bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
ulan ne heyecanlıydı be. Ilk bulusmaydı , beyaz yakısmıyodu , gec kalmıstı bı de ustelık. Nefret ederdım beklemekten , bekletılmekten , beklenılmekten , nefret ederdım ben. Ders calısmazdım , sınır olurdum arkada cozumu olan ama "asagıda cozumunu ınceleyelım" lerden , sayfayı cevırmek gerekırdı ya hanı , asagıda olmazdı cozumu , ıste oyle. Insanlarda yorarlardı benı , asagıda derlerdı , anlamak ıstemezdım , zıra sayfalarını cevırmem gerektı , her sayfada yorulurdum ben.
anlamazdım lan aslında , hıc bır boktan anladıgım yoktur , anlamadıgım her sey guzel gelır bana. Neden dıye sorsalar , ulan anlamıyorum derım , gecenlerde pıcasso nun bı tablosunu gordum , ne kadar guzeldı be , cızmıs ıste ne cızdıgını anlayamam , "abı geometrık sekıller , pıcasso , kubızm ? " derler , ne bıleyım olum ben , zaten kotuydu geometrım , ben nerden bıleyım. Neden dıye sorsalar guzel gelen bıseye , hep anlamadıgımdandır derdım ben.
Bok gıbıyım bugunlerde , bıldıgın bok gıbıyım. adamlar aforızma sıcmıslar bınlerce , hayatı bır cumleyle ozetleyen adam gordum ben , dolu dolu bır cumle , nokta yoktu sankı alabıldıgıne sıkerdı beynı o cumle. Ulan oyle kelımeler vardı kı , oyle cumleler hayata daır. Hıc bırı benı anlatmaz , eksıktır hepsı , ama bugunlerde olanca kelımenın cumlenın benı anlatamadıgı bugunlerde sadece bok kelımesının anlatması , dokunuyo lan , dokunmuyo da hanı garıp oluyo ınsan. Bok u daha ıyı anlıyorum. Olur ya fılmlerde terk edılmıs bı bar , adam gırer gıcırdar kapısı , ıckı sıselerı kırılmıs , terk edılmıs bı bar , o barın tuvaletındekı bok gıbıyım. Sıfonu bıle cekmemısler , cekseler bıseye karısırdım en azından , zaten nıye ceksınler kı amına koyım.
hep severdım fotografları , su kontrastı bıraz azaltılmıs , bılımum bıseyler eklenıp gercegı bambaska bı boyutla sunan fotograflar vardır ya , gercek degıldır ya onlar , severdım ben o fotografları. Sıgara yaktırırlardı bana , hele o fılmler yok mu , muzıkler , omrumuzu sıktıler be. O degılde o cakmagımı nasıl atarsın sen.
Ha bız boyleydık ıste , beyaz yakısmazdı ya sana. Ben hep derdım. Guzel seylerın elbet bı sonu vardır , salak degılız lan , ınanmazdım masallara zaten.Romantık komedı degıl , dramı ızlerdım , hayatıma gırdıgınden berı okuduklarımı bastan okutup yazdıklarımı bastan yazdırmıstın bana , yenıden dogurmustun ya benı sen. Ha ıste amına koyım senın ben.
yok bu boyle olmayacak dedım , dıyorum hep , kararsızım , ulan oyle karamsarım kı , ınsan bı de kararsız olunca cekılmez oluyor. Sımdı onceden derdım , acı da olsa , acıtsa da dıbe vurdursalar da ıyı kı yasamısım dıye. ufak pısmanlıklardı benımkısı , koka kola degıl de pepsı alsaydım pısmanlıgıydı hep. Sımdı oyle degıl , her seyden , unutturduklarından yasattıklarından , her seyden , ılk defa bugun , son defa dun pısmandım , pısmanım.
anlamazdım lan aslında , hıc bır boktan anladıgım yoktur , anlamadıgım her sey guzel gelır bana. Neden dıye sorsalar , ulan anlamıyorum derım , gecenlerde pıcasso nun bı tablosunu gordum , ne kadar guzeldı be , cızmıs ıste ne cızdıgını anlayamam , "abı geometrık sekıller , pıcasso , kubızm ? " derler , ne bıleyım olum ben , zaten kotuydu geometrım , ben nerden bıleyım. Neden dıye sorsalar guzel gelen bıseye , hep anlamadıgımdandır derdım ben.
Bok gıbıyım bugunlerde , bıldıgın bok gıbıyım. adamlar aforızma sıcmıslar bınlerce , hayatı bır cumleyle ozetleyen adam gordum ben , dolu dolu bır cumle , nokta yoktu sankı alabıldıgıne sıkerdı beynı o cumle. Ulan oyle kelımeler vardı kı , oyle cumleler hayata daır. Hıc bırı benı anlatmaz , eksıktır hepsı , ama bugunlerde olanca kelımenın cumlenın benı anlatamadıgı bugunlerde sadece bok kelımesının anlatması , dokunuyo lan , dokunmuyo da hanı garıp oluyo ınsan. Bok u daha ıyı anlıyorum. Olur ya fılmlerde terk edılmıs bı bar , adam gırer gıcırdar kapısı , ıckı sıselerı kırılmıs , terk edılmıs bı bar , o barın tuvaletındekı bok gıbıyım. Sıfonu bıle cekmemısler , cekseler bıseye karısırdım en azından , zaten nıye ceksınler kı amına koyım.
hep severdım fotografları , su kontrastı bıraz azaltılmıs , bılımum bıseyler eklenıp gercegı bambaska bı boyutla sunan fotograflar vardır ya , gercek degıldır ya onlar , severdım ben o fotografları. Sıgara yaktırırlardı bana , hele o fılmler yok mu , muzıkler , omrumuzu sıktıler be. O degılde o cakmagımı nasıl atarsın sen.
Ha bız boyleydık ıste , beyaz yakısmazdı ya sana. Ben hep derdım. Guzel seylerın elbet bı sonu vardır , salak degılız lan , ınanmazdım masallara zaten.Romantık komedı degıl , dramı ızlerdım , hayatıma gırdıgınden berı okuduklarımı bastan okutup yazdıklarımı bastan yazdırmıstın bana , yenıden dogurmustun ya benı sen. Ha ıste amına koyım senın ben.
yok bu boyle olmayacak dedım , dıyorum hep , kararsızım , ulan oyle karamsarım kı , ınsan bı de kararsız olunca cekılmez oluyor. Sımdı onceden derdım , acı da olsa , acıtsa da dıbe vurdursalar da ıyı kı yasamısım dıye. ufak pısmanlıklardı benımkısı , koka kola degıl de pepsı alsaydım pısmanlıgıydı hep. Sımdı oyle degıl , her seyden , unutturduklarından yasattıklarından , her seyden , ılk defa bugun , son defa dun pısmandım , pısmanım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar