bugün
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- 19 yaşında kızla yatmak14
- kadir inanır'ın vefatı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- gönül adamı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 28 haziran 20263
- thereads2
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- kemalist dünya26
- kucaklaşma günü3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- kemal kılıçdaroğlu15
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- su içmek2
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- genç görünmeye çalışmak7
- ankara3
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
Bir Şia olarak size hakkımı helal etmiyorum. Ne de kolay iftira atıyorsunuz.
Yıl olmuş 2019 millet halen şiayı kötülüyor. Oğlum şialar çok kötü de sünniler, ortodokslar, katolikler, yahudiler, budistler, protestanlar, yehova şahitleri çok mu iyi...
2019 yılında tanrı'yı bulmak için akıl ve mantık dururken dinlere sarılıyorsanız ben daha ne diyeyim. insan falanca tarikatın aşiretin mezhebin adamı olmamalı. Dünya bireyselciliğe doğru gidiyor ama birileri halen din prangalarından ve dogmalarından kurtulamadı.
2019 yılında tanrı'yı bulmak için akıl ve mantık dururken dinlere sarılıyorsanız ben daha ne diyeyim. insan falanca tarikatın aşiretin mezhebin adamı olmamalı. Dünya bireyselciliğe doğru gidiyor ama birileri halen din prangalarından ve dogmalarından kurtulamadı.
Şia ile kardeşlik şarkıları söyleyen gafillerin analarına dil uzatanlar ile kardeş olup olamayacağını sormak lazım.
hz.Aişe anamıza dil uzatan hiç bir münafık kardeşimiz olamaz. Adı ister Şii olsun, ister Sünni, ister Arap, ister Fars, ister Türk..!
Farketmiyor.
hz.Aişe anamıza dil uzatan hiç bir münafık kardeşimiz olamaz. Adı ister Şii olsun, ister Sünni, ister Arap, ister Fars, ister Türk..!
Farketmiyor.
Şiiler kendileri dışında herkesi kafir görürler. 12 imam masalı uydurmuşlar, imamlar sanki Allah, sanki peygambermiş gibi birisini kabul etmeyene kafir derler.
https://youtu.be/bczalK-baco
https://youtu.be/bczalK-baco
aaaaam gona swiiing chandelier chandelier.
olaya bakış açım bu.
olaya bakış açım bu.
Şiileri kendinden başkasını kafir görmekle suçlayanların şiileri kafir görmeleri ne yaman çelişkidir. Halbuki ehli kıble tekfir edilemez.
azerbaycan'ın ele geçirdiği bölgelerde şii ezanı okunmaya başladı. köpeğe tapan sözde (!) sünniler bu durumdan gayet memnun. yav mezhebçilik yapma diyenler olacaktır. şii'lik ve sünni'lik farklı mezhebler değil farklı dinlerdir. sizin dininiz milliyetçilik olduğu için umrunuzda değil.
karabağ'da özgürleştirildiğini düşündüğünüz yerlerde şii ezanı okunuyor o zaman bu şiileri biraz daha yakından tanıyalım.
*şiiler, 12 imamın gaybı bildiğini iddia ederler.
*şiiler, 12 imamın peygamberlerden üstün olduklarına itikat ederler.
*şiiler, 12 imam ne zaman öleceklerini bilirler ve kendileri istemedikçe ölmezler görüşündelerdir.
*şiiler, ebubekir, ömer, osman, enes, cabir ve ebu hureyre (ra) başta olmak üzere birçok sahabeye lanet okurlar.
*şiiler, ali'den (ra) önceki tüm halifelerin kâfir oldukları görüşündeler.
*şiiler, ali'yi (ra) ilah edinirler.
*şiiler, Resulullah'ın (sav) eşi Aişe annemize (ra) Allah onu vahiy ile temizlediği halde zina iftirası atıyorlar. Allah ise onlara mut'a nikahını bulaştırdı. böylece şii kadınlar fahişe, erkekleri ise babalarını tanımayan piçler oldular.
*şiiler, Ömer'in (ra) öldüğü günü bayram ilan edip kutlarlar.
*şiiler, takiyye adı altında münafıklığı akide edinirler.
*şiiler, Allah'tan başka taptıklarına dua ederler.
*şiiler, kerbela'yı beytullah'dan daha faziletli görürler.
bunların küfür ve şirklerini saymaya kalksan ciltler dolusu kitap eder.
karabağ'da ezanlarını okuttuğunuz şiiler, Rasulullah'a (sallallahu aleyhi ve sellem) ayet ile temiz olduğu bildirilmiş eşi olan Aişe (ra.) annemize zina iftirası atıyorlar (haşa) fahişe diyorlar. tüm mezhebleri bunu diyor. aksini iddia eden şiiler takiyye yapıyordur.
ermeni hristiyanların dininde müslümanların dinine ve değerlerine hakaret etmek inanç esaslarında yoktur. ama azeri şiilerin dininde islam'ın en önemli değerlerine küfür etmek inanç esasıdır. elbette şii azeriler, ermeni hristiyanlar kadar, hatta daha aşağılıktır.
millet haramlarla dolu zevku sefa içinde hayat geçirdiği için cehenneme gidecek, bizim köpekçilerde azeri şiileri savunduğu için. boşa yaşıyonuz bu hayatı asdfghj
şii'lik mezheb değil dindir. bu dinin mezhebleri; zeydiyye, imamiyye, ismailiyye, galiyye, keysaniyye, isnaaşriyye, sebeiyye, kamiliyye, ulvaniyye, muğapriyye, mensuriyye, hatabiyye, haşimiyye, numaniyye, yunusiyye, nasriyye, cenahiyye, gurabiyye, zerrariyye, mufavizze, bedaiyye...
şii'lerin musul, ğuta, felluce, ramadi, halep, hama, humus vb. sünni şehirleri çocuk, kadın, yaşlı, genç, bebek ayırt etmeksizin nasıl bombaladığından haberiniz yok mu? onlar sunnilerin doğmamış bebeğine kadar düşmanken, bizim köpekçiler şii güzellemesi yapmakla meşgul.
düşük ıq'lular bilmez ceddiniz osmanlı, 3. murat zamanında haçlılarla savaşmak yerine şii safevilere saldırmayı öncelik olarak gördü. torunları ise özgürleştirdikleri yerde şii ezanı okutuyor.
azəri qardaşlarımızın çoxu şiədir, ona görə də mənim qardaşım deyillər. çünki mən sünniəm.
ıraktaki cezaevlerinde tuvalet girişindeki taşlarda Ebubekir, Ömer ve Osman r.a. isimleri yazılı bulunuyor. Allah'ın, meleklerin ve tüm lanet edicilerin laneti rafizilerin, onları dost edinenlerin ve onları koruyanların üzerine olsun.
rafızilər ikiyə bölünür;
1 - baş
2 - gövdə.
neyse (şii) rafizi arkadaşlardan özür dilerim kendilerini adam yerine koyduğum için.
karabağ'da özgürleştirildiğini düşündüğünüz yerlerde şii ezanı okunuyor o zaman bu şiileri biraz daha yakından tanıyalım.
*şiiler, 12 imamın gaybı bildiğini iddia ederler.
*şiiler, 12 imamın peygamberlerden üstün olduklarına itikat ederler.
*şiiler, 12 imam ne zaman öleceklerini bilirler ve kendileri istemedikçe ölmezler görüşündelerdir.
*şiiler, ebubekir, ömer, osman, enes, cabir ve ebu hureyre (ra) başta olmak üzere birçok sahabeye lanet okurlar.
*şiiler, ali'den (ra) önceki tüm halifelerin kâfir oldukları görüşündeler.
*şiiler, ali'yi (ra) ilah edinirler.
*şiiler, Resulullah'ın (sav) eşi Aişe annemize (ra) Allah onu vahiy ile temizlediği halde zina iftirası atıyorlar. Allah ise onlara mut'a nikahını bulaştırdı. böylece şii kadınlar fahişe, erkekleri ise babalarını tanımayan piçler oldular.
*şiiler, Ömer'in (ra) öldüğü günü bayram ilan edip kutlarlar.
*şiiler, takiyye adı altında münafıklığı akide edinirler.
*şiiler, Allah'tan başka taptıklarına dua ederler.
*şiiler, kerbela'yı beytullah'dan daha faziletli görürler.
bunların küfür ve şirklerini saymaya kalksan ciltler dolusu kitap eder.
karabağ'da ezanlarını okuttuğunuz şiiler, Rasulullah'a (sallallahu aleyhi ve sellem) ayet ile temiz olduğu bildirilmiş eşi olan Aişe (ra.) annemize zina iftirası atıyorlar (haşa) fahişe diyorlar. tüm mezhebleri bunu diyor. aksini iddia eden şiiler takiyye yapıyordur.
ermeni hristiyanların dininde müslümanların dinine ve değerlerine hakaret etmek inanç esaslarında yoktur. ama azeri şiilerin dininde islam'ın en önemli değerlerine küfür etmek inanç esasıdır. elbette şii azeriler, ermeni hristiyanlar kadar, hatta daha aşağılıktır.
millet haramlarla dolu zevku sefa içinde hayat geçirdiği için cehenneme gidecek, bizim köpekçilerde azeri şiileri savunduğu için. boşa yaşıyonuz bu hayatı asdfghj
şii'lik mezheb değil dindir. bu dinin mezhebleri; zeydiyye, imamiyye, ismailiyye, galiyye, keysaniyye, isnaaşriyye, sebeiyye, kamiliyye, ulvaniyye, muğapriyye, mensuriyye, hatabiyye, haşimiyye, numaniyye, yunusiyye, nasriyye, cenahiyye, gurabiyye, zerrariyye, mufavizze, bedaiyye...
şii'lerin musul, ğuta, felluce, ramadi, halep, hama, humus vb. sünni şehirleri çocuk, kadın, yaşlı, genç, bebek ayırt etmeksizin nasıl bombaladığından haberiniz yok mu? onlar sunnilerin doğmamış bebeğine kadar düşmanken, bizim köpekçiler şii güzellemesi yapmakla meşgul.
düşük ıq'lular bilmez ceddiniz osmanlı, 3. murat zamanında haçlılarla savaşmak yerine şii safevilere saldırmayı öncelik olarak gördü. torunları ise özgürleştirdikleri yerde şii ezanı okutuyor.
azəri qardaşlarımızın çoxu şiədir, ona görə də mənim qardaşım deyillər. çünki mən sünniəm.
ıraktaki cezaevlerinde tuvalet girişindeki taşlarda Ebubekir, Ömer ve Osman r.a. isimleri yazılı bulunuyor. Allah'ın, meleklerin ve tüm lanet edicilerin laneti rafizilerin, onları dost edinenlerin ve onları koruyanların üzerine olsun.
rafızilər ikiyə bölünür;
1 - baş
2 - gövdə.
neyse (şii) rafizi arkadaşlardan özür dilerim kendilerini adam yerine koyduğum için.
Şia bu ümmetin sırtındaki çıbandır. Sökülüp atılmalıdır.
(bkz: islam) dininde (bkz: muhammed)in (bkz: ehlibeyt)i(aile-ev halkı) ali ve taraftarı olma durumu, Şiilik. Şia, teoride dini uygulamalar bakımından Alevilikle aralarında derin ve keskin farklılıklar vardır. Mesela Şiiler de aynı Sünniler gibi şeriatçıdır ama Alevilerde, iki grubun aksine şeriat yoktur.
Müslümanlar tarafından sevilmez ama sunniler filistine sözle bile destek olmaktan çekinirken bu adamlar füze desteği sağladılar. Hamas kaç kere teşekkür etti. Bizimkilere göre de biz ümmetin lideriyiz. Komik. Evet.
israil ve iran ayrılmaz ikilidir diyenin ortadoğu gündeminden zerre haberi yoktur. Böyle bir kafaya ne anlatsan boştur. Atv, trt, kanal d izlemeye devam etsin. Boş kafa mutluluktur. Evet.
Edit: Şia övmeme gerek yok. Sunnilerin ayrımcılık yapıp amerika ve israil'i şii bir müslümandan daha yüce gördüklerine çok kez şahit olduğum için kendilerinin de hiçbir işe yaramadıklarını sık sık hatırlatma ihtiyacı duyuyorum. Şia düşmanı değilim sunniyim. Ama neyin ne olduğunu görebiliyorum çok şükür. Evet.
Edit: iran müslüman bir devlet olarak abd ve israile sınırlarını cizmiştir. Bizim gibi abd müttefikimiz diye dolaşıp, kendi ilçesine radar üssü(kürecik) açıp israil'i gizli gizli koruyan bir devlet değil. Çizdiği sınırlar nedeniyle ambargolara rağmen taviz vermeyen ve çevresindeki ülkelere nazaran ülkesine abd askeri üssü kurulamayan tek müslüman devlet olarak kalmıştır. Sevmek icin yeterli sebepler. Dik duruslu olması. Evet.
Edit: Şia övmeme gerek yok. Sunnilerin ayrımcılık yapıp amerika ve israil'i şii bir müslümandan daha yüce gördüklerine çok kez şahit olduğum için kendilerinin de hiçbir işe yaramadıklarını sık sık hatırlatma ihtiyacı duyuyorum. Şia düşmanı değilim sunniyim. Ama neyin ne olduğunu görebiliyorum çok şükür. Evet.
Edit: iran müslüman bir devlet olarak abd ve israile sınırlarını cizmiştir. Bizim gibi abd müttefikimiz diye dolaşıp, kendi ilçesine radar üssü(kürecik) açıp israil'i gizli gizli koruyan bir devlet değil. Çizdiği sınırlar nedeniyle ambargolara rağmen taviz vermeyen ve çevresindeki ülkelere nazaran ülkesine abd askeri üssü kurulamayan tek müslüman devlet olarak kalmıştır. Sevmek icin yeterli sebepler. Dik duruslu olması. Evet.
filistine sokayım.
Ali ibni Ebu talip a.s ın takipçilerine verilen isim. Mensubu olmaktan gurur duyuyorum. Bu gün Şia denince akla iran geliyor fakat azerbaycanlı olsun iran türkleri ve Irak Suriye türkmenleri Şia mezhebine mensuptur. Sadece iran'da 40 milyondan fazla Şia Türk yaşamaktadır. israil ile iran'ın iş birliği içinde olduğunu söyleyerek ancak kendi ezikliğinizi bastırmaya çalışırsınız. Bu gün israil'e bile sorsanız en büyük düşmanı olarak iran'ı beyan eder. Madem iran işbirliği içinde buyuruyor siz israil'e düşmanlık edin bizde nasıl düşman olur görelim.
hak olmayan bir mezheptir.
mekke ile medine arasında gadiri hum denen yerde güya peygamber, ali'nin elinden tutarak orada bulunanlara "ben kimin efendisi isem, ali de onun efendisidir" demiş ve böylece kendisinden sonra iktidara ali'nin geçmesini istemiştir. şiiler buna inanmakta ve peygamberin bu emrini yerine getirmeyenlere ateş püskürmektedir demişti rahmetli muşlettin amca.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar