bugün

sevdiği entry'ler

aslolan fenerbahce dir

Fenerbahçe'yi sevmeyenler, tarihini araştırmayan ve bilmeyenlerdir. Sırf Atatürk'ün bizzat ziyaret ederek tarihi bi' teşekkür vesikasını bırakması dahi sevmek için yeterlidir. Burada Aslolan kardeşim haklı ve siz tepeden bakıp her hakareti edip sonra da "vay şöyleyken böyle" falan filan... Terbiye sınırlarına herkes riayet etmeli. Fener sadece Türk Futbolu'nun sıradan bir temsilcisi değil, taraftarı ve takımıyla Kurtuluş'un nadide bir çiçeği, sönmez Türk asaletinin ve Mehmetçik'in alelade neferidir. Tanrı Türk'ü ve Fenerbahçe'yi korusun!

gecenin film repliği

Sana uzaktan vurgundum
Sonra seni tanıdım ve beni senden kurtardın.
(bkz: one day)

15 ocak 2024 galatasaray kayserispor maçı

(bkz: penaltısaray). Swh.

leonardo bonucci

oyuna girdi.
ilk hava topu pozisyonunda iki antepliyi yıktı yere.
tank.

aslolan fenerbahce dir in şampiyonluk yürüyüşü

Bu gs'lilerin fb kompleksi, fb'lilerin gs kompleksinden cok daha fazla.

Bu gs, fener'in son 10 senede yasadigini yasayip, fb de 4 5 defa sampiyon olsaydi herhalde kendilerini bogaz koprusunden atarlardi.

10 sene sonra sampiyonluga bu kadar emin giden fener, son 10 senede sadece 2 kupasi var ve buna ragmen hala fener'in sampiyonluk ihtimali bile midenize agri girmenize, erden timur denen adamin en ufak puan kayiplarinizda bile ertesi gun basin toplantisi yapmasina neden oluyor.

Her puan kaybinizda basin toplantisi duzenleyecekseniz, istanbulspor baskani gibi delikanli olup, cekilin sahadan...

Fener nasil bir kulup ki, en ufak bir iyi gidisatta bile kuduruyorsunuz... o yuzden hep derim. Gs taraftari iyi gun taraftaridir...

aslolan fenerbahce dir in şampiyonluk yürüyüşü

Dün gece itibariyle başlamış olduğu yürüyüştür.
Az önce otobanda, at üstünde gördüm kendisini. Sırtında fb bayrağı ile Rams Park'a gidiyordu.
Bize her Kadıköy! Dedi ve dıgıdık dıgıdık yola devam etti.

mauro icardi

Boş ümitlerle süslenen futbolcu. Popüler kültürün etkileşiminden yararlanmak isteyen yorumcuların, överek anlattığı futbolcu.

ho oh

görsel

nazım hikmet in fenerbahçeli olması

Nazım Hikmet'in Yenigün gazetesinde Orhan Selim takma adıyla yazdığı köşe yazısından bir bölüm: Yıl 1931...

"Fener'e kanımın kaynamaya başlaması başka sebepten...

Son yaptığım içtimai, felsefi, harsi, kozmografi tetkikat neticesinde, anladım ki, Fener, istanbul, Kadıköy, filan semtlerinin mümessilidir... Galatasaray Beyoğlu, Şişli semtlerinde taraftar sahibidir... Fener'in kaptanı Sirkeci'de dükkan açmış... Galatasaray'ınki Beyoğlu'nda.

Ben, iki gözüm, spordan anlamam ama, şimdi neden, Fener'in taraftarı, Galatasaray'ın balosu, müsameresi çoktur bunu anladım işte.

Sporda da olsa, halka dayanalım vatandaşlar!. Halka, kapılarımızı geniş açalım iki gözüm!"

"Futbolda eski kurdum
Fenerbahçe'nin forvetleri
mahallede kaydırak oynayan birer piçkurusuyken
ben
en ağır hafbekleri yere vurdururdum.
Futbolda eski kurdum
Santırdan alınca pası
Çakarım
Hooooooop!
5 numro top
açık ağzından girer golkipin karnına.
Bana mahsustur bu vuruş
futbol potinlerim
kurşun kalemden öğrendi bu zanaatı!
O kurşun kalemim ki
9 deliğinizden vücudunuza her tıktığı mısra
işkembenizde taş
Şairiz be
Şairiz dedik ya be arkadaş!.." (1923)

aslolan fenerbahce dir

Football manager’ da şampiyonluk kazanıp kazanmadığını merak ettiğim panpa. Kazandıysa favlasın.

fenerbahçe stadı

1930'lar

görsel

13 gün içinde 2 fbahçe gsaray derbisi olması

Stad çevresinde geniş güvenlik önlemleri alınacak maçlardır.

görsel

osmanlı cadısı tırnova

1. Beyazıt dönemindeki meşhur cadıdır.
Bu Olay 6 Ekim 1833 tarihli Takvim-i vekai gazetesinde yayımlanmıştır.
Tırnova cadısı;
Gece havanın kararmasıyla birlikte evlere girip, eşyaların yerlerini değiştirirmiş. Çanak, çömlek, bardak, tabak ne varsa insanların üzerine atarmış. Gece uykuda rahat nefes bile aldırmazmış.
Köy halkı bunun üzerine cadıcı nikola diye birini çağırmış. Nikola köy mezarlığında iki tane tuhaf mezar tespit etmiş.
Osmanlı'dan izin alınarak bu mezarlar açılmış ve içindeki cesetlerin normalinden 4 kat büyük olduğunu görülmüş.
Bu iki ceset zamanında hırsızlık falan yapan kötü kimselermiş.
Nikola, Bunları mezardan çıkarıp Bedenlerine kazık çakmış ve kaynar suda haşlamış.
Böylece köy lanetten kurtulmuş.
görsel

beşiktaş fenerbahçe maçının istatistikleri

saksıya fesleğen gibi oturturum manası da çıkar.
fenerbahzemiz tokat manyağı yapmış.

görsel

aslolan fenerbahce dir

#la insan biraz utanır amk, daha geçen nordsjælland'dan 6 yediniz ya, gs ise uniteda saplıyor.#

Fener yener, yenilir, fark yer, pattes ederler; bu her zaman mümkün. Futbolda olmayacak sonuç yok; ancak bu bizim kendimizin yaptığı ve kimsenin hakkını yemediğimiz bir şey. Ya Cinconlular hiç Arif'i hatırlıyorlar mı? Herifin defans futbolcusu ile arasında tam 1 adam boyu varken atlayıp Cincon'a penaltı kazandırmışlığı bile var. Var dediysem; o pozisyonu stadın kenarındaki kör dilenciye sorsan "penaltı değil" demez "has skechers" der; hakem tereddütsüz penaltı vermişti. Sadece bir pozisyondan bahsettiğimi sanan yeni yetme arkadaşlara tavsiyem biraz Arif'i araştırın. Bu size yetmeli. Fener'in tarihinde bunun gibi kansız biri olsa Fener'i bırakırım. Karakter başka, spor başka.

aslolan fenerbahce dir

He yarraaaam biz de Ludogorets maçına fener formasıyla hazırlaniyoduk. Ludo yensin tassak geçelim diye bekliyoruz amk.
Şu sikindirik ovropodo tork tokomo dostokloyoroz kafasından çıkın amk. Yok öyle bı iki yüzlülük, samimiyetsizlik.

aslolan fenerbahce dir

yine yargı dağıtıyor reyiz.

4 kasım 2023 fenerbahçe trabzonspor maçı

skor veriyorum.
fenerbahçe 4 - 0 tirabzonsipor

abdullah avcı takımından medet ummayın.

sevdiğiniz yazarlar

sıralama yoktur.

(bkz: manyak olmaya karar verdim)
(bkz: asloloan fenerbahçedir)
(bkz: saraca)
(bkz: eracto)
(bkz: uludede)
(bkz: sarı civicv)
(bkz: usualsuspects)
(bkz: hem kafir hem fasist)
(bkz: mel mel bakan gibson)
(bkz: grinch)
(bkz: radikal lemalist teorisyen)
(bkz: giden gider)
(bkz: lidyanetyyaaa)
(bkz: excornist)
(bkz: kale3112)
(bkz: beybi leydi)
(bkz: mandalina)
(bkz: jocep kucka)
(bkz: cedidacer)
(bkz: maslakmavi)
(bkz: temenjuka)
(bkz: tengir budun)
(bkz: mutedilyobaz67)
(bkz: la loba)
(bkz: the revenge of hector)
(bkz: nervio)
(bkz: 0 0 7)
(bkz: klarnet calan sarapci koala 6)
(bkz: kedi mumduh)
(bkz: kuresel ikinma)

penalticardi

--spoiler--

kardeşim biz penaltı atılmaz demiyoruz ki. tabi ki atılacak eğer rakibe baskılı oynuyorsan. ama sen geçen sene 20+ gol atan adama "penalticardi" dersen geçen sene gol kralı dediğin adamın istatistiğini de çıkartır koyarlar önünüze. hani yani birine penlatici yakıştırması yapıyorsan dönüp bir kendi oyuncuna da bakıcaksın önce buradaki sorun bu zaten. penaltı atılıp atılmaması değil problem.

--spoiler--

ama geçen sene sen de dahil penaltı penaltı deyip duruyordunuz sevgili dostum * bak şimdi doğrusunu söylüyorsun geçen sene biz de aynen bunu söylüyorduk bazı arkadaşlar akıllarınca dalga geçiyordu. az vaktim olsa hem kendi hem sizin yazdığınız entryleri koyarım buraya tek tek ama vakit çok yok o kadar.