bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- beyaz otomobil satın almak15
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- göbek adınız2
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- rabbin para vermesi4
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- almanya5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- ilgi2
- bugün de meme atan olmaması13
- terlikle dövmek2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- diş ağrısı2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
- 65 şut çekip gol atamamak5
sevdiği entry'ler
13 sene olmuş dile kolay, ilk geldiklerinde 22 yasimdaymisim. seneler içinde ben çok değiştim, yaşlandım. fikirlerim olgulansti, kimisi değişti. kimisi daha radikallesti. şimdi, helalleşme vaktidir. doğanın bir kanunu müdür yoksa ev dediğiniz yerde misafir ağırlamak insana mahsus mu sadece bilmiyorum ama belirli bir süreden sonraya kalan misafirlikler hep sinir bozucu olmuştur. bu da buna benzedi. sinir olduk, gerek yüzyüze yaşadığımız şeyler gerek duyduklarimiz. Recep Tayyip Erdoğan büyük insanmış, tek başına bu insanlara sahip çıktı. oy kaybetti, seçim kaybetmek üzereydi yine de sözünden dönmedi. tabi biz o zamanlar Suriye güllük gülistanlık saniyorduk. meğerse gerçekten müşkül durumdalarmis bu insanlar. donseler bir hapishanenin ekşi bilmem kaçıncı katında, ufacik bir hücrede işkence de günleri varmış da biz bilmiyormusuz. sonra, aslında ne kadar çok birbirimize benzediğimizi de gördüm ben bu insanlardan. onlardan nefret etmem gerektiğini bana ogretenler, aslında kendimden nefret etmemi soyleyip durdular. benim şahsımda, milletin mutsuz olma sebebinin bu olduğunu düşünüyorum.
Avrupalı değiliz, işim gereği bir çok milletle muhatabım. en rahat ettiğim insanlar Araplar oldu. ne bir Rus anlayabilir bizi nede bir Çinli yada Flaman Arabın anladigi kadar. dil bariyeri elbette var ama mimikler ile karşındakine ne istediğini anlatmak gayet mümkün. anlıyor herif işte seni.
geçmişte ihanet olmuş diye öğrendik haklı yani da var bunların ama günümüzde bu duruma bakınca, Arapların geneli için değilse de Suriyelilerin yaptıklarından oldukça pişman ve utangaç olduklarını söyleyebilirim. artık, iki millet arasında öyle bir bağ kurulmuştur ki, ne Suriyeliler ne de Türkler bu bağı görmezden gelemezler. ayrıca bunun türk toplumunun kendisi ile barışması için bir fırsat olduğunu da düşünüyorum.
sözün özü, Suriyeli kardeşlerimden özür diliyorum. ben sizin vatanınıizin nasıl bir mezarlık olduğunu göremedim. sizi hakkı ile misafir edemedim. şimdi, güzel ulkenizi yeniden imar etme ve dönme vakti. arkanızda gerçekten Türk halkının olduğunu düşünüyorum. her türlü destek gönül rahatligi ile verilecektir diye umut ederek.
Avrupalı değiliz, işim gereği bir çok milletle muhatabım. en rahat ettiğim insanlar Araplar oldu. ne bir Rus anlayabilir bizi nede bir Çinli yada Flaman Arabın anladigi kadar. dil bariyeri elbette var ama mimikler ile karşındakine ne istediğini anlatmak gayet mümkün. anlıyor herif işte seni.
geçmişte ihanet olmuş diye öğrendik haklı yani da var bunların ama günümüzde bu duruma bakınca, Arapların geneli için değilse de Suriyelilerin yaptıklarından oldukça pişman ve utangaç olduklarını söyleyebilirim. artık, iki millet arasında öyle bir bağ kurulmuştur ki, ne Suriyeliler ne de Türkler bu bağı görmezden gelemezler. ayrıca bunun türk toplumunun kendisi ile barışması için bir fırsat olduğunu da düşünüyorum.
sözün özü, Suriyeli kardeşlerimden özür diliyorum. ben sizin vatanınıizin nasıl bir mezarlık olduğunu göremedim. sizi hakkı ile misafir edemedim. şimdi, güzel ulkenizi yeniden imar etme ve dönme vakti. arkanızda gerçekten Türk halkının olduğunu düşünüyorum. her türlü destek gönül rahatligi ile verilecektir diye umut ederek.
Parayı hayır için kullanacaksa gelsin bir de ben öpeyim kendilerini.
cocukken oynayamadıkları oyunu sozlukte oynamaları normal. ben de sozlukte doktorculuk oynamak icin sozluk kızı arıyorum. basvurular alınır.
En son türk telekom arenanın açılışında yuhalandı ondan sonraki sezon pasolig geldi *
Artçı virüsmu lan bu.
muhtemel;
"bakın bir futbolcu, uzun yıllardır türkiye'de futbol oynuyor lakin bizi, yani bu milleti henüz tanıyabilmiş değil. neymiş; ülkeyi dualarla karmaşık bir hale getirmişiz. bu nasıl bir laf ya? böyle bir şey olabilir mi? yahu biz çanakkale'de, 15 temmuz'da dualarla galip gelmedik mi? (alkış..) bu millet dualarla her şeyin üstesinden gelmedi mi? yahu biz müslüman değil miyiz tabi ki dua edeceğiz. sağlık bakanımız çalışıyor, sağlık personelleri çalışıyor. bunun yanında bize de dua etmek düşer. Yani herkes haddini bilecek! "
bu şekilde olacaktır.
"bakın bir futbolcu, uzun yıllardır türkiye'de futbol oynuyor lakin bizi, yani bu milleti henüz tanıyabilmiş değil. neymiş; ülkeyi dualarla karmaşık bir hale getirmişiz. bu nasıl bir laf ya? böyle bir şey olabilir mi? yahu biz çanakkale'de, 15 temmuz'da dualarla galip gelmedik mi? (alkış..) bu millet dualarla her şeyin üstesinden gelmedi mi? yahu biz müslüman değil miyiz tabi ki dua edeceğiz. sağlık bakanımız çalışıyor, sağlık personelleri çalışıyor. bunun yanında bize de dua etmek düşer. Yani herkes haddini bilecek! "
bu şekilde olacaktır.