bugün

sevgiliye hitap biçimleri

bizzat duyduğumuz ya da facebook gibi platformlarda (platform topuk serbest çağrışımı eşliğinde) mıç mıç içerikli yorumlarda okuduğumuz hitaplardır. en komik formu, basit bir diyalog içinde yer bulmaları halinde görülmektedir. top 3 listem ektedir:

k1: daha ne kadar şehit haberi alıcaz bilmiyorum. sebep olanların hepsi ölse üzülmem.
e1: ama niye öyle diyosun yüreğim. böyle dersek onlardan ne farkımız kalır ki :(

k2: (facebookta erkeğin bir video paylaşması üzerine) yaa videoyu izleyemiyorum ama benn :(
e2: boşver sen aşk, mesajı alması gereken aldı

e3: hayatım telefonunu neden kapattın?
k3: şimdi açtım ömrüm, şarjım bitmiş.
© copyright 2005 - 2026