bugün

entry'ler (41)

no going back

Roxanne Tataei isimli, rox olarak bilinen hanım kızımızın şu sözlere sahip şarkısı:

Oh mmmm mmmm
Every thinkin how I got in this place
All this drinking has left me a sour taste
And my old flame is lying right next to me
Like the goodness but now that it's history

Ooh didn't guess the scene for tonight
With you edging in closer, your hands on my side
I'll stay true to my wit
That's the least you deserve
From the one that broke your heart

Why are you doing this to yourself
Cause tonight will end in tears
You'll be to blame with no one else

No going back on this one
The choice I made for life
Cause all the hurt that's been done
So many reasons why
I don't what to make of this
And I hoped you'd be over it by now
No going back on this one
Cause the hurt's been done

Oh and I feel the pressure as you draw closer to me
with my dress up, and with you stroking my feet
I caught a glimpse of, how good this all could have been
But then I woke up and said 'This ain't happening'
Why are you doing this to me?
Yes I've tried, and failed you twice, rejected love that's like a knife

No going back on this one
The choice I made for life
Cause all the hurt that's been done
So many reasons why
I don't know what to make of this
And I hoped you'd be over it by now
No going back on this one
Cause the hurt's been done

Ends right here, have no more thought about it
This my dear, we'll no longer talk about it
Yes it's clear, it's just the way that we roll
Yes we roll
Ends right here, have no more thought about it
This my dear, we'll no longer talk about it
Yes it's clear, it's just the way that we roll
Yes we roll

No going back on this one
The choice I made for life
Cause all the hurt that's been done
So many reasons why
I don't what to make of this
And I hoped you'd be over it by now
No going back on this one
No going back on this one
The choice I made for life
Cause all the hurt that's been done
So many reasons why
I don't what to make of this
And I hoped you'd be over it by now
No going back on this one

içli akustik versiyonu (dinlemekten ölebilirim) da buradan dinlenebilir:

https://www.youtube.com/watch?v=rxVHXaiufoU

günü en iyi anlatan şarkı

günler geçiyor... aylar geçiyor... ama hepsi yalan...

(bkz: ama hepsi yalan)

vicdani ret

(bkz: vicdani redd)

sevgiliye hitap biçimleri

bizzat duyduğumuz ya da facebook gibi platformlarda (platform topuk serbest çağrışımı eşliğinde) mıç mıç içerikli yorumlarda okuduğumuz hitaplardır. en komik formu, basit bir diyalog içinde yer bulmaları halinde görülmektedir. top 3 listem ektedir:

k1: daha ne kadar şehit haberi alıcaz bilmiyorum. sebep olanların hepsi ölse üzülmem.
e1: ama niye öyle diyosun yüreğim. böyle dersek onlardan ne farkımız kalır ki :(

k2: (facebookta erkeğin bir video paylaşması üzerine) yaa videoyu izleyemiyorum ama benn :(
e2: boşver sen aşk, mesajı alması gereken aldı

e3: hayatım telefonunu neden kapattın?
k3: şimdi açtım ömrüm, şarjım bitmiş.

uludağ sözlük beş yaşında zirvesi

sozluk yazarlarini memnun etmenin immmmkansiz oldugunu gostermis zirvedir. Yok afisi kotu yok feridun mu ogk yok gitmem yok giden ezik... Bi sivamayin arkadas yaa. En tuhafi da yer konusundaki elestriler. Neden istanbuldaymis... Dusun bakalim neden? Neden taksimdeymis... Beylikduzunde mi olsaydi? Icki cok pahaliymis. Taksimde 5tlden ucuza bira icilen yere kiz arkadasin bir kiz arkadasiyla gidebiliyor mu muhterem? Bu organizasyona gidebiliyor mesela..
Bastan edit : Sozlukten mod falan tanimam, hatta tanidigim sadece bir kisi var

ışıl okan aktan

bugün otobüste milli sporcu eşofmanıyla rastladığım, bütün otobüse rusya'da yaşadıklarını anlatan hanım. otobüsteki kimseyi tanımıyordu, evet. şirin ama.

gelecekteki sevgiliye mektup

gelmedin adi pislik!

sitemkar

o kadar ki gökhan özen'e tahammül ettiriyor, gökhan özen şarkısı nedir bilmeyen bilgisayarları gökhan özen ile tanıştırıyor.
"ne benimle ağır konuş ne de beni buna mecbur et" fazla gerçek bir cümle ama gülümseyerek hatırlamak çok zor be sözlük.

bakırköy adalet sarayı

baro odasından temin edilebilecek bir adet kat planı ile kimselere "pardon, 3. asliye ceza neredeydi?" formatlı cümleleri sıralamadan ve yedinci blok senin birinci blok mübaşirin demeden tavafınıza gerek kalmadan işlerinizi kolayca halledebileceğiniz adliyedir. bilhassa günde 78 (abartıyorum tabii ki) kaleme girip çıkmak zorunda olan stajyer avukatlar için o kat planı candır, kandır. işleri kat bazında değil blok bazında programladığınızda fonda let the sunshine bile çalabilir. tabii fotokopi, baro pulu, vekalet harcı vs. lazımsa yapacak hiçbir şey yok. gerçi baro pulunu, meslektaşlarından isteye isteye bularak baroya yürümekten kaytaran avukatlar da yok değil. bu da kendince bir alternatif.

öyle bir geçer zaman ki

hikmet karcı'nın oğlunun mezarının bihter ziyagil'in mezarının yanına konuşlandırıldığı dizidir.

prensesin uykusuyum

nereye elimi atsam altından çıkan yazar kişisi. hayatta belki de en sevdiğim şarkının başlığına bakıyorum, almış kendine nick yapmış, şimdi de hayatta belki de en sevdiğim şiirin (bkz: mırıldandıklarım) başlığına bir bakıyorum, 2. entry kendisinin. olmaz ki ama böyle! teoman'dan kıskançlık adlı şarkıyı kendisine adıyorum ve üç nokta bırakıyorum ...

çok yalnızım be sözlük

noel babatik hislerle:

(bkz: aydilge)
(bkz: yalnız değilsin)

ben evlenmeyeceğim diyen kız

"ben evlenmeyeceğim" dediğinde "ohoo ilk sen evlenirsin dee ruhun duymaz ehehehe" formatlı tepkiler alsa da gerçekten evlenmeyebilen kızdır.

before sunrise

film izlemeyi sevmem. enteresan ama evet böyle. uzun gelir bana filmler. "yapacak daha iyi şeyler vardır mutlaka" derim ve bulurum da. ancak zevkine güvendiğim bir kaç kişinin tavsiyesi üzerine film izlerim, bir de şanı almış yürümüş filmleri. bu film de tavsiye bir filmdi. evet belki yüzlerce film izlemişliğim yok bu hayatta ama "en" kesinlikle buydu. sıcak, içten bir aşk masalı. üstelik gerçek zamanlı. müzikleriyle mekanlarıyla amatörlük kokan ancak bir o kadar "iyi" bir yapım.
izledikten yıllar sonra şimdi düşündüğümde tek bir şarkı çalıyor beynimde.

(bkz: redd)
(bkz: aşktı bu)

bedeniyle değil zekasıyla öne çıkan kız

erkeklerin ders notu isteyip geçeceği kızlardır.

tanımadığı kızlara msj atan erkek

zor durumdadır.

sözlük yazarlarının itirafları

en acı itirafımdır ki hiç aşık olmadım. olamadım. çok hoşlandım falan filan ama "onsuz olamıyorumm!"lar "onu görünce nefes alamıyorumm!"lar falan hiç inmedi gökten. hep aldım ben o nefesi...

embesilite

(#10938814) ile bir entry nick uyumu daha örneklemiştir.

birinci türkiye çocuk hakları kongresi

"Çocukların cumhuriyeti için çocuk hakları" başlığıyla istanbul Haliç Kongre Merkezi'nde 25-27 Şubat 2011 tarihleri arasında düzenlenen kongredir efendim. rte falan da katılıyormuş yarın.

Ayrıntılı bilgi için bkz. http://www.cocukvakfi.org.tr/Rapor/kongre.pdf

bir de şu var : http://www.haberturk.com/...klari-kongresi-toplaniyor

edepsiz komedya

edepsiz medepsiz, şepşeker şarkıdır bu. "biz çoktan unuttuk, dünya dediklerini."
© copyright 2005 - 2026