bugün

okula öğlen giden kimse.
12:00 - 17:00 bebesi. Sonra 8 yıllık kesintisiz eğitim geldi, okul sayısı falan arttı, o iş bitti.

Bir sene sabah, birsene öğlen giderdik okula. Siz ne bileceğiniz oğlum.
ikokuldayken ve ortaokuldayken 6. sınıfa kadar sahip olduğum bir sıfat.
© copyright 2005 - 2026