bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- velvet23
- dincilerin ingiltere sevdası4
- kemalist dünya19
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- birader yazar olmak13
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- maklube2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- duş almak2
- üniversitelerin gereksiz olması9
- adana kızları2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- arda güler4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
entry'ler (134)
illuminatiyle mücadele ettiğini söyleyen, ancak illuminati simgesinden geçilmeyen oluşumsu.
ilk buluşma tarihleri 9/11
logosunda 9 çizgili dünya içinde 11 yıldız
ilk buluşma adresleri bina no 333 kat 3
…..
illuminati artık kendi “düşmanlarını” da kendi seçiyor sanırım *
ilk buluşma tarihleri 9/11
logosunda 9 çizgili dünya içinde 11 yıldız
ilk buluşma adresleri bina no 333 kat 3
…..
illuminati artık kendi “düşmanlarını” da kendi seçiyor sanırım *
bill & melinda gates vakfı eylül 2019'da, covid-19 pandemisi ilan edilmeden hemen önce biontech'te 55 milyon dolar değerinde hisse satın aldı.
https://endpts.com/…ment-novartis-sells-china-unit/
ıngiliz ilaç ve sağlık ürünleri düzenleme kurumu, mayıs 2021'de yanitlanan bir bilgi edinme özgürlüğü talebinde de, gates vakfı'ndan alınan mevcut hibe fonunun 3 milyon dolar olduğunu acikladi.
https://dailyexpose.co.uk/…mary-funder-of-the-mhra/
ayni zamanda amerikan cdc vakfı'na bill & melinda gates vakfı'ndan toplam 13,5 milyon dolar tutarında hibe yapildi.
https://www.cdcfoundation.org/…rom-gates-foundation
cdc vakfi, özel kuruluşlar ve bireyler ile cdc arasındaki işbirliği icin kurulmus ozel bir vakif, ama amerikan congresiyle baglantili.
https://www.cdcfoundation.org/our-story
asiyi uretenlerin sahibi, ayni zamanda acil onay veren devlet kurumunu fonlayan kisi. televizyon kanallari ve sosyal medyada propaganda yapilmasi icin medyayi fonlayan da ayni kisi.
(Alıntı)
https://endpts.com/…ment-novartis-sells-china-unit/
ıngiliz ilaç ve sağlık ürünleri düzenleme kurumu, mayıs 2021'de yanitlanan bir bilgi edinme özgürlüğü talebinde de, gates vakfı'ndan alınan mevcut hibe fonunun 3 milyon dolar olduğunu acikladi.
https://dailyexpose.co.uk/…mary-funder-of-the-mhra/
ayni zamanda amerikan cdc vakfı'na bill & melinda gates vakfı'ndan toplam 13,5 milyon dolar tutarında hibe yapildi.
https://www.cdcfoundation.org/…rom-gates-foundation
cdc vakfi, özel kuruluşlar ve bireyler ile cdc arasındaki işbirliği icin kurulmus ozel bir vakif, ama amerikan congresiyle baglantili.
https://www.cdcfoundation.org/our-story
asiyi uretenlerin sahibi, ayni zamanda acil onay veren devlet kurumunu fonlayan kisi. televizyon kanallari ve sosyal medyada propaganda yapilmasi icin medyayi fonlayan da ayni kisi.
(Alıntı)
yakında haberlerde görmemiz olası olan manşet.
Yemeyi geçtim kokusunu bile aldığımda midemi bulandıran “sos”.
Baş harflerinden güzel bir kelime oluşmaktadır.
Aklını da göremiyorsun. yoksa sen akılsız mısın?
atanamamış italya.
görsel
Fazla bir şey demeye gerek yok.
Fazla bir şey demeye gerek yok.
canımdan da çok sevdiğim peygamberimi kurtarırım.
Twitterda hiçbir yerde böyle bir şey yok. Başlık sahibinin uydurmasıdır
Çin’e gitmesinin Kendi planı olduğunu düşünmüyorum. Birilerinden akıl almış olabilir. Malum:
http://www.ulusal.com.tr/...nyaya-destek-h244043.html
http://www.ulusal.com.tr/...nyaya-destek-h244043.html
malum biyolojik babası suriyeli olan steve'in dedesi de suriyeli olduğuna göre kendisi osmanlı imparatorluğu sınırları içinde doğup büyümüştür. evet bu ufuk açıcı bilgiyi de buraya bıraktım.
Teras katında türkten çok afrikalının bulunduğu avm.
“Saça yapılan işlemler” sorusuna cevap olarak ‘tarama’ ve ‘düzleştirme’ cevaplarını kabul etmeyen oyun.
Apple store’un 1399 tl’ye yaptığı batarya değişimi için 2500 tl fiyat isteyen apple “yetkili servisi”. Ulan o fiyata yeni bilgisayar alınır mübarek.
kariyerini noktaladığını söyleyip 6 ay sonra tekrar dövüşmek isteyen bir irlanda kekosudur. Khabib maçında yenilmesine karşılık "my foot was a balloon" bahanesini öne sürmüştür: https://www.youtube.com/watch?v=N-Huh-ok2aU