bugün

17 mayıs 2013 depeche mode konserinin iptal olması

an itibariyle açıklanmış ''hede''dir. Sevdiğim ve gidemediğim grupların konserlerinin iptal olmasına sevinmek çok ayıp bişey , yapmayın.

(bkz: ehehehe)

http://www.sabah.com.tr/k...7/depeche-mode-istanbulda

edit: bulgaristanda haklarını savunan kardeşlerime selamlarımı iletiyorum buradan ayrıca.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026