bugün
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- 19 yaşında kızla yatmak14
- kadir inanır'ın vefatı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- gönül adamı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 28 haziran 20263
- thereads2
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- kemalist dünya26
- kucaklaşma günü3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- kemal kılıçdaroğlu15
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- su içmek2
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- genç görünmeye çalışmak7
- ankara3
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
Aslında sonradan bozmasalarmış dini en mantıklısı imiş.
ümmet'in içindeki fitnedir. mutacılar sizi!
mezhepçilerin ne kadar saldırısına uğrasa da, hak yolunun savunucuları sayesinde usanmadan gelecek nesillere hoşgörü ile anlatılacak olan itikattır. Barış söz ile gelir kan ile değil.
(bkz: aynı bokun laciverti)
şii'nin çoğuludur. bazılarına fena halde batan mezheptir. şüphesiz ki aklı başında bir insan islam üzerine okuduktan sonra hz. ali'nin haklılığını görecektir. ayrıca bazılar islam düşmanı olduğumuzu falan sanar da hz. muhammedi sizinle aynı belki de sizden çok seviyoruz merak etmeyin.
bilinenin aksine mezhep falan değildir. ne sünnilik ne de şiilik mezhep değildir. hanefi, caferi, şafii, hanbeli, zeydi mezhep olarak isimlendirebilir. fakat sünnilik ehli sünnet inancını taşıyan mezhepler bütünü, şiilik ise caferi, zeydi ve ismaili gibi mezheplerin bütünüdür.
allah bir kavme olan düşmanlığınız sizi adaletsizliğe itmesin der ayette. ben her bir şiiyi münferiden düşman olarak gören biri değilim. bir hristiyanı, bir yahudiyi ya da ateisti.
ancak (bkz: kırtas olayı/#30308483)
şu yazının son satırında peygamberin eşi hz aişeyi peygamberin katili olarak gösterebilen bir münafıklığa ne denir, şii ve sünni ve ya gayrı müslim herkesin insafına havale ediyorum.
kaldı ki bu mantıktaki kişiler bu mezhebin arasında oldukça çok. hani şikayet ettikleri vahabiler var ya. zerre fark gözetmiyorum kimileriyle bunlar arasında.
bu ne namussuzluktur ne cehalettir.
dolayısı bu gibi kişilerin 'vahdet, sünni kardeşlerimiz'' türündeki söylemlerinin yalan yani takiyye olduğunu bilmenizi isterim. kaldı ki takiyye yani yalancılık dinlerinin onda dokuzuymuş. bunu utanmadan imam sadık'a isnad edebilmektedirler.
sürekkli olarak sünnilere ve değer verdikleri kişilere hakaret etmekten, tahkir etmekten geri durmayan bu utanmazların atladığı nokta her bir sünni için peygamber ve ailesi mutlaka kutsaldır. namaz kıldığı camide muaviyenin mi adı var yoksa hz ali'nin mi?
bunların arasındaki kişiler ya gerçekten kafir ya da azılı birer münafık. yoksa bu kadar ikiyüzlülüğü, kirli dilliliği namussuzluğu başka şeye borçlu olamazlar.
dolayısı ile türkiyedeki kimi şiilerin özellikle belli bir grubun mantığını iyi kavramak bu ülkenin geleceği açısından oldukça mühim. çünkü nefret kusup mazlum edebiyatı yapmayı çok iyi beceren arsız bir düşman arsız bir münafık sürüsü var karşımızda.
bakın ısrarla yazıyorum bunlar münafıktır.
tüm şii ve aleviler bu yazdığımdan beridir ben bu yazımı o namussuzu spesifik olarak ele almak adına yazdım. alevi ve ya şii olup kaplerini kırdıklarım oldu ise haklarını helal etsinler.
ancak (bkz: kırtas olayı/#30308483)
şu yazının son satırında peygamberin eşi hz aişeyi peygamberin katili olarak gösterebilen bir münafıklığa ne denir, şii ve sünni ve ya gayrı müslim herkesin insafına havale ediyorum.
kaldı ki bu mantıktaki kişiler bu mezhebin arasında oldukça çok. hani şikayet ettikleri vahabiler var ya. zerre fark gözetmiyorum kimileriyle bunlar arasında.
bu ne namussuzluktur ne cehalettir.
dolayısı bu gibi kişilerin 'vahdet, sünni kardeşlerimiz'' türündeki söylemlerinin yalan yani takiyye olduğunu bilmenizi isterim. kaldı ki takiyye yani yalancılık dinlerinin onda dokuzuymuş. bunu utanmadan imam sadık'a isnad edebilmektedirler.
sürekkli olarak sünnilere ve değer verdikleri kişilere hakaret etmekten, tahkir etmekten geri durmayan bu utanmazların atladığı nokta her bir sünni için peygamber ve ailesi mutlaka kutsaldır. namaz kıldığı camide muaviyenin mi adı var yoksa hz ali'nin mi?
bunların arasındaki kişiler ya gerçekten kafir ya da azılı birer münafık. yoksa bu kadar ikiyüzlülüğü, kirli dilliliği namussuzluğu başka şeye borçlu olamazlar.
dolayısı ile türkiyedeki kimi şiilerin özellikle belli bir grubun mantığını iyi kavramak bu ülkenin geleceği açısından oldukça mühim. çünkü nefret kusup mazlum edebiyatı yapmayı çok iyi beceren arsız bir düşman arsız bir münafık sürüsü var karşımızda.
bakın ısrarla yazıyorum bunlar münafıktır.
tüm şii ve aleviler bu yazdığımdan beridir ben bu yazımı o namussuzu spesifik olarak ele almak adına yazdım. alevi ve ya şii olup kaplerini kırdıklarım oldu ise haklarını helal etsinler.
Gerçek (bkz: islam).
selefi köpeklerini çıldırtan mezhep
sürekli muta üzerinden saldıranlara sorular
madem siz sünnisiniz, ülkenin yüzde 99 u müslüman(!)
devletin vergi aldığı genelev var mı yok mu?
kumar oynatılıyor mu ülkede devlet eliyle?
faiz işliyor mu?
ee biz bunları görüp türkiyedeki iyi niyetli müslümanların niyetini suistimal mi ediyoruz? siz müslüman değilsiniz mi diyoruz?
sorularıma cevap verin bakalım
madem siz sünnisiniz, ülkenin yüzde 99 u müslüman(!)
devletin vergi aldığı genelev var mı yok mu?
kumar oynatılıyor mu ülkede devlet eliyle?
faiz işliyor mu?
ee biz bunları görüp türkiyedeki iyi niyetli müslümanların niyetini suistimal mi ediyoruz? siz müslüman değilsiniz mi diyoruz?
sorularıma cevap verin bakalım
sünnilerin evini bombalıyorlarmış. o bombalar tekfircilere gidiyor olmasın?
ulan siz daha palmyra daki kaç senelik heykellere dayanamıyorsunuz burada ne insanlık mavalı okuyorsun
ulan siz daha palmyra daki kaç senelik heykellere dayanamıyorsunuz burada ne insanlık mavalı okuyorsun
Yeryuzunun en serefsiz toplulugu.halis munafiklar.
Üç harfli. Sapık mezhep. Sahabeye küfrü severler teşvik ederler. Kötü adamlardır. Yolda görürseniz selam bile vermeyin,kaçın! Çünkü Sünni'yseniz ve isminiz Ömer falansa özellikle daha hızlı koşun. Sizi öldüreceklerdir. Korkutucu değil mi?
esed mi hak yolda
yada hep müslümanla savaşmış iran mı.
yada hep müslümanla savaşmış iran mı.
hz ali efendimize şiaydı demek ona atılmış en büyük iftiradır.
(bkz: sie)
Persler hep kendini düşünürdu hala da öyle. O yüzden ne yapıp edip islami dahi ortadan ikiye yardılar.
Ömere ayseye küfür eden zihniyettir. Tek derdi islam dir. Sünnilerdir. Allah onları ıslah etsin.
Ömere ayseye küfür eden zihniyettir. Tek derdi islam dir. Sünnilerdir. Allah onları ıslah etsin.
en çok mensubu iran'da olduğu için iran'ın tekelinde sanılan mezhep. Halbuki şia takipçi anlamındadır. Tarihte hz ali takipçilerine verilen isim olarak meşhur olmuştur aslı ali şiasıdır. Yani ali takipçisi demektir. Kimse hz ali'de şiadır demez kendi kendini mi takip edecek? Sünnilikten ayrılan en önemli noktası hilafetin hz muhammed'den sonra hz ali'ye geçtiğine inanılmasıdır. Evet aişe ömer ve diğer halifeleri pek sevmeyiz fakat bunlara küfür diye bişey yoktur. Küfür edenler günaha girer ve cezasını çeker. Hak mezhep değildir diyenler buyursun tartışalım.
inandığımız allah aynıdır.
Peygamberimiz aynıdır.
Kurallar çoğunlukla aynıdır.
Geçmişte ve günümüzde bunlar için edilen nefret söylemi Islam ın ilk ayrılığının öznesi oldukları içindir.
Müslümanlara karşı yürüttükleri savaştır .
Yani bebeğim sorunun azı bende çoğu sendedir.
Peygamberimiz aynıdır.
Kurallar çoğunlukla aynıdır.
Geçmişte ve günümüzde bunlar için edilen nefret söylemi Islam ın ilk ayrılığının öznesi oldukları içindir.
Müslümanlara karşı yürüttükleri savaştır .
Yani bebeğim sorunun azı bende çoğu sendedir.
aynı şeyin lacivertidir.
turkiyeye devrim ihrac etme politikalari devam ediyor, ergenekonla bir olup turkiyeyi ucuruma suruklediler.
Azerbaycanlıların ekseriyetinin mensup olduğu mezhep. iranlılara sırf şii diye demediği laf kalmayan halkımızın azerbaycanlılara tek laf ettiğini görmedim.
insanımız ikiyüzlü vesselam.
insanımız ikiyüzlü vesselam.
Takipçi anlamına gelen Arapça kelime.
4 mezhep dışı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar