bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- üniversite sınavına geç kalmak7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 22 haziran 20262
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir gün ölecek olmak7
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 2026 dünya kupası14
- paris te son tango2
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- opel omega b2
- futbol12
- pornoyu bırakmak5
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
daha çok küfür yiyen bir merkez var mıdır acaba, merak ediyorum. *
yarın üds sınavı münasebetiyle yöneticileriyle birlikte epey küfür yiyecek kurumdur.
o bozuk paralar ile falan bir sürü küfür geliyor aklıma.
o bozuk paralar ile falan bir sürü küfür geliyor aklıma.
yine bilimsel olarak dogru olmayan sorulari iptal etmeyerek tipta uzmanlik egitimi giris sinavi* nda kalitesini ispat etmis artik tez elden dagitilmasi gereken guvenilemez kurum.
mertlik sizde varsa buyrun, sorulari kimlerin hazirladigini soyleyin, onu da gectim kaynak gosterin kaynak !! boru degil tebabettir bu ot kafalilar sizi...
mertlik sizde varsa buyrun, sorulari kimlerin hazirladigini soyleyin, onu da gectim kaynak gosterin kaynak !! boru degil tebabettir bu ot kafalilar sizi...
Sınava giren adaylara hep stres yaşatan kurum.Her an skandal olabilir korkusuyla yaşatır durur seni.
kemer, cüzdan , bozuk para , araba anahtarı , ev anahtarı yasak ulan desenize açıkça götünüze don giymeyin yada giyerseniz de pijama giyin ( yalnız fermuarı olmasın metal eşya içeriyor yassak)
otobüs veya dolmuşla gelmeyin yürüyün zira cüzdan yasak , kağıt para üstünü bahşiş verecekseniz olabilir tabi ki. ( benim araba sadece bu günler de işe yarıyordu sınavlar ve bayramlar satacağım artık meredi. arabayla gelirseniz tekerin arkasına anahtarı koyuyorsunuz biliyorum.) ,
ev de mutlaka birisi olsun yalnız yaşamayın en önemli kural bu . (ösym yalnızlığa karşı bir kurum, yalnız insan sınava giremez yada anahtarı götünüze sokun demek istiyor çünkü emanete alınmaz diyor, milyonluk şehir de kime emanet edeceksin o ayrı . ya götüne güvenip emanet edeceksin yada götüne sokacaksın. o göt bu anahtardan illa nasiplenecek .)
velhasıl kelam komedi üstüne komedi.
otobüs veya dolmuşla gelmeyin yürüyün zira cüzdan yasak , kağıt para üstünü bahşiş verecekseniz olabilir tabi ki. ( benim araba sadece bu günler de işe yarıyordu sınavlar ve bayramlar satacağım artık meredi. arabayla gelirseniz tekerin arkasına anahtarı koyuyorsunuz biliyorum.) ,
ev de mutlaka birisi olsun yalnız yaşamayın en önemli kural bu . (ösym yalnızlığa karşı bir kurum, yalnız insan sınava giremez yada anahtarı götünüze sokun demek istiyor çünkü emanete alınmaz diyor, milyonluk şehir de kime emanet edeceksin o ayrı . ya götüne güvenip emanet edeceksin yada götüne sokacaksın. o göt bu anahtardan illa nasiplenecek .)
velhasıl kelam komedi üstüne komedi.
bu kadar yasak koyarken türbanlıların aranmamasını sağlayan kurumdur.
aranıyorlar diyecek ilk şerefsize not: bir sonraki sınava git gör.
zira geçtiğimiz lys'de ben gittim gördüm.
aranıyorlar diyecek ilk şerefsize not: bir sonraki sınava git gör.
zira geçtiğimiz lys'de ben gittim gördüm.
ales 2011 sınavı için ikamet edilen yer ile sınavın girileceği yeri "alakasız" belirleme hususunda baya başarılı olmuş kurum. allah başımızdan eksik etmesin.
son olarak adalet bakanlığı sınavında yine işini eline yüzüne bulaştırıp hala hatayı başkalarının üzerine atan, bir özür dilemeyi bile beceremeyen terbiyesiz ve vicdansız kurum.
o yaptığınızı işten dolayı kazandığınız paralar size nasıl helal, nasıl çoluğunuza çocuğunuza yedirebiliyorsunuz anlayabilmek güç.. iş-görev ahlakını, meslek onurunu geçtim salt insan olduğunuzdan ötürü bir onurunuzun olması gerekmez mi acaba sayın ösym.
o yaptığınızı işten dolayı kazandığınız paralar size nasıl helal, nasıl çoluğunuza çocuğunuza yedirebiliyorsunuz anlayabilmek güç.. iş-görev ahlakını, meslek onurunu geçtim salt insan olduğunuzdan ötürü bir onurunuzun olması gerekmez mi acaba sayın ösym.
en sonunda kızı erkek, erkeği kız yapmayı da başarmış kurum.
http://haber.mynet.com/os...t-skandali-603778-guncel/
http://haber.mynet.com/os...t-skandali-603778-guncel/
internet sitesinden şifre vermeyip yeni şifre için ekstra para talep eden ve öğrenciyi ayağına ayağına çağıran kurum. kpss tercihi yapacam ama şifremi kaybettim, bu yüzden tercih yapamıyorum illa başvuru merkezine gidip şifre almam lazımmış. arkadaş sen okadar kişiyi sınava sokan yerleştiren, en iyi tekonolojik donanıma sahip nir devlet kurumusun. sistemden yeni bir şifre veremeyecek kadar aciz misin. gsm operatörleri, açık öğretim ve en dandik siteler bile bunu yapıyor. neyse ya bir şey demiyorum, illa zamanımızdan, paramızdan, moralimizden olacağız. hayır benim de hatam var da, siz de okadar masum değilsiniz, çeki düzen verin şu işe artık. para para yeter oğlum!
aday işlemleri sistemine giriş yapmak için kullandığım şifremi yeterli zorluk derecesinde bulmayan kurum. apple sistemi uyguluyor beyefendi. bir büyük, bir küçük harf, yok bir yunan bir de ibranice harf falan. neyse neyse ygs'ye gireceğim, ilk 100 içimde kaldı geçen seneden.
bir aralar türkiye'nin en güvenilir kurumuydu.ya şimdi?
bi sınava başvurmak için sınavda uyulması gereken kuralları okumamla başladı herşey.
"çanta, cüzdan, cep telefonu, saat, kablosuz iletişim sağlayan bluetooth vb. cihazlar ile kulaklık, kolye, küpe,
yüzük (alyans hariç), bilezik, broş, metal para gibi metal içerikli eşyalar ve her türlü elektronik/mekanik
cihazla, çağrı cihazı, telsiz, fotoğraf makinesi vb. araçlarla,"
erkekler cüzdanlarını,kızlar çantalarını bu taktikle saklarlar artık. biz müptelası mıyız lan *
http://www.youtube.com/watch?v=lpehusias0q
ve ösym'den kombo geliyor;
sınava metal aksesuar içermeyen sade bir kıyafetle gelmeleri.
bu ne lan?
"çanta, cüzdan, cep telefonu, saat, kablosuz iletişim sağlayan bluetooth vb. cihazlar ile kulaklık, kolye, küpe,
yüzük (alyans hariç), bilezik, broş, metal para gibi metal içerikli eşyalar ve her türlü elektronik/mekanik
cihazla, çağrı cihazı, telsiz, fotoğraf makinesi vb. araçlarla,"
erkekler cüzdanlarını,kızlar çantalarını bu taktikle saklarlar artık. biz müptelası mıyız lan *
http://www.youtube.com/watch?v=lpehusias0q
ve ösym'den kombo geliyor;
sınava metal aksesuar içermeyen sade bir kıyafetle gelmeleri.
bu ne lan?
adını çeşitli küfürlerin içinde andığım muhteşem kurumdur.
ygs sınav giriş yerlerini açıklamayı unutacağından ciddi ciddi korktuğum kurum. on iki gün kaldı, daha neyi bekliyorlar anlamıyorum.
35 liralarla zengin olan kurum. daha bunun lys, ales, kpss... şekillerinde giden bir sürü sınavları da var. *
an itibari ile ygs giriş yerlerini açıklayan kurum.
ancak yoğunluk nedeniyle yavaşlık söz konusu.
ancak yoğunluk nedeniyle yavaşlık söz konusu.
--spoiler--
Sınavların yapıldığı binalara girişte adayların ve sınav görevlilerinin üstleri emniyet görevlileri tarafından elle ve dedektörle aranacak; çanta, saat, cüzdan, cep telefonu, kulaklık, kablosuz iletişim sağlayan bluetooth vb. cihazlar, her türlü elektronik/mekanik cihaz, yüzük (alyans hariç), kolye, küpe, bilezik, broş vb. takı ve anahtar, metal para gibi metal içerikli eşyalar ile sınav binasına kesinlikle girilemeyecek ve hiçbir eşya emanete alınmayacaktır. Bu nedenle yukarıda belirtilen türdeki eşyalarınızı sınava gireceğiniz binaya getirmeyiniz.
--spoiler--
sonlara doğru "sınav salonunun önünde mevcut kıyafetler çıkartılıp peştamal ile sınava girilecektir." yazısını görmekten korktuğum, acayip bir kurum.
Sınavların yapıldığı binalara girişte adayların ve sınav görevlilerinin üstleri emniyet görevlileri tarafından elle ve dedektörle aranacak; çanta, saat, cüzdan, cep telefonu, kulaklık, kablosuz iletişim sağlayan bluetooth vb. cihazlar, her türlü elektronik/mekanik cihaz, yüzük (alyans hariç), kolye, küpe, bilezik, broş vb. takı ve anahtar, metal para gibi metal içerikli eşyalar ile sınav binasına kesinlikle girilemeyecek ve hiçbir eşya emanete alınmayacaktır. Bu nedenle yukarıda belirtilen türdeki eşyalarınızı sınava gireceğiniz binaya getirmeyiniz.
--spoiler--
sonlara doğru "sınav salonunun önünde mevcut kıyafetler çıkartılıp peştamal ile sınava girilecektir." yazısını görmekten korktuğum, acayip bir kurum.
Türkiyenin en çok kar eden kurumu.
(bkz: öğrenciyi sövüşleyip yontma merkezi)
(bkz: öğrenciyi sövüşleyip yontma merkezi)
şuan en çok küfredilen site olsa gerek!
Birtakım öğrencilerin bilerek ve isteyerek yada mecbur kalarak. Bir baltaya sap olma düşüncesi ile gidip başta ibnelik eğitimi olmak üzere birtakım branşlarda bilgi edinmesidir.
sınava girerken evin, arabanın anahtarına varıncaya kadar herşey girişte bırakılıyor. bu da yetmezmiş gibi girişteki polisler sorumluluk almayız, tanıdığınız birine verin gibi zekice laflar ediyorlar. sanki biz o kadarcığı düşünememiştik.
hiç olmazsa insanlık namına göz kulak olunur öyle değil mi? adamlar anahtarı,cüzdanı alsa gitse ne yapacağız. beş kuruşsuz ortada mı kalalım. herkesin evi sınavın yapıldığı okulun karşısında değil ki. böyle başıbozuk bir sistem olmaz.
40 tl lik sınav için kredi kartımızdan, arabamızdan mı olalım.
bazı marketlerde emanet dolapları vardır. ösym o marketler kadar olamadı mı. sınava girerken kimlik yada isim karşılığı eşyaların emanet alınması ösym yi çok mu zorlar.
hiç olmazsa insanlık namına göz kulak olunur öyle değil mi? adamlar anahtarı,cüzdanı alsa gitse ne yapacağız. beş kuruşsuz ortada mı kalalım. herkesin evi sınavın yapıldığı okulun karşısında değil ki. böyle başıbozuk bir sistem olmaz.
40 tl lik sınav için kredi kartımızdan, arabamızdan mı olalım.
bazı marketlerde emanet dolapları vardır. ösym o marketler kadar olamadı mı. sınava girerken kimlik yada isim karşılığı eşyaların emanet alınması ösym yi çok mu zorlar.
her türlü sistemi direkt öğrenciye yerleştirerek deneyen kurumdur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar