bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak2
- kemalistler6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- alan greenspan3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- pozantı2
- üniversitelerin gereksiz olması2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- aşure2
- yazarların imza parfümleri14
- zippo2
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- am okşama4
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- erkekler neden az yaşar10
- evde kaş bıyık alımı3
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- tramer kaydı olan kız4
entry'ler (209)
sinirlendiğinde dinleyicisine "seni lokomotif seni!" ve benzeri tuhaf hitaplarla çemkirdiğini hatırladığım çocukluğum, ergenliğim ve gençliğim. yemekteyiz programına katılacak olmasına ise hala inanamıyorum. anladığım kadarıyla yeni radyosunun* organizasyonu bu durum. yıllar oldu sesini işitmeyeli, muzo için oturur onu da izleriz.
edit: fox'un daveti ile katılıyormuş, bilgilendirme için iskandinav'a teşekkürler. kendisi başvurdu haberi de ziyadesiyle tuhaf gelmişti zaten.
edit: fox'un daveti ile katılıyormuş, bilgilendirme için iskandinav'a teşekkürler. kendisi başvurdu haberi de ziyadesiyle tuhaf gelmişti zaten.
az evvel michelangelo, bernini ve nicesi arasında boğulmuş deli divane çalışırken bir anda "heeeey görl, yaşamayı seviyorum!" diye bağırdım; akabinde odamın kapısından kafayı uzatıp kimse duymuş mu kontrol ettim. sınav dönemi çok tatlı bi insan oluyorum.
yürümez diyenlere can yücel' den geliyor:
"en uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir birbirini anlamayan."
düdüt: gerçi burda "uzun mesafe" denilmiş, uzak denmemiş. maraton koşusu gibi bi şeyse o konuda bilgim yok.
"en uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir birbirini anlamayan."
düdüt: gerçi burda "uzun mesafe" denilmiş, uzak denmemiş. maraton koşusu gibi bi şeyse o konuda bilgim yok.
dünyanın en uzun gecesi, bu şarkının dinlendiği gece. ona göre yani, çok dikkat.
http://www.dailymotion.co...-vural-uzun-geceler_music
http://www.dailymotion.co...-vural-uzun-geceler_music
insan olan beni sever mi ya, şu tipime bi bak allasen 'i daha havalı söyleme biçimi. gözleri kısıp uzaklara bakarak söylenirse sinematografik bir hava bile yakalamak mümkün.
adetimdir her ay kanarım cevabını illa duymak isteyen erkektir.
ben öyle bir diyoloğa şahit oldum ki; tüm kadınlar toplanıp karar alsa, regl olmaktan vazgeçse hak veririm yeminle.
-karnım ağrıyo off...
+ossur geçer
bu hikayede kızcağız üzerime varma, açıkça söyleyemiyorum; anla işte regl oldum be adam demek istiyor. sevgilisi de "kendimi bildim bileli öküzüm bebeğim" diyor.
ben öyle bir diyoloğa şahit oldum ki; tüm kadınlar toplanıp karar alsa, regl olmaktan vazgeçse hak veririm yeminle.
-karnım ağrıyo off...
+ossur geçer
bu hikayede kızcağız üzerime varma, açıkça söyleyemiyorum; anla işte regl oldum be adam demek istiyor. sevgilisi de "kendimi bildim bileli öküzüm bebeğim" diyor.
her sene düzenli olarak cüzdanımı kaybediyorum, eksiksiz geri dönüyor. para yok diye içinde heralde... yazık gariban kimlik filan uğraşmasın istiyolar sanırım. neyse bu sene de kaybettim tabii. sokakta düşürmüşüm gece. sabahın erken saatlerinde alakasız bi arkadaşım bulmuş, saçmalığa bak. koskoca şehirde yolda yürürken bi bakıyo cüzdan, açıyo içinde benim kimlik.
neyse aradı bi heyecan bi şaşkınlık sesinde, cüzdanını kaybettin mi diye sordu. "bilmiyorum, olabilir" dedim. o kadar alışkınım yani mevzuya. "yolda buldum" dedi, şok içinde anlattı filan. sonra klasikleşen soru-cevap kısmına geçtik: okul kimliğim içinde mi? -evet, kredi kartı? -evet, para? -yok.. tamam dedim benim cüzdan, gelir alırım bugün.
işte ben de bu mucizevi olaya dayanarak hayvan gibi şanslı bir insan olduğuma karar verdim. hayatımda ilk defa piyango bileti aldım. hem de iki tane. çıktı tabi, çıkmaz olur mu? olur. çıkmadı sözlük, bi pıt bile çıkmadı.
neyse aradı bi heyecan bi şaşkınlık sesinde, cüzdanını kaybettin mi diye sordu. "bilmiyorum, olabilir" dedim. o kadar alışkınım yani mevzuya. "yolda buldum" dedi, şok içinde anlattı filan. sonra klasikleşen soru-cevap kısmına geçtik: okul kimliğim içinde mi? -evet, kredi kartı? -evet, para? -yok.. tamam dedim benim cüzdan, gelir alırım bugün.
işte ben de bu mucizevi olaya dayanarak hayvan gibi şanslı bir insan olduğuma karar verdim. hayatımda ilk defa piyango bileti aldım. hem de iki tane. çıktı tabi, çıkmaz olur mu? olur. çıkmadı sözlük, bi pıt bile çıkmadı.
hediyeyi açmadan önce paketi tangur tungur sallamak, mıncıklamak; içinde ne olduğunu tahmin etmek.
(şıngır şıngır şangırt)
-fincan takımı ?
+ hıı..
- kız bu kırılmış
gerçi bu davranış türklere özgü müdür insana mı tam kestiremedim şimdi. hiç maraayah ya da maykıl isminde birine hediye vermediğim için orası biraz muallak.
bi de babamla şöyle diyologlar geliştirdik senelerce:
-babacım doğum günün kutlu olsun.
(baba mıncıklar, sallar, tüm ciddiyetiyle bi inceleme yapar, bulana kadar açmaz.)
+bildim bildim, kravat
-valla bravo nasıl bildin
************
1 sene sonra..
-babacım doğum günün kutlu olsun.
(baba incelemesini yapar, bu kez daha hızlı yapıştırır cevabı)
+kravat?
-hııı
************
4 sene sonra...
-babacım doğum günün kutlu olsun.
+kra..
-hee kravat heee
adama da boyuna kravat almışım, niye öyle yapmışım.
(şıngır şıngır şangırt)
-fincan takımı ?
+ hıı..
- kız bu kırılmış
gerçi bu davranış türklere özgü müdür insana mı tam kestiremedim şimdi. hiç maraayah ya da maykıl isminde birine hediye vermediğim için orası biraz muallak.
bi de babamla şöyle diyologlar geliştirdik senelerce:
-babacım doğum günün kutlu olsun.
(baba mıncıklar, sallar, tüm ciddiyetiyle bi inceleme yapar, bulana kadar açmaz.)
+bildim bildim, kravat
-valla bravo nasıl bildin
************
1 sene sonra..
-babacım doğum günün kutlu olsun.
(baba incelemesini yapar, bu kez daha hızlı yapıştırır cevabı)
+kravat?
-hııı
************
4 sene sonra...
-babacım doğum günün kutlu olsun.
+kra..
-hee kravat heee
adama da boyuna kravat almışım, niye öyle yapmışım.
+ aman diyim, içkinin yanında bi de sigara yakasın gelir. sakın başlama. denedin mi hiç? bi halta benzemiyo. bak özenme, özenmiyosun di mi? *
- özenmiyorum, içiyorum anne.
+ heheh. tabi tabii
- özenmiyorum, içiyorum anne.
+ heheh. tabi tabii
"Hiçbir zaman vazgeçme, Catherine. içinde öyle çok şeye sahipsin ki, hepsinden soylusu da, mutluluk duygusu taşıyorsun. Yalnızca bir erkeğin yaşamını bekleme. Onca kadın bunun için yanılıyor. Sen yaşamı bizzat kendinde ara."
Albert Camus / Mutlu Ölüm
Albert Camus / Mutlu Ölüm
üstümü aramadan önce ne yapmam gerektiğini göstermek için kollarını iki yana açan okulun güvenlik görevlisine bi an ne yapacağımı bilemeyip sarıldım.
kolları öyle açınca sarılcaz sandım. yediğim halta uyanınca "bi gün de sarılalım eheh" diye işi geyiğe vurup kaçıyodum ki birinin adımı seslendiğini duydum. baktım az samimi, hatta hiç samimi arkadaş. üzerine üzerine yürüdüm boğalar gibi, duramadım ona da sarıldım. yetinmedim "nerelerdesin sen yeaaa" diyerek omzuna pıt pıt vurdum.
sarıla sarıla kantine ulaşmışım.
kolları öyle açınca sarılcaz sandım. yediğim halta uyanınca "bi gün de sarılalım eheh" diye işi geyiğe vurup kaçıyodum ki birinin adımı seslendiğini duydum. baktım az samimi, hatta hiç samimi arkadaş. üzerine üzerine yürüdüm boğalar gibi, duramadım ona da sarıldım. yetinmedim "nerelerdesin sen yeaaa" diyerek omzuna pıt pıt vurdum.
sarıla sarıla kantine ulaşmışım.
"kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor" cümlesi geceleri okunduğunda yalnızlık bildiriyor.
pek acayip bir o kadar güzel ama işte ambalajı şık, hediyesi tırt fakülte. ayrıca gözlemlerime dayanarak şunu şöyleyebilirim ki dekanlıktan karar çıksa mesela artık sınav yok diye, öğrenciler tarafından yasaklı sınavlar organize edilir inan olsun. öyle değişik.
öğrenci değilseniz veya öğrenci olduğunuzu belgelemezseniz hanenize çatır çatır borç ekleyen uygulama.
yalan söylediğinizde muhatabınız inanmış tepkiler veriyorsa bu durumun nedeni belki de hayatı boyunca "sen mi osurdun" cümlesini hiç kuramamış birine denk gelmenizdir. hani yüzüne vurmayım hesabı. ondan buna güvenip her fırsatta yalana başvurmayınız.
afili anlatım isteyenler için de ayrıca aktarıyorum:
herkesin an itibariyle hiç yalan söylemeyeceği bir kişisi olsa, derinine sakladığı ve hiç kirletmeyeceği tek kişisi...
hadi saatlerimizi ayarlayalım.
afili anlatım isteyenler için de ayrıca aktarıyorum:
herkesin an itibariyle hiç yalan söylemeyeceği bir kişisi olsa, derinine sakladığı ve hiç kirletmeyeceği tek kişisi...
hadi saatlerimizi ayarlayalım.
karakterler arasındaki bağlantıları dokuzuncu bölümle netleştiren dizi.
--spoiler--
"bu selim deli mi, şizofren mi ay yoksa ömer mi?" gibi havada uçuşan soru işaretlerine halil'in "hatırlıyo musun aynalarla konuşurdu, kardeşiyle ömerle. tanımasan deli zannedersin." repliği cevap olmuştur. yalnız onu da nasıl alakasız yerde söyledi öyle, diycem diycem unutuyorum ey seyirciler der gibi. "olay yok, heycan yapmayın, gizem vermiştik geri aldık" diye de alt yazı geçti bi de tam o ara.
--spoiler--
bırakmıyorum seni son, seyretmeye devam... çok hoşsun.
--spoiler--
"bu selim deli mi, şizofren mi ay yoksa ömer mi?" gibi havada uçuşan soru işaretlerine halil'in "hatırlıyo musun aynalarla konuşurdu, kardeşiyle ömerle. tanımasan deli zannedersin." repliği cevap olmuştur. yalnız onu da nasıl alakasız yerde söyledi öyle, diycem diycem unutuyorum ey seyirciler der gibi. "olay yok, heycan yapmayın, gizem vermiştik geri aldık" diye de alt yazı geçti bi de tam o ara.
--spoiler--
bırakmıyorum seni son, seyretmeye devam... çok hoşsun.