bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- evde kaş bıyık alımı2
- türk kızı egosu6
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- yazarların imza parfümleri14
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- kürt mimarisi2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- milletin anasına küfretmek2
- güzel huylu kezo4
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- erkekler neden az yaşar10
- saygıdeğer birader yazarlar5
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- tramer kaydı olan kız4
- uranyum ve roket2
- bir insanı sevmek12
- vajinizm2
- 2026 dünya kupası22
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- pkk nasıl biter5
- mutluluğun fark edilmemesi9
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- futbol17
- kıskanmak7
- wowturkey3
- yargıcı3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
kendisinin varlığından vefatından sonra haberdar oldum. ilk izlediğim videosunda mental retarde bir çocukla beraber lüks bmwsinin etrafında dolanıyordu şarkı dinleyip arabayla geziyorlardı. bende ilk bıraktığı izlenim pek iyi olmadı. gösteriş yapan görmemiş birisi olduğunu düşünmüştüm.
daha sonra ani bir kararla kronolojik sıra ile tüm videolarını izleme kararı aldım. ilk 300 videosu falan tamamen arabesk şarkı üzerine kendi fotoğraf slaytlarından oluşuyordu. sonra yavaş yavaş araba kullanıp sigara içerken kendisini çekmeye başladı ama hala konuşmuyordu. bir gün çalıştığı postane kamyonuyla giderken mazilerinden bişeyler anlatmaya başladı. “canım çoh gıvıttırmak istedi şöle duram da ıcıh gıvıttıram” dedi. bir sonraki videoya geçtim ne göreyim. kamyonu sağa çekmiş, hatasız kul olmaz’ı açmış, kamerayı arabanın torpidosuna koymuş, arabanın önüne geçmiş dans ediyor.
işte o gün bu gündür ali abimi izlemediğim gün yok. hayatını o kadar güzel yaşamış ki. kim ne der diye bi düşüncesi hiç yokmuş. içinden ne geliyorsa onu yapan, boynuna kocaman nazar boncuğu takan, kollarında zincirleriyle parmağında yüzükleriyle yarını düşünmeden anın tadını çıkartan, yüreğinde sadece iyilik olan bir insan.
abartmıyorum hayatımda gördüğüm en iyi yürekli en temiz insan kendisidir. her insan kendi doğrularına göre yaşar ama ali abinin hayat dolu kişiliği, anlattıkları, olaylar karşısındaki tutumları bazen insanın kendi doğrularını da sorgulatıyor.
senden çok şeyler öğrendim ali abim. inşallah olduğun yerde daha mutlusundur. allah seni orada burdakinden daha da mutlu etsin. sen kendine “ben cahilim benden çok kim okumuşsa ona öyle bir saygı duyarım ki önünde eğilirim” diyordun ama aslında sen gerçek bir öğretmendin.
sana dua eden binlerce kardeşin var, keşke seninle tanışabilseydim. hayatımda çok büyük izler bıraktın. ilk fırsatta kabrine geleceğim abim. ruhun şad olsun!
daha sonra ani bir kararla kronolojik sıra ile tüm videolarını izleme kararı aldım. ilk 300 videosu falan tamamen arabesk şarkı üzerine kendi fotoğraf slaytlarından oluşuyordu. sonra yavaş yavaş araba kullanıp sigara içerken kendisini çekmeye başladı ama hala konuşmuyordu. bir gün çalıştığı postane kamyonuyla giderken mazilerinden bişeyler anlatmaya başladı. “canım çoh gıvıttırmak istedi şöle duram da ıcıh gıvıttıram” dedi. bir sonraki videoya geçtim ne göreyim. kamyonu sağa çekmiş, hatasız kul olmaz’ı açmış, kamerayı arabanın torpidosuna koymuş, arabanın önüne geçmiş dans ediyor.
işte o gün bu gündür ali abimi izlemediğim gün yok. hayatını o kadar güzel yaşamış ki. kim ne der diye bi düşüncesi hiç yokmuş. içinden ne geliyorsa onu yapan, boynuna kocaman nazar boncuğu takan, kollarında zincirleriyle parmağında yüzükleriyle yarını düşünmeden anın tadını çıkartan, yüreğinde sadece iyilik olan bir insan.
abartmıyorum hayatımda gördüğüm en iyi yürekli en temiz insan kendisidir. her insan kendi doğrularına göre yaşar ama ali abinin hayat dolu kişiliği, anlattıkları, olaylar karşısındaki tutumları bazen insanın kendi doğrularını da sorgulatıyor.
senden çok şeyler öğrendim ali abim. inşallah olduğun yerde daha mutlusundur. allah seni orada burdakinden daha da mutlu etsin. sen kendine “ben cahilim benden çok kim okumuşsa ona öyle bir saygı duyarım ki önünde eğilirim” diyordun ama aslında sen gerçek bir öğretmendin.
sana dua eden binlerce kardeşin var, keşke seninle tanışabilseydim. hayatımda çok büyük izler bıraktın. ilk fırsatta kabrine geleceğim abim. ruhun şad olsun!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar