bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek8
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız11
- herkesle iyi anlaşan insan2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- elon musk2
- ankara nın en güzel yanı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- ankara3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- bir şeyler söyle4
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- velvet28
- gitme diye yalvarmak6
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- versuch2
- eski işyerine tekrar başlamak4
entry'ler (102)
soğuktan tir tir titreten, sigaranın dumanıyla verilen hava sayesinde fabrika bacası görünümlü insanlara rastlatan şehir. Mikail taşak geçiyo yemin ederim.
Lan doğalgaz daha yeni geldi allahsızlar. Ayıptır.
Lan doğalgaz daha yeni geldi allahsızlar. Ayıptır.
(bkz: tehlikeli oyunlar)
yalnız ıletısım yayınlardan cıkanın onsozunu okumayın , cevat capaydı sanırım o onsozu yazan. hayatımda hıc onsoz okumamısımdır kıtaba baslarken ama ona denk geldı okuyacagım aklımı sıkeyım , ıbne kıtabın sonunda ne oldugunu soyluyo onsozde. ama bıle bıle okudugum halde cok hosuma gıttı kıtap. neyse , okuyun , okutun.
yalnız ıletısım yayınlardan cıkanın onsozunu okumayın , cevat capaydı sanırım o onsozu yazan. hayatımda hıc onsoz okumamısımdır kıtaba baslarken ama ona denk geldı okuyacagım aklımı sıkeyım , ıbne kıtabın sonunda ne oldugunu soyluyo onsozde. ama bıle bıle okudugum halde cok hosuma gıttı kıtap. neyse , okuyun , okutun.
lan milletin babası oğlunun sigara içtiğini bilip mutfağa girmez , kötü duruma düşürmek istemez kendi karşısında. benimki yakalasam da ağzına sıçsam diye uğraşıyo. lan biliyosun da içtiğimi , benim olmadığım zamanlar odamdaki içinde 10 15 sigara olan küllüğü sen atıyosun, senin sigaranın olmadığı zamanlar annemden almasını isteyip otlakçılık yapıyosun görmezden geliyorum, daha neye uğraşıyosun. demin tuvalete girdim , adam sıçarken kapıyı açtı lan.
en sonunda karşısına geçip baloncuklar çıkara çıkara içicem görücek ebesinin amını.
en sonunda karşısına geçip baloncuklar çıkara çıkara içicem görücek ebesinin amını.
biletimi alıp heyecan ıcınde bekledıgım konser.
Lan o degıl de 4 kısıye soz verdım sozluk , neye dayanarak boyle bısey yaptım bılmıyorum ama 4 kısıye olur beraber gıderız dedım. Ne bok yıyecegımı bılememekle beraber ıcımden bı ses "ahahaha yalnız ızleyeceksın pezeveeeeenk" dıyor , bılemedım.
Neyse lan orada olucaz ıste.
Lan o degıl de 4 kısıye soz verdım sozluk , neye dayanarak boyle bısey yaptım bılmıyorum ama 4 kısıye olur beraber gıderız dedım. Ne bok yıyecegımı bılememekle beraber ıcımden bı ses "ahahaha yalnız ızleyeceksın pezeveeeeenk" dıyor , bılemedım.
Neyse lan orada olucaz ıste.
-yaklaşık 2 aydır emekli gibi yaşıyorum , ''emekli albay oraya neden park etti ? '' , ''nejla hanımın yeni misafirleri pek de bir gürültülüymüş '' tam da bu moddayım amk. Ne bi yere gidesim var ne de bişey yapasım , arada bi sigara ve bira almaya iniyorum.
-yukarıdaki sebepten ötürü 3 haftada 5 kişiyi ektim , ilişkiyi falan kestiler resmen. Biri hala umutsuzca ''çıkasın yok mu'' diye soruyu. yok işte abi nabiyim yok.
-ama iyi oluyo ha , çay falan içiyom bazen.
-olum hakkaten 3 saat birini bekletip ''çıkasım yok'' dedim ya ahahasadlk.
-bu ara fl studio kullanmaya başladım , lan bu kadar karışık bişey görmedim hayatımda. sözde müzik yapıcam , biz analog adamlarız şunu doğru düzgün yapsanıza ibneler. Ama bi tane şarkımı yapınca sizinle paylaşıcam sözlük , sanki sikinizdeydi sizinde.
-bu ara milletin burnunun içine dikkat etmeye başladım , çok pislik bişey lan huy edindim markete gittiğimde falan hele bi de kanalizasyon deliği gibi burnu varsa benim için daha da çekilmez oluyo. bu huyumdan vazgeçicem , valla bak.
-o gün sigara almam diyen annemi ''bundan sonra uzanamadığın mutfak aletlerini almaya yardım etmem , akıllı ol daha gençsin bak'' dedim , artık s dediğimde sigaramı alıyo.
-babamı sikiyim bu arada.
-lan bi de yana yeni biri taşındı, biri değil canavar taşındı amcık evladı. Ne güzel tuvalete rahat rahat giriyorum , yine o beraber tuvalete girmeler başladı , rahat sıçamıyorum be sözlük.
-o gün gece bi yürüyüm dedim biraz çıktım 1 saat falan dolandım , gece eve girdim annem odanın yerini değiştirmiş kendimi yatağa attım ışık kapalıydı ama yatak orda değildi, amınakoyim hala ağrıyo götüm.
-şu an büyük risk i izliyorum , turuncu kafalı kızın ağzını yüzünü parçalayasım var.
-çok şey yazmak istiyorum da yazamıyorum lan , bu ara bi durgunum ki sormayın amınakoyim. şimdi mistik açıklamalar yapmıcam ama.
-lan ahahahaskjdgaskj büyük riskte yengeniz soruya doğru cevap verdi , diğer yarışmacı teyze ''afferiiiiin'' dedi ( bu afferin i bilen bilir sözlük , böyle surat kasları kasılır , ''bak seeeen'' gibi bi üslupla söylenir) güldüm amk ne var amcık.
-insanları dinleyememeye başladım , tek bi lafa tahammülüm yok belki taa yukarıda belirttiğim dışarıya çıkmama durumu bundan kaynaklanıyodur. gireceğim ortamlardaki muhabbetleri düşününce tiksiniyorum belki de o yüzden. çünkü hiç kaliteli adam yok , ben kaliteliyim demiyorum , kaliteliyim lan ben. durum o değil , bitse de gitsem diye ortama mı girilir.
-ne ''abi o kılin estvuud un son filmi cidden beni benden aldı , bir savaş hikayesi ve insanın içinde bulunduğu çatışma hali ancak bu kadar güzel anlatılabilir , bayıldıımmmmmmhhhh'' buyum , ne de ''olum o kız ne güzel sikilir la , var ya bi meme var onda , bi ben sikiyim bi sen sik '' ne de buyum.
-şu karşımdaki insan bahsettiği kitabı okumadığımı anlayınca daha da o kitap üstünden bişeyler demeye çalışması ya da film üzerinden gitmeye başlaması tepemin tasını arttıyor. yarak ağızlı , okumadık işte.
-ben ingilizce biliyorum havalarında gezen insanları da alın siz sikin , onları size bırakıyorum.
-neyse ben annem püreyi hazırlamış mı bi bakıyım
-yukarıdaki sebepten ötürü 3 haftada 5 kişiyi ektim , ilişkiyi falan kestiler resmen. Biri hala umutsuzca ''çıkasın yok mu'' diye soruyu. yok işte abi nabiyim yok.
-ama iyi oluyo ha , çay falan içiyom bazen.
-olum hakkaten 3 saat birini bekletip ''çıkasım yok'' dedim ya ahahasadlk.
-bu ara fl studio kullanmaya başladım , lan bu kadar karışık bişey görmedim hayatımda. sözde müzik yapıcam , biz analog adamlarız şunu doğru düzgün yapsanıza ibneler. Ama bi tane şarkımı yapınca sizinle paylaşıcam sözlük , sanki sikinizdeydi sizinde.
-bu ara milletin burnunun içine dikkat etmeye başladım , çok pislik bişey lan huy edindim markete gittiğimde falan hele bi de kanalizasyon deliği gibi burnu varsa benim için daha da çekilmez oluyo. bu huyumdan vazgeçicem , valla bak.
-o gün sigara almam diyen annemi ''bundan sonra uzanamadığın mutfak aletlerini almaya yardım etmem , akıllı ol daha gençsin bak'' dedim , artık s dediğimde sigaramı alıyo.
-babamı sikiyim bu arada.
-lan bi de yana yeni biri taşındı, biri değil canavar taşındı amcık evladı. Ne güzel tuvalete rahat rahat giriyorum , yine o beraber tuvalete girmeler başladı , rahat sıçamıyorum be sözlük.
-o gün gece bi yürüyüm dedim biraz çıktım 1 saat falan dolandım , gece eve girdim annem odanın yerini değiştirmiş kendimi yatağa attım ışık kapalıydı ama yatak orda değildi, amınakoyim hala ağrıyo götüm.
-şu an büyük risk i izliyorum , turuncu kafalı kızın ağzını yüzünü parçalayasım var.
-çok şey yazmak istiyorum da yazamıyorum lan , bu ara bi durgunum ki sormayın amınakoyim. şimdi mistik açıklamalar yapmıcam ama.
-lan ahahahaskjdgaskj büyük riskte yengeniz soruya doğru cevap verdi , diğer yarışmacı teyze ''afferiiiiin'' dedi ( bu afferin i bilen bilir sözlük , böyle surat kasları kasılır , ''bak seeeen'' gibi bi üslupla söylenir) güldüm amk ne var amcık.
-insanları dinleyememeye başladım , tek bi lafa tahammülüm yok belki taa yukarıda belirttiğim dışarıya çıkmama durumu bundan kaynaklanıyodur. gireceğim ortamlardaki muhabbetleri düşününce tiksiniyorum belki de o yüzden. çünkü hiç kaliteli adam yok , ben kaliteliyim demiyorum , kaliteliyim lan ben. durum o değil , bitse de gitsem diye ortama mı girilir.
-ne ''abi o kılin estvuud un son filmi cidden beni benden aldı , bir savaş hikayesi ve insanın içinde bulunduğu çatışma hali ancak bu kadar güzel anlatılabilir , bayıldıımmmmmmhhhh'' buyum , ne de ''olum o kız ne güzel sikilir la , var ya bi meme var onda , bi ben sikiyim bi sen sik '' ne de buyum.
-şu karşımdaki insan bahsettiği kitabı okumadığımı anlayınca daha da o kitap üstünden bişeyler demeye çalışması ya da film üzerinden gitmeye başlaması tepemin tasını arttıyor. yarak ağızlı , okumadık işte.
-ben ingilizce biliyorum havalarında gezen insanları da alın siz sikin , onları size bırakıyorum.
-neyse ben annem püreyi hazırlamış mı bi bakıyım
gecenın korunde kendını cılgınlar gıbı okutup mesaj atınca cevap vermeyen yazar.
sol frame de nikneymini gorunce heyecanlanmıstır da sımdı.
sol frame de nikneymini gorunce heyecanlanmıstır da sımdı.
evet arkadaşlar bi mesajıyla hayal kırıklığına uğratan sözlük yazarıdır. Lan sen değil misin beni o entry siyle kahkahaya boğan , bazen hüzünlendirip bazen neşelendiren , sen değil misin yazdıklarıyla her sözlüğe girdiğimde ''ben'' butonuna tıklayıp nikneymini yazıp ''bugün bişey yazmış mı orospu çocuğu'' diye bakmama sebebiyet veren ?
Lan böyle bi yazar vardı hayatımda dün bitti benim için , hayatımda böyle hayal kırıklığına uğradığımı hatırlamıyorum arkadaşlar. Yine bu yardırmış dün , yazmışta yazmış ''ümmedi muhammed aşkına bunda yazıcam lan'' diyip yazdım buna , içimden geçenleri onu ne zamandan beri takip ettiğimi anlattım ona bi mesajımla. Aklımda öyle şeyler kurgulamışım ki o yazdıkça ben aydınlanıcam o yazdıkça ben soyunucam o yazdıkça sevişicez sözlüğe can vericez sanıyorum. Ulan öyle şeyler yazan insana hayranlığımı içtenlikle diler getirdim , ver dese vericem o derece. O kadar şey yazdım gelen cevap dünyamı başıma yıktı (bkz: saol cnm ya :D .d.d)
Ya sen benimle dalga mı geçiyosun amcık ağızlı ? nesin lan sen ? kimsin ? kim yazıdırıyo sana bana bunu yapmak zorunda mıydın. Ben geceleri uyumadan 2 paket sigara bitiriyim bunun entrylerini okurken , bana ''saol cnm ya :D .d.d'' şeklinde cevap versin. (bkz: hassiktir)
Lan böyle bi yazar vardı hayatımda dün bitti benim için , hayatımda böyle hayal kırıklığına uğradığımı hatırlamıyorum arkadaşlar. Yine bu yardırmış dün , yazmışta yazmış ''ümmedi muhammed aşkına bunda yazıcam lan'' diyip yazdım buna , içimden geçenleri onu ne zamandan beri takip ettiğimi anlattım ona bi mesajımla. Aklımda öyle şeyler kurgulamışım ki o yazdıkça ben aydınlanıcam o yazdıkça ben soyunucam o yazdıkça sevişicez sözlüğe can vericez sanıyorum. Ulan öyle şeyler yazan insana hayranlığımı içtenlikle diler getirdim , ver dese vericem o derece. O kadar şey yazdım gelen cevap dünyamı başıma yıktı (bkz: saol cnm ya :D .d.d)
Ya sen benimle dalga mı geçiyosun amcık ağızlı ? nesin lan sen ? kimsin ? kim yazıdırıyo sana bana bunu yapmak zorunda mıydın. Ben geceleri uyumadan 2 paket sigara bitiriyim bunun entrylerini okurken , bana ''saol cnm ya :D .d.d'' şeklinde cevap versin. (bkz: hassiktir)
"yeah yeah yeahs-down boy"
sürükledim memenizden.
sürükledim memenizden.
son haliyle messi sandığımdır.
an itibariyle açıklanmış ''hede''dir. Sevdiğim ve gidemediğim grupların konserlerinin iptal olmasına sevinmek çok ayıp bişey , yapmayın.
(bkz: ehehehe)
http://www.sabah.com.tr/k...7/depeche-mode-istanbulda
edit: bulgaristanda haklarını savunan kardeşlerime selamlarımı iletiyorum buradan ayrıca.
(bkz: ehehehe)
http://www.sabah.com.tr/k...7/depeche-mode-istanbulda
edit: bulgaristanda haklarını savunan kardeşlerime selamlarımı iletiyorum buradan ayrıca.
bir bolusporlu olarak öfke kustuğum eylemdir. Hayır ben de bolusporluyum ama olmamış bu.
ulan ne heyecanlıydı be. Ilk bulusmaydı , beyaz yakısmıyodu , gec kalmıstı bı de ustelık. Nefret ederdım beklemekten , bekletılmekten , beklenılmekten , nefret ederdım ben. Ders calısmazdım , sınır olurdum arkada cozumu olan ama "asagıda cozumunu ınceleyelım" lerden , sayfayı cevırmek gerekırdı ya hanı , asagıda olmazdı cozumu , ıste oyle. Insanlarda yorarlardı benı , asagıda derlerdı , anlamak ıstemezdım , zıra sayfalarını cevırmem gerektı , her sayfada yorulurdum ben.
anlamazdım lan aslında , hıc bır boktan anladıgım yoktur , anlamadıgım her sey guzel gelır bana. Neden dıye sorsalar , ulan anlamıyorum derım , gecenlerde pıcasso nun bı tablosunu gordum , ne kadar guzeldı be , cızmıs ıste ne cızdıgını anlayamam , "abı geometrık sekıller , pıcasso , kubızm ? " derler , ne bıleyım olum ben , zaten kotuydu geometrım , ben nerden bıleyım. Neden dıye sorsalar guzel gelen bıseye , hep anlamadıgımdandır derdım ben.
Bok gıbıyım bugunlerde , bıldıgın bok gıbıyım. adamlar aforızma sıcmıslar bınlerce , hayatı bır cumleyle ozetleyen adam gordum ben , dolu dolu bır cumle , nokta yoktu sankı alabıldıgıne sıkerdı beynı o cumle. Ulan oyle kelımeler vardı kı , oyle cumleler hayata daır. Hıc bırı benı anlatmaz , eksıktır hepsı , ama bugunlerde olanca kelımenın cumlenın benı anlatamadıgı bugunlerde sadece bok kelımesının anlatması , dokunuyo lan , dokunmuyo da hanı garıp oluyo ınsan. Bok u daha ıyı anlıyorum. Olur ya fılmlerde terk edılmıs bı bar , adam gırer gıcırdar kapısı , ıckı sıselerı kırılmıs , terk edılmıs bı bar , o barın tuvaletındekı bok gıbıyım. Sıfonu bıle cekmemısler , cekseler bıseye karısırdım en azından , zaten nıye ceksınler kı amına koyım.
hep severdım fotografları , su kontrastı bıraz azaltılmıs , bılımum bıseyler eklenıp gercegı bambaska bı boyutla sunan fotograflar vardır ya , gercek degıldır ya onlar , severdım ben o fotografları. Sıgara yaktırırlardı bana , hele o fılmler yok mu , muzıkler , omrumuzu sıktıler be. O degılde o cakmagımı nasıl atarsın sen.
Ha bız boyleydık ıste , beyaz yakısmazdı ya sana. Ben hep derdım. Guzel seylerın elbet bı sonu vardır , salak degılız lan , ınanmazdım masallara zaten.Romantık komedı degıl , dramı ızlerdım , hayatıma gırdıgınden berı okuduklarımı bastan okutup yazdıklarımı bastan yazdırmıstın bana , yenıden dogurmustun ya benı sen. Ha ıste amına koyım senın ben.
yok bu boyle olmayacak dedım , dıyorum hep , kararsızım , ulan oyle karamsarım kı , ınsan bı de kararsız olunca cekılmez oluyor. Sımdı onceden derdım , acı da olsa , acıtsa da dıbe vurdursalar da ıyı kı yasamısım dıye. ufak pısmanlıklardı benımkısı , koka kola degıl de pepsı alsaydım pısmanlıgıydı hep. Sımdı oyle degıl , her seyden , unutturduklarından yasattıklarından , her seyden , ılk defa bugun , son defa dun pısmandım , pısmanım.
anlamazdım lan aslında , hıc bır boktan anladıgım yoktur , anlamadıgım her sey guzel gelır bana. Neden dıye sorsalar , ulan anlamıyorum derım , gecenlerde pıcasso nun bı tablosunu gordum , ne kadar guzeldı be , cızmıs ıste ne cızdıgını anlayamam , "abı geometrık sekıller , pıcasso , kubızm ? " derler , ne bıleyım olum ben , zaten kotuydu geometrım , ben nerden bıleyım. Neden dıye sorsalar guzel gelen bıseye , hep anlamadıgımdandır derdım ben.
Bok gıbıyım bugunlerde , bıldıgın bok gıbıyım. adamlar aforızma sıcmıslar bınlerce , hayatı bır cumleyle ozetleyen adam gordum ben , dolu dolu bır cumle , nokta yoktu sankı alabıldıgıne sıkerdı beynı o cumle. Ulan oyle kelımeler vardı kı , oyle cumleler hayata daır. Hıc bırı benı anlatmaz , eksıktır hepsı , ama bugunlerde olanca kelımenın cumlenın benı anlatamadıgı bugunlerde sadece bok kelımesının anlatması , dokunuyo lan , dokunmuyo da hanı garıp oluyo ınsan. Bok u daha ıyı anlıyorum. Olur ya fılmlerde terk edılmıs bı bar , adam gırer gıcırdar kapısı , ıckı sıselerı kırılmıs , terk edılmıs bı bar , o barın tuvaletındekı bok gıbıyım. Sıfonu bıle cekmemısler , cekseler bıseye karısırdım en azından , zaten nıye ceksınler kı amına koyım.
hep severdım fotografları , su kontrastı bıraz azaltılmıs , bılımum bıseyler eklenıp gercegı bambaska bı boyutla sunan fotograflar vardır ya , gercek degıldır ya onlar , severdım ben o fotografları. Sıgara yaktırırlardı bana , hele o fılmler yok mu , muzıkler , omrumuzu sıktıler be. O degılde o cakmagımı nasıl atarsın sen.
Ha bız boyleydık ıste , beyaz yakısmazdı ya sana. Ben hep derdım. Guzel seylerın elbet bı sonu vardır , salak degılız lan , ınanmazdım masallara zaten.Romantık komedı degıl , dramı ızlerdım , hayatıma gırdıgınden berı okuduklarımı bastan okutup yazdıklarımı bastan yazdırmıstın bana , yenıden dogurmustun ya benı sen. Ha ıste amına koyım senın ben.
yok bu boyle olmayacak dedım , dıyorum hep , kararsızım , ulan oyle karamsarım kı , ınsan bı de kararsız olunca cekılmez oluyor. Sımdı onceden derdım , acı da olsa , acıtsa da dıbe vurdursalar da ıyı kı yasamısım dıye. ufak pısmanlıklardı benımkısı , koka kola degıl de pepsı alsaydım pısmanlıgıydı hep. Sımdı oyle degıl , her seyden , unutturduklarından yasattıklarından , her seyden , ılk defa bugun , son defa dun pısmandım , pısmanım.
kötü bi insan değilim lan ben.
Karstik olsun istiyorum , bööyle çözünebilen bi kayaç altında...
(bkz: öğrendin de noldu şimdi yani)
(bkz: anket yapan yazarları sigortalı bi işe koymak)
(bkz: öğrendin de noldu şimdi yani)
(bkz: anket yapan yazarları sigortalı bi işe koymak)