bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- kaya çilingiroğlu2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- günün sözü3
- güneş2
- anın görüntüsü15
- almanya4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- esra'yı aç esra'yı2
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- lucas luthor2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
sevdiği entry'ler
13 sene olmuş dile kolay, ilk geldiklerinde 22 yasimdaymisim. seneler içinde ben çok değiştim, yaşlandım. fikirlerim olgulansti, kimisi değişti. kimisi daha radikallesti. şimdi, helalleşme vaktidir. doğanın bir kanunu müdür yoksa ev dediğiniz yerde misafir ağırlamak insana mahsus mu sadece bilmiyorum ama belirli bir süreden sonraya kalan misafirlikler hep sinir bozucu olmuştur. bu da buna benzedi. sinir olduk, gerek yüzyüze yaşadığımız şeyler gerek duyduklarimiz. Recep Tayyip Erdoğan büyük insanmış, tek başına bu insanlara sahip çıktı. oy kaybetti, seçim kaybetmek üzereydi yine de sözünden dönmedi. tabi biz o zamanlar Suriye güllük gülistanlık saniyorduk. meğerse gerçekten müşkül durumdalarmis bu insanlar. donseler bir hapishanenin ekşi bilmem kaçıncı katında, ufacik bir hücrede işkence de günleri varmış da biz bilmiyormusuz. sonra, aslında ne kadar çok birbirimize benzediğimizi de gördüm ben bu insanlardan. onlardan nefret etmem gerektiğini bana ogretenler, aslında kendimden nefret etmemi soyleyip durdular. benim şahsımda, milletin mutsuz olma sebebinin bu olduğunu düşünüyorum.
Avrupalı değiliz, işim gereği bir çok milletle muhatabım. en rahat ettiğim insanlar Araplar oldu. ne bir Rus anlayabilir bizi nede bir Çinli yada Flaman Arabın anladigi kadar. dil bariyeri elbette var ama mimikler ile karşındakine ne istediğini anlatmak gayet mümkün. anlıyor herif işte seni.
geçmişte ihanet olmuş diye öğrendik haklı yani da var bunların ama günümüzde bu duruma bakınca, Arapların geneli için değilse de Suriyelilerin yaptıklarından oldukça pişman ve utangaç olduklarını söyleyebilirim. artık, iki millet arasında öyle bir bağ kurulmuştur ki, ne Suriyeliler ne de Türkler bu bağı görmezden gelemezler. ayrıca bunun türk toplumunun kendisi ile barışması için bir fırsat olduğunu da düşünüyorum.
sözün özü, Suriyeli kardeşlerimden özür diliyorum. ben sizin vatanınıizin nasıl bir mezarlık olduğunu göremedim. sizi hakkı ile misafir edemedim. şimdi, güzel ulkenizi yeniden imar etme ve dönme vakti. arkanızda gerçekten Türk halkının olduğunu düşünüyorum. her türlü destek gönül rahatligi ile verilecektir diye umut ederek.
Avrupalı değiliz, işim gereği bir çok milletle muhatabım. en rahat ettiğim insanlar Araplar oldu. ne bir Rus anlayabilir bizi nede bir Çinli yada Flaman Arabın anladigi kadar. dil bariyeri elbette var ama mimikler ile karşındakine ne istediğini anlatmak gayet mümkün. anlıyor herif işte seni.
geçmişte ihanet olmuş diye öğrendik haklı yani da var bunların ama günümüzde bu duruma bakınca, Arapların geneli için değilse de Suriyelilerin yaptıklarından oldukça pişman ve utangaç olduklarını söyleyebilirim. artık, iki millet arasında öyle bir bağ kurulmuştur ki, ne Suriyeliler ne de Türkler bu bağı görmezden gelemezler. ayrıca bunun türk toplumunun kendisi ile barışması için bir fırsat olduğunu da düşünüyorum.
sözün özü, Suriyeli kardeşlerimden özür diliyorum. ben sizin vatanınıizin nasıl bir mezarlık olduğunu göremedim. sizi hakkı ile misafir edemedim. şimdi, güzel ulkenizi yeniden imar etme ve dönme vakti. arkanızda gerçekten Türk halkının olduğunu düşünüyorum. her türlü destek gönül rahatligi ile verilecektir diye umut ederek.
Parayı hayır için kullanacaksa gelsin bir de ben öpeyim kendilerini.
cocukken oynayamadıkları oyunu sozlukte oynamaları normal. ben de sozlukte doktorculuk oynamak icin sozluk kızı arıyorum. basvurular alınır.
En son türk telekom arenanın açılışında yuhalandı ondan sonraki sezon pasolig geldi *
Artçı virüsmu lan bu.
muhtemel;
"bakın bir futbolcu, uzun yıllardır türkiye'de futbol oynuyor lakin bizi, yani bu milleti henüz tanıyabilmiş değil. neymiş; ülkeyi dualarla karmaşık bir hale getirmişiz. bu nasıl bir laf ya? böyle bir şey olabilir mi? yahu biz çanakkale'de, 15 temmuz'da dualarla galip gelmedik mi? (alkış..) bu millet dualarla her şeyin üstesinden gelmedi mi? yahu biz müslüman değil miyiz tabi ki dua edeceğiz. sağlık bakanımız çalışıyor, sağlık personelleri çalışıyor. bunun yanında bize de dua etmek düşer. Yani herkes haddini bilecek! "
bu şekilde olacaktır.
"bakın bir futbolcu, uzun yıllardır türkiye'de futbol oynuyor lakin bizi, yani bu milleti henüz tanıyabilmiş değil. neymiş; ülkeyi dualarla karmaşık bir hale getirmişiz. bu nasıl bir laf ya? böyle bir şey olabilir mi? yahu biz çanakkale'de, 15 temmuz'da dualarla galip gelmedik mi? (alkış..) bu millet dualarla her şeyin üstesinden gelmedi mi? yahu biz müslüman değil miyiz tabi ki dua edeceğiz. sağlık bakanımız çalışıyor, sağlık personelleri çalışıyor. bunun yanında bize de dua etmek düşer. Yani herkes haddini bilecek! "
bu şekilde olacaktır.