bugün

entry'ler (16)

yazarların yaşam kaynağım dediği şeyler

tabi ki ailem .

yazarlarda anısı olan şarkılar

gökhan türkmen : sen istanbulsun

günün şiiri

Eskisi kadar özlemiyorum seni,
Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda..
Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor..
Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık.
Biraz yorgunum..
Biraz kırgın..
Biraz da kirletti sensizlik beni !
Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama
?iyiyimler? yamaladım dilime.
Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak,
Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni..
Gel diye beklemiyorum artık,
Hatta istemiyorum gelmeni..
Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde.
Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum
Benim derdim yeter bana banane !
Alıştım mı yokluğuna ?
Vaz mı geçiyorum, varlığından ?
Tedirginim aslında,
Ya başkasını seversem ?
inan o zaman seni hayatım boyunca affetmem..
Özdemir Asaf

sözlük yazarlarının nick lerini seçme nedenleri

hemen karar veremedim .

zaman gazetesi

her hafta verdiği YGS LYS denemeleri için aldığım gazete .

pazar gününü sıkıcı yapan şeyler

Film izlemek isteyip yutta ki internetin buna izin vermemesi .

önünde yürüyen taytlı kızın götüne bakmayan erkek

Candır .

eşit ağırlıktan seçilebilecek en güzel bölüm

Kesinlikle psikoloji .

sözlük yazarlarının telefonundaki müzik sayısı

Silmeye kıyamadığım fakat dinlemediğim şarkılarla birlikte 120 filan .

yazarların şu an dinlediği şarkılar

bruno mars the lazy song .

bilim kurgu

interstellar filmi ile sevdiğim film türü .

osmanlıca dersinin asıl amacı

ülkece daha da gerilemek sanırım daha ülkede türkçe ortak bir dil bile değilken ingilizce eğitimi yeterli değilken matematik , fen dalları herkezin sanki mükemmel osmanlıca eksik kaldı...

yabancı dil öğrenmenin püf noktaları

yabancı dizi izlemek ve yabancı şarkı dinlemek ne kadar kelime duyarsan o kadar kulak dolgunluğun olur mesela ingilizce konuşan bi insanın söylediği kelimelerde bildiğin kelimeleri daha kolay duyarsın ve o yüzden çok kelime bilmek ve telaffuz önemli .

interstellar

Cristopher nolan klasiği izlerken anlamaya çalışmaktan yorulduğum film ama gerçekten bir başyapıt .

14 yaşındaki kızla ilgili girilen entryler

özellikle kızı suçlayıcı entryler gerçekten oldukça yersiz bi genç kızın hayatı yok olmak üzere fakat insanlar olayı bilmeden yüklenmeye devam ediyorlar onu tekrar topluma kazandırmaya çalışmaktansa yok olamaya terk etmek bizim işimiz yine bize yakışanı yaptık(!)

bir sevgiliye ihtiyaç duyulan anlar

sinema bileti alırken senin tek koltuk olman yanındaki çiftin ise özel çift koltuğu alması .
© copyright 2005 - 2026