düğün yapmanın gereksizliği

sonuna kadar katıldığım iddadır. başkalarını eğlendirmek için para tuzağı olarak görüyorum düğünleri. hele bir de kredi çekip sosyete düğünü yapmaya kalkışanlar. 20-30 bin para harcayıp düğün için milleti eğlendiriyorlar. çok gülüyorum.
© copyright 2005 - 2026