bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- velvet43
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- çok eski entryleri okumak2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- gözde celep3
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- hayatını kaybetmek4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- fas6
- hollanda3
- bulla dava açmak4
- izmir2
- vatandaş halinden memnun3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- yalamcı yarim dizisi2
- king is back5
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- düşünürken tavana bakmak5
- yugoslavya kızları4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- aselsan3
- almanya7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- mor semsiyeli yabanci5
- paraguay4
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- pandela3
entry'ler (27)
isteyip de okuyamamaktan daha iyidir.
Binlerce harika kitap var farkındayım, okumak istiyorum. Ama olmuyor, 30. - 40. sayfalarda bırakıyorum. Şimdiye kadar okuduğum adam akıllı kitapların sayısı vücuttaki parmak sayısını geçmez. Çok Üzülüyorum bu duruma.
Binlerce harika kitap var farkındayım, okumak istiyorum. Ama olmuyor, 30. - 40. sayfalarda bırakıyorum. Şimdiye kadar okuduğum adam akıllı kitapların sayısı vücuttaki parmak sayısını geçmez. Çok Üzülüyorum bu duruma.
Hanimini hüppen denzigi banna rap rap.
Kefeşle tayyüş ille de kıtmir rap rap.
(bkz: Raptiye rap rap)
Kefeşle tayyüş ille de kıtmir rap rap.
(bkz: Raptiye rap rap)
Sait Faik ve Abasıyanık kitabı.
bir kedim bile yok, anlıyor musun?
Ne saçma başlık la bu.
Bırakıp gidiyor çünkü her kadın beni. (Ne güzel devrik cümle oldu lan ehe). şaka bir yana gerçekten her kadın terk ediyor ya, benim terk ettiğim sevgilim yok gibi bir şey.
inanılmaz bi hayat yaşıyorum.
Dedem intihar etmiş, annem babam seneler önce ayrılmış ve bir sürü insanla evlenip tekrar tekrar ayrılmış. Annemi sevmiyorum, babam sabah akşam azarlıyor. Kadınlar terk ediyor. inanılmaz..
Yine de yaşamak, bir bahar çiçeği gibi taze.
inanılmaz bi hayat yaşıyorum.
Dedem intihar etmiş, annem babam seneler önce ayrılmış ve bir sürü insanla evlenip tekrar tekrar ayrılmış. Annemi sevmiyorum, babam sabah akşam azarlıyor. Kadınlar terk ediyor. inanılmaz..
Yine de yaşamak, bir bahar çiçeği gibi taze.
Yaşamak en büyük hayalim. Doğdum, büyüdüm ama; yaşamadım ben.
(bkz: Ahmet kaya)
(bkz: yaşamadın sen)
(bkz: Ahmet kaya)
(bkz: yaşamadın sen)
şehirde, balkonda otururken; kombilerin hırıltısının bol bol, bazı absürt horozların ara sıra, geçen bir arabanın falan da nadiren bozduğu sessizlik. bozmayın işte kafamızı dinleyelim.
bir diğer tanım;
Bittiği sıralar şiir yazdıran sessizliktir.
Örnek;
kuşlar ötmeye başladı,
bu gece de yüz tuttu bitmeye.
ruhum çok önceden başladı,
bedenimi terk etmeye.
bir diğer tanım;
Bittiği sıralar şiir yazdıran sessizliktir.
Örnek;
kuşlar ötmeye başladı,
bu gece de yüz tuttu bitmeye.
ruhum çok önceden başladı,
bedenimi terk etmeye.
“ananın eli” diye bir cevap tahmini bile görmüş yarışma.
Her zaman tutmaz. Çoğu zaman da tutmaz.
Biraz huzur, biraz ürperti verir.
Şimdi okunacak, huzur ve ürperti dolalım bakalım..
Şimdi okunacak, huzur ve ürperti dolalım bakalım..
kıyafetlere çok dikkat etmem, etsem de aklımda kalmaz. ama yamulmuyorsam siyah beyaz çizgili bir tişört, siyah kot pantolon ve siyah bot (?) vardı. gözlüklüydü. elinde de resim fırçası tutuyordu, yerim.
Yaşasaydı çok iyi anlaşacağıma gönülden inandığım dedemin intihar etmiş olması..
Şiir seviyormuş. Ben de yazarım.
“öyle bişey mi varmış yahu?” diyerek bilmediğimi kendi kendime ifşa ettiğim durum. hoşuma da gitti iyi yapmış.
(bkz: püskevit)
(bkz: püskevit)
Yaşamayı öğrenemedim. Şiir yazmayı da kezâ..
35 yaş üstü olunca girmek istediğim kategoridir.