bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez14
- velvet42
- mor semsiyeli yabanci3
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- göte giren şemsiye4
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- gana3
- hırvatistan5
- şemso buraya bak koçum2
- ingiltere3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cezayir4
- kadir inanır'ın vefatı7
- arjantin3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- avusturya2
- senegal3
- fransa5
- norveç3
- yeşil burun adaları2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- ispanya3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- mısır3
- belçika4
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- saraca finch house7
- isveç2
- hollanda2
- amerika birleşik devletleri9
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- panama4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- özbekistan5
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
entry'ler (655)
uzanıp kanlıcanın orta yerinde bir taşa, yüzümü döndürürüm hisara doğru...
ayakların üşüdüğünün bir numaralı belirtisidir.
bahsettiğim dönem 2000 ler. malum o yıllarda hunharca hergün makarna yiyoruz. bir seferinde, yanyana duran tuz ve toz bulaşık deterjanını karıştırıp makarnaya bulaşık deterjanı koydum. gariptir ki pişerken değil yerken köpürdü. tarihi geçmişti heralde. sonra dört kız köpürdük bütün gün.
ilkokul yıllarımın en popüler şarkılarından biri. bebeto burak kut un ölümsüz eseri.
ondan daha yüksek sesle ağlamak, bağıra bağıra.
sevgiliyle yapılan diğer şeyler kadar güzel olan eylemdir.en güzel tarafı da sevgiliyle uyanmaktır. önce kokusu gelir burnuna, sonra ayaklarını ararsın, bulursun, gözünü açarsın koynunda. ohh mis.
önce kitap okuyun.göz yorgunluğu uyku getirir. işe yaramazsa sevgilinizi çağırıp sevişin.fiziki yorgunluk da uyku getirir.
sinsilik
kıskançlık
yalan,dolan
kıskançlık
yalan,dolan
off diyorum off. ayrıca başlığı benden önce başka biri açtığı için çok üzgünüm şuan. sarah jio nun kalemi gerçekten çok iyidir. ama mart menekşeleri başka birşey. 1 gecede okudum. sürükleyici, heyecanlı ve çok akıcı bir roman. şiddetle tavsiye edilir.
kirli sakal
kısık gözler
düşük bel pantolon
bembeyaz dişler
kaslı kollar
bir bakış
bir gülüş
kısaca her an her şey olabilir.
kısık gözler
düşük bel pantolon
bembeyaz dişler
kaslı kollar
bir bakış
bir gülüş
kısaca her an her şey olabilir.
doğal olmasıdır. ve tabi ki meraksız.
2 yıl düzenli gittiğim, mükemmel ötesi mekan. çok iyi müzik çalar. kimse kimseye bakmaz, rahatsız etmez. çalışanlar çok sıcak insanlardır. yazın terası müthiş olurdu. kapandı, sonra farklı bir adrese açıldı ilki gibi olmadı diye biliyorum. ama şimdi bahsedince çok özledim o günleri..
3 yıl çalan, köşeyi dönen insandır.
ikinci kitabı da ilk kitabı kadar iyi olan kaçık kadın.
mehmet günsür , burak özçivit, çağatay ulusoy, kıvanç tatlıtuğ da eğer türk erkeği ise bizim bakkal niyazi amca, tüpçü kamil abi, manav kinyas kim dedirten cinstendir.
bu kadar çok gülmemelisin.
hareketli ve komik olmaları.
sonuna kadar katıldığım iddadır. başkalarını eğlendirmek için para tuzağı olarak görüyorum düğünleri. hele bir de kredi çekip sosyete düğünü yapmaya kalkışanlar. 20-30 bin para harcayıp düğün için milleti eğlendiriyorlar. çok gülüyorum.
dövmelerine hasta olduğum hatundur kendisi.
-babana bile güvenmeyeceksin.
-hayatını tek bir kişiye odaklayıp yaşamayacaksın.
-uzun vadede planlara bağlı yaşamayacaksın, anı yaşayacaksın.
-karar alırken sadece kendi çıkarlarını düşüneceksin, çevrene bağlı kararlar almayacaksın.
-yeri geldiğinde mantığınla, yeri geldiğinde duygularınla hareket edeceksin.
-doğal olacaksın,kimseyi taklit etmeyeceksin.
-eleştiriye açık olacaksın.
-kitap okuyacaksın.
-kadın yada erkek olman farketmez, mert olacaksın.
-dedikoducu olmayacaksın.
-bencil olmayacaksın.
- empati kurmayı bileceksin.
-merhametini hiçbir durumda kaybetmeyeceksin.
-haklı olduğunu düşündüğün her konu için fikrini sonuna kadar savunacaksın.
-hayatını tek bir kişiye odaklayıp yaşamayacaksın.
-uzun vadede planlara bağlı yaşamayacaksın, anı yaşayacaksın.
-karar alırken sadece kendi çıkarlarını düşüneceksin, çevrene bağlı kararlar almayacaksın.
-yeri geldiğinde mantığınla, yeri geldiğinde duygularınla hareket edeceksin.
-doğal olacaksın,kimseyi taklit etmeyeceksin.
-eleştiriye açık olacaksın.
-kitap okuyacaksın.
-kadın yada erkek olman farketmez, mert olacaksın.
-dedikoducu olmayacaksın.
-bencil olmayacaksın.
- empati kurmayı bileceksin.
-merhametini hiçbir durumda kaybetmeyeceksin.
-haklı olduğunu düşündüğün her konu için fikrini sonuna kadar savunacaksın.