bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- evde kaş bıyık alımı2
- türk kızı egosu6
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- yazarların imza parfümleri14
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- kürt mimarisi2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- milletin anasına küfretmek2
- güzel huylu kezo4
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- erkekler neden az yaşar10
- saygıdeğer birader yazarlar5
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- tramer kaydı olan kız4
- uranyum ve roket2
- bir insanı sevmek12
- vajinizm2
- 2026 dünya kupası22
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- pkk nasıl biter5
- mutluluğun fark edilmemesi9
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- futbol17
- kıskanmak7
- wowturkey3
- yargıcı3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
şubat 2018 itibariyle akreditasyon çalışmalarını tamamlamış ve dünya standartlarında tıp eğitimi verdiğini belgelerle kanıtlamıştır.
6 senemi geçirdiğim çok güzel anılar biriktirdiğim fakültem olur. eski entryler genelde hastaneden illallah edenler tarafından girilmiş fakat şimdi o eski halinden eser yok. yıllardır süren yenileme çalışmaları son demlerinde. elbette istanbuldaki über büyük, göze hitap eden özel hastanelerin gösterişi yok ama en azından herşey yeni ve kaliteli duruyor. zaten gösterişli hastanelerin amacı da tamamen duygusal bunu hepimiz biliyoruz.
eğitim konusuna gelinecek olursa temel bilimlerin yetersiz olduğunu düşünüyorum. ilk üç sene tam bir lanet. öğrenmeye çabaladığım herşey gaz ve toz bulutu oldu bile. bu nedenle tus temel de yerlerde oluyor. ama klinik bilimlerin hakkını vermek gerek. herşey gayet güzel işliyor. ayrıca her staj sonunda yapılan feedback leri teker teker okuyup hızlıca ters giden işleri değiştirmeye çabalayan bir dekanlık kadrosu mevcut. anabilimdalı başkanı ve dekanlık ne yazdıysanız muhakkak okuyorlar ve değişimi hissediyorsunuz.
intörnlük dönemine gelecek olursak eğer tus çalışacaksanız hayatınızın en berbat dönemi olabilir. ama eğer biraz olsun salladıysanız işte size en mükemmel yıl. eyvallah çok çalışıyorsun eyvallah çok nöbet tutuyosun eyvallah yapmaman gereken işleri yapıyosun gece sekreterliği yapıyosun belki ama bu bi ekip işi kardeşim. işlerin bir şekilde yürümesi lazım bu pastadan sana düşen pay da bu. bu da bir süreç hık mık demeden katlanmak gerek. ayrıca intörnken hangi rotasyonda olursan ol 3-5 günde kendini ekipten hissediyorsun.
intörnlük genel cerrahi hariç gayet güzel geçiyor. birkaç gereksiz tip kabak tadı veriyor onun dışında sıkıntı yok. detaylarını gittiğinizde görürsünüz sevgili tütf lüler *
6 senemi geçirdiğim çok güzel anılar biriktirdiğim fakültem olur. eski entryler genelde hastaneden illallah edenler tarafından girilmiş fakat şimdi o eski halinden eser yok. yıllardır süren yenileme çalışmaları son demlerinde. elbette istanbuldaki über büyük, göze hitap eden özel hastanelerin gösterişi yok ama en azından herşey yeni ve kaliteli duruyor. zaten gösterişli hastanelerin amacı da tamamen duygusal bunu hepimiz biliyoruz.
eğitim konusuna gelinecek olursa temel bilimlerin yetersiz olduğunu düşünüyorum. ilk üç sene tam bir lanet. öğrenmeye çabaladığım herşey gaz ve toz bulutu oldu bile. bu nedenle tus temel de yerlerde oluyor. ama klinik bilimlerin hakkını vermek gerek. herşey gayet güzel işliyor. ayrıca her staj sonunda yapılan feedback leri teker teker okuyup hızlıca ters giden işleri değiştirmeye çabalayan bir dekanlık kadrosu mevcut. anabilimdalı başkanı ve dekanlık ne yazdıysanız muhakkak okuyorlar ve değişimi hissediyorsunuz.
intörnlük dönemine gelecek olursak eğer tus çalışacaksanız hayatınızın en berbat dönemi olabilir. ama eğer biraz olsun salladıysanız işte size en mükemmel yıl. eyvallah çok çalışıyorsun eyvallah çok nöbet tutuyosun eyvallah yapmaman gereken işleri yapıyosun gece sekreterliği yapıyosun belki ama bu bi ekip işi kardeşim. işlerin bir şekilde yürümesi lazım bu pastadan sana düşen pay da bu. bu da bir süreç hık mık demeden katlanmak gerek. ayrıca intörnken hangi rotasyonda olursan ol 3-5 günde kendini ekipten hissediyorsun.
intörnlük genel cerrahi hariç gayet güzel geçiyor. birkaç gereksiz tip kabak tadı veriyor onun dışında sıkıntı yok. detaylarını gittiğinizde görürsünüz sevgili tütf lüler *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar