bugün
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- 1 temmuz kabotaj bayramı3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- gitme diye yalvarmak5
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- x in memeleri2
- şarapçı bey koala birader3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- genç görünmeye çalışmak5
- 33 yaşında olmak3
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- deniz göktaş4
- whynot2
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- coca cola2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- ilgi manyağı2
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- hootsuite2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bir şeyin adını koyamamak2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- türkiye9
- sözlüğün kırbacı3
- amerika birleşik devletleri6
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- erkekler neden erken ölür4
- meksikalı batman2
- her insanın bir cini olması8
entry'ler (64)
hem cok yalanci olmasi hemde her lafinin arkasindan yemin etmesi.
espri kabiliyeti,hazir cevap olmasi.
tuzlu birseyler atistirin,ardindan bir majezik alin ve mumkunse kendinizi karanlik bir odaya atin.basinizida esarpla sert bir bicimde baglayin ve uyumaya calisin.ben bu yontemi uygulamadigim zamanlarda gunlerce agridan kivranirdim ama bu yola ne zaman basvursam 2-3 saatte biseyim kalmiyor.deneyenler olursa insallah onlardada ise yarar.gecmis olsun...
migren hastalari icin uyku cok onemlidir.cogu kisidede cikolata,kola,peynir,tuz tuketildiginde migrenin azdigini duymustum. asiri stres yasamamak,duzenli uyku ve duzenli beslenme ile migren ablamda 4 senede yok oldu.birde yazdigim gidalari bu surecte hic tuketmedi.
migren hastalari icin uyku cok onemlidir.cogu kisidede cikolata,kola,peynir,tuz tuketildiginde migrenin azdigini duymustum. asiri stres yasamamak,duzenli uyku ve duzenli beslenme ile migren ablamda 4 senede yok oldu.birde yazdigim gidalari bu surecte hic tuketmedi.
kaslari siyahsa ve sac dipi cikmissa facia gibidir.fakat alistik bu facialara.
soylenen kisi icin zorlu surectir.meraktan kivrandirir.acaba ne yapti,ne aldi,nerede,ne zaman sorulari beyni kemirir durur.tabi surpriz yapacak kisi daha bir ozel,farkli bir yere sahip ise bu merakin siddeti daha fazla olur bence.
-neden aramadin,neden gec aradin
-neden haber vermedin
-neden mesajima gec cevap veriyorsun
-neden benimle ilgilenmiyorsun ve daha niceleri...kavga cikincada sen beni artik sevmiyorsun,biri mi var? vs.vs.vs... (:
-neden haber vermedin
-neden mesajima gec cevap veriyorsun
-neden benimle ilgilenmiyorsun ve daha niceleri...kavga cikincada sen beni artik sevmiyorsun,biri mi var? vs.vs.vs... (:
evet.hatta daha berbat hale getirir.ornegin ter kokusu,sigara kokusu.
migren.yanlis bilmiyorsam eger tedavisi olmayan hastaliklardan.
migren.yanlis bilmiyorsam eger tedavisi olmayan hastaliklardan.
dogru soze ne hacet.sinirlenmek gocunmak yerine katila katila guldum yemin ediyorum.burda yazilanlarin neredeyse %90i dogru.turk kizi dusmanligi oldugunuda dusunmuyorum cunku bunlar duzeltilebilir olduguna ragmen gittikce,ozellikle son yillarda artan durumlar.ve malesef en kotu yani ise bunlari meziyet,moda,komiklik vs.sanmalari belkide(miz)...
3 bariz ozellikde benden.ozentilik,kibir,yalan...
3 bariz ozellikde benden.ozentilik,kibir,yalan...
firsati olsa acaba baska nerdeki gamzeyi durter.
aslinda insana cok sey katar.en basit ornekleri;guclenmek,yetinmeyi bilmek,ego manyagi olmamak.ve aslinda cok ince bir cizgidir.fakirlikten kurtulmak adina onurundan namusuna sahip cikanlar ve diger taraftan hic dusunmeden bunlardan odun vermek.
egoist olmalari.
belkide benimle ayni yada daha kotu durumda olanlari da varmis diyip avunup,teselli bulacaktir.bencil olmayip sadece kendini dusunmuyordur ayni zamanda.
kesin yeni modadir(ozentilik daha dogrusu).dikkati baska seylerle cekmeyi denesinler.cogunda abes gorunuyor lan.
tercübe(denemek vs.)-tecrübe(deneyim)
aslina bakilirsa dusunulenin tam tersine cok sanssizdirlar(simdiki nesil cok sansli derler ya).biz sokakta oynayarak kir pas icinde eve giderek buyuduk.asosyal degildik,sanal degil gercek arkadasliklari dostluklari yasadik.zirt pirt mesajlasamiyorduk chatlesemiyorduk belki ama "ozlem merak sevgi"gibi hislerimiz hic degismedi.hocalara ogretmnlere hurmet vardi.saygi vardi,kisiligimizi kaybetmeme cabamiz vardi.guzel olma ne modaysa ona uyma mecburiyeti hissetmedik.asil olan degerlerimizle buyuduk.erkekler icinde ayni sekilde...yasli yada orta yasli degilim bilakis gencim ama iyiki yeni nesil degilim...yetiskinler normalde cocuklar facebok twiter delisi.sokagin tozunu yutmadan kosmadan gulmeden...sadece sanal alem.birsey daha,ozellikle cogu kizlarimiz;amac yok en onemli varligi olan ahlaki degerlerine saygisi yok.varsa yoksa erkekler guzellik moda.biliyorum bir suru eksi yiyecegim ama aci gercekler bunlar.kisacasi yeni nesil b.klu dereye gidiyor...modern olma kulturlu olma meraklisi aileler,sehirlesme betonlasma,diziler,cinsi icerikli,moda uzerine bircok gazete dergi vs.internetin amacsiz bilincsiz kullanilmasi bunun yaninda ailelerin teknoloji tuzagina dusup cocuklarina ilgisizligi.aileninde bu durumda payi cok buyuk.derken gelinen nokta.yeni nesilede buna ayak uydurmak duser..
tum islam aleminin ve yazarlarin beraat kandilini kutluyorum...ramazan ayini mujdeler ve bircok ayette o gece edilen butun dualarin kabul gordugu belirtilmektedir.umarim gunahlar af olunur dualar kabul olur...
tum islam aleminin ve yazarlarin beraat kandilini kutluyorum...ramazan ayinin mujdesidir ve bircok ayette o gece edilen butun dualarin kabul gordugu belirtilmektedir.umarim gunahlar af olunur dualar kabul olur.
genelde kadinlar cileden cikardigi icin yanlis bir dusuncedir.bencilliktir.oyle olsa bile herseyin bir nedeni vardir.uzgunum hemcinscikler.