bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz3
- yugoslavya kızları4
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- hayatını kaybetmek3
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- angie abdalla2
- tamar tanrıyar5
- dişarıya şortla çıkmak2
- deniz baykal7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- kadir inanır'ın vefatı7
- ciguli kral7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- frt2
- saraca finch house7
- king is back3
- kitap alıntıları2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
entry'ler (27)
isteyip de okuyamamaktan daha iyidir.
Binlerce harika kitap var farkındayım, okumak istiyorum. Ama olmuyor, 30. - 40. sayfalarda bırakıyorum. Şimdiye kadar okuduğum adam akıllı kitapların sayısı vücuttaki parmak sayısını geçmez. Çok Üzülüyorum bu duruma.
Binlerce harika kitap var farkındayım, okumak istiyorum. Ama olmuyor, 30. - 40. sayfalarda bırakıyorum. Şimdiye kadar okuduğum adam akıllı kitapların sayısı vücuttaki parmak sayısını geçmez. Çok Üzülüyorum bu duruma.
Hanimini hüppen denzigi banna rap rap.
Kefeşle tayyüş ille de kıtmir rap rap.
(bkz: Raptiye rap rap)
Kefeşle tayyüş ille de kıtmir rap rap.
(bkz: Raptiye rap rap)
Sait Faik ve Abasıyanık kitabı.
bir kedim bile yok, anlıyor musun?
Ne saçma başlık la bu.
Bırakıp gidiyor çünkü her kadın beni. (Ne güzel devrik cümle oldu lan ehe). şaka bir yana gerçekten her kadın terk ediyor ya, benim terk ettiğim sevgilim yok gibi bir şey.
inanılmaz bi hayat yaşıyorum.
Dedem intihar etmiş, annem babam seneler önce ayrılmış ve bir sürü insanla evlenip tekrar tekrar ayrılmış. Annemi sevmiyorum, babam sabah akşam azarlıyor. Kadınlar terk ediyor. inanılmaz..
Yine de yaşamak, bir bahar çiçeği gibi taze.
inanılmaz bi hayat yaşıyorum.
Dedem intihar etmiş, annem babam seneler önce ayrılmış ve bir sürü insanla evlenip tekrar tekrar ayrılmış. Annemi sevmiyorum, babam sabah akşam azarlıyor. Kadınlar terk ediyor. inanılmaz..
Yine de yaşamak, bir bahar çiçeği gibi taze.
Yaşamak en büyük hayalim. Doğdum, büyüdüm ama; yaşamadım ben.
(bkz: Ahmet kaya)
(bkz: yaşamadın sen)
(bkz: Ahmet kaya)
(bkz: yaşamadın sen)
şehirde, balkonda otururken; kombilerin hırıltısının bol bol, bazı absürt horozların ara sıra, geçen bir arabanın falan da nadiren bozduğu sessizlik. bozmayın işte kafamızı dinleyelim.
bir diğer tanım;
Bittiği sıralar şiir yazdıran sessizliktir.
Örnek;
kuşlar ötmeye başladı,
bu gece de yüz tuttu bitmeye.
ruhum çok önceden başladı,
bedenimi terk etmeye.
bir diğer tanım;
Bittiği sıralar şiir yazdıran sessizliktir.
Örnek;
kuşlar ötmeye başladı,
bu gece de yüz tuttu bitmeye.
ruhum çok önceden başladı,
bedenimi terk etmeye.
“ananın eli” diye bir cevap tahmini bile görmüş yarışma.
Her zaman tutmaz. Çoğu zaman da tutmaz.
Biraz huzur, biraz ürperti verir.
Şimdi okunacak, huzur ve ürperti dolalım bakalım..
Şimdi okunacak, huzur ve ürperti dolalım bakalım..
kıyafetlere çok dikkat etmem, etsem de aklımda kalmaz. ama yamulmuyorsam siyah beyaz çizgili bir tişört, siyah kot pantolon ve siyah bot (?) vardı. gözlüklüydü. elinde de resim fırçası tutuyordu, yerim.
Yaşasaydı çok iyi anlaşacağıma gönülden inandığım dedemin intihar etmiş olması..
Şiir seviyormuş. Ben de yazarım.
“öyle bişey mi varmış yahu?” diyerek bilmediğimi kendi kendime ifşa ettiğim durum. hoşuma da gitti iyi yapmış.
(bkz: püskevit)
(bkz: püskevit)
Yaşamayı öğrenemedim. Şiir yazmayı da kezâ..
35 yaş üstü olunca girmek istediğim kategoridir.