bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
-yaklaşık 2 aydır emekli gibi yaşıyorum , ''emekli albay oraya neden park etti ? '' , ''nejla hanımın yeni misafirleri pek de bir gürültülüymüş '' tam da bu moddayım amk. Ne bi yere gidesim var ne de bişey yapasım , arada bi sigara ve bira almaya iniyorum.
-yukarıdaki sebepten ötürü 3 haftada 5 kişiyi ektim , ilişkiyi falan kestiler resmen. Biri hala umutsuzca ''çıkasın yok mu'' diye soruyu. yok işte abi nabiyim yok.
-ama iyi oluyo ha , çay falan içiyom bazen.
-olum hakkaten 3 saat birini bekletip ''çıkasım yok'' dedim ya ahahasadlk.
-bu ara fl studio kullanmaya başladım , lan bu kadar karışık bişey görmedim hayatımda. sözde müzik yapıcam , biz analog adamlarız şunu doğru düzgün yapsanıza ibneler. Ama bi tane şarkımı yapınca sizinle paylaşıcam sözlük , sanki sikinizdeydi sizinde.
-bu ara milletin burnunun içine dikkat etmeye başladım , çok pislik bişey lan huy edindim markete gittiğimde falan hele bi de kanalizasyon deliği gibi burnu varsa benim için daha da çekilmez oluyo. bu huyumdan vazgeçicem , valla bak.
-o gün sigara almam diyen annemi ''bundan sonra uzanamadığın mutfak aletlerini almaya yardım etmem , akıllı ol daha gençsin bak'' dedim , artık s dediğimde sigaramı alıyo.
-babamı sikiyim bu arada.
-lan bi de yana yeni biri taşındı, biri değil canavar taşındı amcık evladı. Ne güzel tuvalete rahat rahat giriyorum , yine o beraber tuvalete girmeler başladı , rahat sıçamıyorum be sözlük.
-o gün gece bi yürüyüm dedim biraz çıktım 1 saat falan dolandım , gece eve girdim annem odanın yerini değiştirmiş kendimi yatağa attım ışık kapalıydı ama yatak orda değildi, amınakoyim hala ağrıyo götüm.
-şu an büyük risk i izliyorum , turuncu kafalı kızın ağzını yüzünü parçalayasım var.
-çok şey yazmak istiyorum da yazamıyorum lan , bu ara bi durgunum ki sormayın amınakoyim. şimdi mistik açıklamalar yapmıcam ama.
-lan ahahahaskjdgaskj büyük riskte yengeniz soruya doğru cevap verdi , diğer yarışmacı teyze ''afferiiiiin'' dedi ( bu afferin i bilen bilir sözlük , böyle surat kasları kasılır , ''bak seeeen'' gibi bi üslupla söylenir) güldüm amk ne var amcık.
-insanları dinleyememeye başladım , tek bi lafa tahammülüm yok belki taa yukarıda belirttiğim dışarıya çıkmama durumu bundan kaynaklanıyodur. gireceğim ortamlardaki muhabbetleri düşününce tiksiniyorum belki de o yüzden. çünkü hiç kaliteli adam yok , ben kaliteliyim demiyorum , kaliteliyim lan ben. durum o değil , bitse de gitsem diye ortama mı girilir.
-ne ''abi o kılin estvuud un son filmi cidden beni benden aldı , bir savaş hikayesi ve insanın içinde bulunduğu çatışma hali ancak bu kadar güzel anlatılabilir , bayıldıımmmmmmhhhh'' buyum , ne de ''olum o kız ne güzel sikilir la , var ya bi meme var onda , bi ben sikiyim bi sen sik '' ne de buyum.
-şu karşımdaki insan bahsettiği kitabı okumadığımı anlayınca daha da o kitap üstünden bişeyler demeye çalışması ya da film üzerinden gitmeye başlaması tepemin tasını arttıyor. yarak ağızlı , okumadık işte.
-ben ingilizce biliyorum havalarında gezen insanları da alın siz sikin , onları size bırakıyorum.
-neyse ben annem püreyi hazırlamış mı bi bakıyım
-yukarıdaki sebepten ötürü 3 haftada 5 kişiyi ektim , ilişkiyi falan kestiler resmen. Biri hala umutsuzca ''çıkasın yok mu'' diye soruyu. yok işte abi nabiyim yok.
-ama iyi oluyo ha , çay falan içiyom bazen.
-olum hakkaten 3 saat birini bekletip ''çıkasım yok'' dedim ya ahahasadlk.
-bu ara fl studio kullanmaya başladım , lan bu kadar karışık bişey görmedim hayatımda. sözde müzik yapıcam , biz analog adamlarız şunu doğru düzgün yapsanıza ibneler. Ama bi tane şarkımı yapınca sizinle paylaşıcam sözlük , sanki sikinizdeydi sizinde.
-bu ara milletin burnunun içine dikkat etmeye başladım , çok pislik bişey lan huy edindim markete gittiğimde falan hele bi de kanalizasyon deliği gibi burnu varsa benim için daha da çekilmez oluyo. bu huyumdan vazgeçicem , valla bak.
-o gün sigara almam diyen annemi ''bundan sonra uzanamadığın mutfak aletlerini almaya yardım etmem , akıllı ol daha gençsin bak'' dedim , artık s dediğimde sigaramı alıyo.
-babamı sikiyim bu arada.
-lan bi de yana yeni biri taşındı, biri değil canavar taşındı amcık evladı. Ne güzel tuvalete rahat rahat giriyorum , yine o beraber tuvalete girmeler başladı , rahat sıçamıyorum be sözlük.
-o gün gece bi yürüyüm dedim biraz çıktım 1 saat falan dolandım , gece eve girdim annem odanın yerini değiştirmiş kendimi yatağa attım ışık kapalıydı ama yatak orda değildi, amınakoyim hala ağrıyo götüm.
-şu an büyük risk i izliyorum , turuncu kafalı kızın ağzını yüzünü parçalayasım var.
-çok şey yazmak istiyorum da yazamıyorum lan , bu ara bi durgunum ki sormayın amınakoyim. şimdi mistik açıklamalar yapmıcam ama.
-lan ahahahaskjdgaskj büyük riskte yengeniz soruya doğru cevap verdi , diğer yarışmacı teyze ''afferiiiiin'' dedi ( bu afferin i bilen bilir sözlük , böyle surat kasları kasılır , ''bak seeeen'' gibi bi üslupla söylenir) güldüm amk ne var amcık.
-insanları dinleyememeye başladım , tek bi lafa tahammülüm yok belki taa yukarıda belirttiğim dışarıya çıkmama durumu bundan kaynaklanıyodur. gireceğim ortamlardaki muhabbetleri düşününce tiksiniyorum belki de o yüzden. çünkü hiç kaliteli adam yok , ben kaliteliyim demiyorum , kaliteliyim lan ben. durum o değil , bitse de gitsem diye ortama mı girilir.
-ne ''abi o kılin estvuud un son filmi cidden beni benden aldı , bir savaş hikayesi ve insanın içinde bulunduğu çatışma hali ancak bu kadar güzel anlatılabilir , bayıldıımmmmmmhhhh'' buyum , ne de ''olum o kız ne güzel sikilir la , var ya bi meme var onda , bi ben sikiyim bi sen sik '' ne de buyum.
-şu karşımdaki insan bahsettiği kitabı okumadığımı anlayınca daha da o kitap üstünden bişeyler demeye çalışması ya da film üzerinden gitmeye başlaması tepemin tasını arttıyor. yarak ağızlı , okumadık işte.
-ben ingilizce biliyorum havalarında gezen insanları da alın siz sikin , onları size bırakıyorum.
-neyse ben annem püreyi hazırlamış mı bi bakıyım
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar