bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek3
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- bir şeyler söyle4
- ona bir şey söyle11
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- versuch2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- kemalist dünya24
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- portekiz5
- aşure yapan sözlük kızları7
sevdiği entry'ler
Aylar boyunca verdiğiniz ayarlar sonucu bi boka benzemiş, insan kalıbına girmiş sevgilinin nedensiz yere araya ayrılık girince götü başı dağıtma halidir insanı kanser eder.
Bazen biri çıkar karşınıza ne boyu boy, ne huyu huy, ne de Ali Ağaoğlu'nun torunu. Düpedüz bi baltaya sap olamamış andavalın teki. Ama sonra ona yaklaştıkça yüksek gerilim hattına yaklaşmak gibi bi şeyler oluşuyo hislerinizde. Ne biliyim sanki o hayatının sonuna kadar seninle olursa her şey anlamlı kılınacakmış gibi. Bi sofrada ekmek ikiye bölünecekse yarısını o yemeden karnınız doymayacakmış gibi. Böyle yağmurlu günleri melankoliden alıp eğlenceli hale getirecekmiş gibi olasılıksız anlamları ona yükleyiveriyosunuz. Hayattaki yarım kalmışlıklarını tamamlamak için onun eli ayağı, bazen otobüs kartı bazen hasta bakıcısı bazen annesi bazen fotoğrafçısı oluyosunuz, sırtına hem kanat hem yün hırka oluyorsunuz. Her Şeyden koruyup kolluyorsunuz sonra bi bakıyorsunuz ki o uçup gidivermiş. Hem de aradan "zaman" denecek kadar süre geçmeden o ilk bulduğunuz pislik haline dönüvermiş.
Sıla'nın şarkısında "niye gidemiyorum anlıyor Musun çünkü emek verdiysen zor" diyo ya. Hah aynen öyle arafta kalıveriyorsunuz.
Cümleten geçmiş olsun. Ben baya yazdım ama atalarımız olayı özetlemiş
(bkz: orospunun tövbesi yarrak görene kadar)
Bazen biri çıkar karşınıza ne boyu boy, ne huyu huy, ne de Ali Ağaoğlu'nun torunu. Düpedüz bi baltaya sap olamamış andavalın teki. Ama sonra ona yaklaştıkça yüksek gerilim hattına yaklaşmak gibi bi şeyler oluşuyo hislerinizde. Ne biliyim sanki o hayatının sonuna kadar seninle olursa her şey anlamlı kılınacakmış gibi. Bi sofrada ekmek ikiye bölünecekse yarısını o yemeden karnınız doymayacakmış gibi. Böyle yağmurlu günleri melankoliden alıp eğlenceli hale getirecekmiş gibi olasılıksız anlamları ona yükleyiveriyosunuz. Hayattaki yarım kalmışlıklarını tamamlamak için onun eli ayağı, bazen otobüs kartı bazen hasta bakıcısı bazen annesi bazen fotoğrafçısı oluyosunuz, sırtına hem kanat hem yün hırka oluyorsunuz. Her Şeyden koruyup kolluyorsunuz sonra bi bakıyorsunuz ki o uçup gidivermiş. Hem de aradan "zaman" denecek kadar süre geçmeden o ilk bulduğunuz pislik haline dönüvermiş.
Sıla'nın şarkısında "niye gidemiyorum anlıyor Musun çünkü emek verdiysen zor" diyo ya. Hah aynen öyle arafta kalıveriyorsunuz.
Cümleten geçmiş olsun. Ben baya yazdım ama atalarımız olayı özetlemiş
(bkz: orospunun tövbesi yarrak görene kadar)
beni tanıdı. siz kaçın !..
sanırım eski bir yazar. genelde geceleri rastlıyorum ve okumayı seviyorum. mutlu ve yakın olsun.
new orleans' da yaşıyor. barlar arasında mekik dokuyan, herkes tarafından sevilen, sempatik biridir.
geçmiş olsun, allah beterinden korusun...
motorsiklet kazaları haklı veya haksız da olsanız hayat hikayenizin bir anda değişmesine veya bitmesine neden olabilir.
beterin beteri var diye bakmak gerek, ve şükretmek!
evrak eksikliğiniz varsa işler daha da çetrefilli bir hal alacaktır, (dipnot)
iç kanama riskini göz önünde tutun!!!
sıcak yara çok fazla sancı vermese de ilerleyen saatlerde kendini net belli edecektir.
yazılan ilaçları eksiksiz almalı ve kullanma talimatlarına tam uymazsanız iyileşme süreci uzayacaktır bunu unutmayın.
kaskın sağlam olması ekipman hususunda ne derece mühimsenmesi gerektiğinin kanıtı gibi olmuştur.
şükredin ve kendinizi şansı sayın...
bu meseleye istinaden de bir miktar sadaka vermeniz de sizin için hayr olur, vesselam.
motorsiklet kazaları haklı veya haksız da olsanız hayat hikayenizin bir anda değişmesine veya bitmesine neden olabilir.
beterin beteri var diye bakmak gerek, ve şükretmek!
evrak eksikliğiniz varsa işler daha da çetrefilli bir hal alacaktır, (dipnot)
iç kanama riskini göz önünde tutun!!!
sıcak yara çok fazla sancı vermese de ilerleyen saatlerde kendini net belli edecektir.
yazılan ilaçları eksiksiz almalı ve kullanma talimatlarına tam uymazsanız iyileşme süreci uzayacaktır bunu unutmayın.
kaskın sağlam olması ekipman hususunda ne derece mühimsenmesi gerektiğinin kanıtı gibi olmuştur.
şükredin ve kendinizi şansı sayın...
bu meseleye istinaden de bir miktar sadaka vermeniz de sizin için hayr olur, vesselam.
geçmiş olsun, acil şifalar.
Çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun.
Çok geçmiş olsun. Maddiyat bir yana, Kaza yapmanın psikolojisi çok kötü. 6 ayda zor toparlandım. Allah yardımcın olsun..
Son zamanlarda beni darlayan versus. Aday olması muhtemel kişi evlilik düşünmediği için baş ağrısından kurtulmuş oldum. Zor ve ağır bir yol ayrımı diyebilirim bu versus için konuşması kolay uygulaması zor. Ama siz siz olun böyle bir versusta mantığı tercih edin.
Sprite'ın acımasız gerçekler reklamı çok iyiydi..