kardeşim. işlerin bir şekilde yürümesi lazım bu pastadan sana düşen pay da bu. bu da bir süreç hık mık demeden katlanmak gerek. ayrıca intörnken hangi rotasyonda olursan ol 3-5 günde kendini ekipten hissediyorsun.
intörnlük genel cerrahi hariç gayet güzel geçiyor. birkaç gereksiz tip kabak tadı veriyor onun dışında sıkıntı yok. detaylarını gittiğinizde görürsünüz sevgili tütf lüler *
6 senemi geçirdiğim çok güzel anılar biriktirdiğim fakültem olur. eski entryler genelde hastaneden illallah edenler tarafından girilmiş fakat şimdi o eski halinden eser yok. yıllardır süren yenileme çalışmaları son demlerinde. elbette istanbuldaki über büyük, göze hitap eden özel hastanelerin gösterişi yok ama en azından herşey yeni ve kaliteli duruyor. zaten gösterişli hastanelerin amacı da tamamen duygusal bunu hepimiz biliyoruz.
eğitim konusuna gelinecek olursa temel bilimlerin yetersiz olduğunu düşünüyorum. ilk üç sene tam bir lanet. öğrenmeye çabaladığım herşey gaz ve toz bulutu oldu bile. bu nedenle tus temel de yerlerde oluyor. ama klinik bilimlerin hakkını vermek gerek. herşey gayet güzel işliyor. ayrıca her staj sonunda yapılan feedback leri teker teker okuyup hızlıca ters giden işleri değiştirmeye çabalayan bir dekanlık kadrosu mevcut. anabilimdalı başkanı ve dekanlık ne yazdıysanız muhakkak okuyorlar ve değişimi hissediyorsunuz.
intörnlük dönemine gelecek olursak eğer tus çalışacaksanız hayatınızın en berbat dönemi olabilir. ama eğer biraz olsun salladıysanız işte size en mükemmel yıl. eyvallah çok çalışıyorsun eyvallah çok nöbet tutuyosun eyvallah yapmaman gereken işleri yapıyosun gece sekreterliği yapıyosun belki ama bu bi ekip işi kardeşim. işlerin bir şekilde yürümesi lazım bu pastadan sana düşen pay da bu. bu da bir süreç hık mık demeden katlanmak gerek. ayrıca intörnken hangi rotasyonda olursan ol 3-5 günde kendini ekipten hissediyorsun.
intörnlük genel cerrahi hariç gayet güzel geçiyor. birkaç gereksiz tip kabak tadı veriyor onun dışında sıkıntı yok. detaylarını gittiğinizde görürsünüz sevgili tütf lüler *
Hala izlememiş olanlar varsa bu güzel bahar pazarını kıymetlendirmek için (bkz: 3 idiots)
Eğer haşlanmasının üzerinden 2 saatten fazla geçtiyse osuruk geğirik gibi tüm gazlara leş kokusunu bırakır. Sokak sandviçi yemeyi seviyorsanız uzak durmanızı tavsiye ederim.
kendisinin varlığından vefatından sonra haberdar oldum. ilk izlediğim videosunda mental retarde bir çocukla beraber lüks bmwsinin etrafında dolanıyordu şarkı dinleyip arabayla geziyorlardı. bende ilk bıraktığı izlenim pek iyi olmadı. gösteriş yapan görmemiş birisi olduğunu düşünmüştüm.
daha sonra ani bir kararla kronolojik sıra ile tüm videolarını izleme kararı aldım. ilk 300 videosu falan tamamen arabesk şarkı üzerine kendi fotoğraf slaytlarından oluşuyordu. sonra yavaş yavaş araba kullanıp sigara içerken kendisini çekmeye başladı ama hala konuşmuyordu. bir gün çalıştığı postane kamyonuyla giderken mazilerinden bişeyler anlatmaya başladı. “canım çoh gıvıttırmak istedi şöle duram da ıcıh gıvıttıram” dedi. bir sonraki videoya geçtim ne göreyim. kamyonu sağa çekmiş, hatasız kul olmaz’ı açmış, kamerayı arabanın torpidosuna koymuş, arabanın önüne geçmiş dans ediyor.
işte o gün bu gündür ali abimi izlemediğim gün yok. hayatını o kadar güzel yaşamış ki. kim ne der diye bi düşüncesi hiç yokmuş. içinden ne geliyorsa onu yapan, boynuna kocaman nazar boncuğu takan, kollarında zincirleriyle parmağında yüzükleriyle yarını düşünmeden anın tadını çıkartan, yüreğinde sadece iyilik olan bir insan.
abartmıyorum hayatımda gördüğüm en iyi yürekli en temiz insan kendisidir. her insan kendi doğrularına göre yaşar ama ali abinin hayat dolu kişiliği, anlattıkları, olaylar karşısındaki tutumları bazen insanın kendi doğrularını da sorgulatıyor.
senden çok şeyler öğrendim ali abim. inşallah olduğun yerde daha mutlusundur. allah seni orada burdakinden daha da mutlu etsin. sen kendine “ben cahilim benden çok kim okumuşsa ona öyle bir saygı duyarım ki önünde eğilirim” diyordun ama aslında sen gerçek bir öğretmendin.
sana dua eden binlerce kardeşin var, keşke seninle tanışabilseydim. hayatımda çok büyük izler bıraktın. ilk fırsatta kabrine geleceğim abim. ruhun şad olsun!
daha sonra ani bir kararla kronolojik sıra ile tüm videolarını izleme kararı aldım. ilk 300 videosu falan tamamen arabesk şarkı üzerine kendi fotoğraf slaytlarından oluşuyordu. sonra yavaş yavaş araba kullanıp sigara içerken kendisini çekmeye başladı ama hala konuşmuyordu. bir gün çalıştığı postane kamyonuyla giderken mazilerinden bişeyler anlatmaya başladı. “canım çoh gıvıttırmak istedi şöle duram da ıcıh gıvıttıram” dedi. bir sonraki videoya geçtim ne göreyim. kamyonu sağa çekmiş, hatasız kul olmaz’ı açmış, kamerayı arabanın torpidosuna koymuş, arabanın önüne geçmiş dans ediyor.
işte o gün bu gündür ali abimi izlemediğim gün yok. hayatını o kadar güzel yaşamış ki. kim ne der diye bi düşüncesi hiç yokmuş. içinden ne geliyorsa onu yapan, boynuna kocaman nazar boncuğu takan, kollarında zincirleriyle parmağında yüzükleriyle yarını düşünmeden anın tadını çıkartan, yüreğinde sadece iyilik olan bir insan.
abartmıyorum hayatımda gördüğüm en iyi yürekli en temiz insan kendisidir. her insan kendi doğrularına göre yaşar ama ali abinin hayat dolu kişiliği, anlattıkları, olaylar karşısındaki tutumları bazen insanın kendi doğrularını da sorgulatıyor.
senden çok şeyler öğrendim ali abim. inşallah olduğun yerde daha mutlusundur. allah seni orada burdakinden daha da mutlu etsin. sen kendine “ben cahilim benden çok kim okumuşsa ona öyle bir saygı duyarım ki önünde eğilirim” diyordun ama aslında sen gerçek bir öğretmendin.
sana dua eden binlerce kardeşin var, keşke seninle tanışabilseydim. hayatımda çok büyük izler bıraktın. ilk fırsatta kabrine geleceğim abim. ruhun şad olsun!
hiç kimsenin yapmaması gereken şey.
bir hasta hastalığını internetten araştırıp başvurduysa eğer durumu açıklayana kadar akla karayı seçtiriyor.
serviste yatan bir hastanın yakını vardı. ne zaman odasına girsem bu kişiyi hastanın dosyası önünde açık, elinde telefonla ultrason mr tomografi sonuçlarında yazan her kelimeyi araştırırken buluyordum. kafasındaki eksik literatürü tamamlamak için 2 gün beynimizi düzlemişti. güzel izlenim bırakmıyor haberiniz olsun.
hele ki kızlarsoruyor gibi forumlardan aman diyeyim uzak durun. tüm kocakarı bilgileri tüm hurafeler bu sitede yazılıp çiziliyor. işin kötü yanı da insanlar bu bilgilere göre hareket ediyor.
gel kardeşim derdini bir sağlık profesyoneline anlat. ona güven. herkesin karakteri başka olduğu gibi her hastanın da hastalığı başka başka seyreder.
hastalık yoktur, hasta vardır.
bir hasta hastalığını internetten araştırıp başvurduysa eğer durumu açıklayana kadar akla karayı seçtiriyor.
serviste yatan bir hastanın yakını vardı. ne zaman odasına girsem bu kişiyi hastanın dosyası önünde açık, elinde telefonla ultrason mr tomografi sonuçlarında yazan her kelimeyi araştırırken buluyordum. kafasındaki eksik literatürü tamamlamak için 2 gün beynimizi düzlemişti. güzel izlenim bırakmıyor haberiniz olsun.
hele ki kızlarsoruyor gibi forumlardan aman diyeyim uzak durun. tüm kocakarı bilgileri tüm hurafeler bu sitede yazılıp çiziliyor. işin kötü yanı da insanlar bu bilgilere göre hareket ediyor.
gel kardeşim derdini bir sağlık profesyoneline anlat. ona güven. herkesin karakteri başka olduğu gibi her hastanın da hastalığı başka başka seyreder.
hastalık yoktur, hasta vardır.
geçen günlerde nereden aklıma geldiyse birden içimde idamını izleme hissiyatı duyduğum kişi. hemen ufak çaplı bir google araması ile türkçe altyazılı videosuna ulaştım. sakinleştirici iğneyi kabul etmiyor, etrafındakilere hakaret ediyor, allah belanızı versin diyor, kelime i şahadetinin ortasında küt diye sallandırıyorlar dayıyı.
hayatta olduğu zamanlarda haberlerde sürekli "devrik lider saddam hüseyin" diye hitap ederlerdi. videoyu izlerken farkettim ki bu söz öbeği de kendisiyle beraber tarih oldu.
ve ayrıca bir zamanlar gündemimiz hep bu adamdı. heykelinin yıkılması, kendisinin bulunması için düzenlenen operasyonlar vs.
şimdi ise güzel memleketimin her köşesinde akıl almaz şeyler olduğu için, şu anda yaşasa herhalde bu kadar da gündemimize oturmazdı.
hayatta olduğu zamanlarda haberlerde sürekli "devrik lider saddam hüseyin" diye hitap ederlerdi. videoyu izlerken farkettim ki bu söz öbeği de kendisiyle beraber tarih oldu.
ve ayrıca bir zamanlar gündemimiz hep bu adamdı. heykelinin yıkılması, kendisinin bulunması için düzenlenen operasyonlar vs.
şimdi ise güzel memleketimin her köşesinde akıl almaz şeyler olduğu için, şu anda yaşasa herhalde bu kadar da gündemimize oturmazdı.
umumi tuvaletlerde üzerinde daima sidiğe boğulmuş kıvırcık bir genital bölge kılı olan alet.
düzenli düzensiz: kadın pedi imalatçısı.
sanırım dinde de sana yer yok gibi duruyor.
mendelssohn: genetikçi papaz.
alaykaya maydonoz: maydonoz üreticisi.
al aykaya maydonoz. c vitamininde dünya markası
al aykaya maydonoz. c vitamininde dünya markası
dizimag adı üzerinden rant sağlamaya çalışan bir başka site.
güldüren yazar. (bkz: #21710109)
yolum her mecidiyeköy'e düştüğünde beni hüzünlendiren, yerinde dikilmekte olan binaları görünce "böyle mi olacaktı sonun?" dedirten futbol abidesi. hani çocukluğunuzun geçtiği, doğup büyüdüğünüz yerden daha iyi bir yere hatta dublex bir eve veya villaya taşınmış olsanız bile o eski yerin tadını alamazsınız ya. işte öyle bir duygu sami yen'in yokluğu. mecidiyeköy'ün sarı kırmızı, cevahir'in sarı kırmızı, sokakların cafelerin sarı kırmızı olmasını özledik. 3 yıl oldu. çok özledik.