bugün
- kadir inanır'ın vefatı6
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- 19 yaşında kızla yatmak14
- tüm çıplaklığımla burdayım5
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- istanbul6
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- cüneyt arkın2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ekşi ekşi kokan kezo2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- gönül adamı2
- 28 haziran 20263
- anın görüntüsü24
- thereads2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- bili bili yumurta2
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- kemalist dünya26
- elon musk3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- tamar tanrıyar4
- mola4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- kemal kılıçdaroğlu15
- su içmek2
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- genç görünmeye çalışmak7
sevdiği entry'ler
Aylar boyunca verdiğiniz ayarlar sonucu bi boka benzemiş, insan kalıbına girmiş sevgilinin nedensiz yere araya ayrılık girince götü başı dağıtma halidir insanı kanser eder.
Bazen biri çıkar karşınıza ne boyu boy, ne huyu huy, ne de Ali Ağaoğlu'nun torunu. Düpedüz bi baltaya sap olamamış andavalın teki. Ama sonra ona yaklaştıkça yüksek gerilim hattına yaklaşmak gibi bi şeyler oluşuyo hislerinizde. Ne biliyim sanki o hayatının sonuna kadar seninle olursa her şey anlamlı kılınacakmış gibi. Bi sofrada ekmek ikiye bölünecekse yarısını o yemeden karnınız doymayacakmış gibi. Böyle yağmurlu günleri melankoliden alıp eğlenceli hale getirecekmiş gibi olasılıksız anlamları ona yükleyiveriyosunuz. Hayattaki yarım kalmışlıklarını tamamlamak için onun eli ayağı, bazen otobüs kartı bazen hasta bakıcısı bazen annesi bazen fotoğrafçısı oluyosunuz, sırtına hem kanat hem yün hırka oluyorsunuz. Her Şeyden koruyup kolluyorsunuz sonra bi bakıyorsunuz ki o uçup gidivermiş. Hem de aradan "zaman" denecek kadar süre geçmeden o ilk bulduğunuz pislik haline dönüvermiş.
Sıla'nın şarkısında "niye gidemiyorum anlıyor Musun çünkü emek verdiysen zor" diyo ya. Hah aynen öyle arafta kalıveriyorsunuz.
Cümleten geçmiş olsun. Ben baya yazdım ama atalarımız olayı özetlemiş
(bkz: orospunun tövbesi yarrak görene kadar)
Bazen biri çıkar karşınıza ne boyu boy, ne huyu huy, ne de Ali Ağaoğlu'nun torunu. Düpedüz bi baltaya sap olamamış andavalın teki. Ama sonra ona yaklaştıkça yüksek gerilim hattına yaklaşmak gibi bi şeyler oluşuyo hislerinizde. Ne biliyim sanki o hayatının sonuna kadar seninle olursa her şey anlamlı kılınacakmış gibi. Bi sofrada ekmek ikiye bölünecekse yarısını o yemeden karnınız doymayacakmış gibi. Böyle yağmurlu günleri melankoliden alıp eğlenceli hale getirecekmiş gibi olasılıksız anlamları ona yükleyiveriyosunuz. Hayattaki yarım kalmışlıklarını tamamlamak için onun eli ayağı, bazen otobüs kartı bazen hasta bakıcısı bazen annesi bazen fotoğrafçısı oluyosunuz, sırtına hem kanat hem yün hırka oluyorsunuz. Her Şeyden koruyup kolluyorsunuz sonra bi bakıyorsunuz ki o uçup gidivermiş. Hem de aradan "zaman" denecek kadar süre geçmeden o ilk bulduğunuz pislik haline dönüvermiş.
Sıla'nın şarkısında "niye gidemiyorum anlıyor Musun çünkü emek verdiysen zor" diyo ya. Hah aynen öyle arafta kalıveriyorsunuz.
Cümleten geçmiş olsun. Ben baya yazdım ama atalarımız olayı özetlemiş
(bkz: orospunun tövbesi yarrak görene kadar)
beni tanıdı. siz kaçın !..
sanırım eski bir yazar. genelde geceleri rastlıyorum ve okumayı seviyorum. mutlu ve yakın olsun.
new orleans' da yaşıyor. barlar arasında mekik dokuyan, herkes tarafından sevilen, sempatik biridir.
geçmiş olsun, allah beterinden korusun...
motorsiklet kazaları haklı veya haksız da olsanız hayat hikayenizin bir anda değişmesine veya bitmesine neden olabilir.
beterin beteri var diye bakmak gerek, ve şükretmek!
evrak eksikliğiniz varsa işler daha da çetrefilli bir hal alacaktır, (dipnot)
iç kanama riskini göz önünde tutun!!!
sıcak yara çok fazla sancı vermese de ilerleyen saatlerde kendini net belli edecektir.
yazılan ilaçları eksiksiz almalı ve kullanma talimatlarına tam uymazsanız iyileşme süreci uzayacaktır bunu unutmayın.
kaskın sağlam olması ekipman hususunda ne derece mühimsenmesi gerektiğinin kanıtı gibi olmuştur.
şükredin ve kendinizi şansı sayın...
bu meseleye istinaden de bir miktar sadaka vermeniz de sizin için hayr olur, vesselam.
motorsiklet kazaları haklı veya haksız da olsanız hayat hikayenizin bir anda değişmesine veya bitmesine neden olabilir.
beterin beteri var diye bakmak gerek, ve şükretmek!
evrak eksikliğiniz varsa işler daha da çetrefilli bir hal alacaktır, (dipnot)
iç kanama riskini göz önünde tutun!!!
sıcak yara çok fazla sancı vermese de ilerleyen saatlerde kendini net belli edecektir.
yazılan ilaçları eksiksiz almalı ve kullanma talimatlarına tam uymazsanız iyileşme süreci uzayacaktır bunu unutmayın.
kaskın sağlam olması ekipman hususunda ne derece mühimsenmesi gerektiğinin kanıtı gibi olmuştur.
şükredin ve kendinizi şansı sayın...
bu meseleye istinaden de bir miktar sadaka vermeniz de sizin için hayr olur, vesselam.
geçmiş olsun, acil şifalar.
Çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun.
Çok geçmiş olsun. Maddiyat bir yana, Kaza yapmanın psikolojisi çok kötü. 6 ayda zor toparlandım. Allah yardımcın olsun..
Son zamanlarda beni darlayan versus. Aday olması muhtemel kişi evlilik düşünmediği için baş ağrısından kurtulmuş oldum. Zor ve ağır bir yol ayrımı diyebilirim bu versus için konuşması kolay uygulaması zor. Ama siz siz olun böyle bir versusta mantığı tercih edin.
Sprite'ın acımasız gerçekler reklamı çok iyiydi..