bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 22 haziran 20262
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- bir gün ölecek olmak7
- güne bir şarkı bırak18
- 2026 dünya kupası14
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- paris te son tango2
- pornoyu bırakmak5
- futbol12
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- seni hayata bağlayan şey12
- red bull2
hayatımızı mahveden kurunm .
hala üds soru kitapçığını ve cevaplarını yayınlamayan kurum.
üdsleri berbat geçti cevap anahtarına bakıp moral bozmak istemezler fikrini fazla abartmışlardır. kötü mötü artık bi görelim cevapları. işinizi yapın olum hadi artık.
görevini acilen tübitak'a devretmesi gereken kurum, kuruluş, kuku.
türkçe testine anlatım bozukluğu ve yazım yanlışı sorusu koymamak nedir ya?
sonra gel öğrencileri seçicem diye daya paragrafı. teeh.
türkçe testine anlatım bozukluğu ve yazım yanlışı sorusu koymamak nedir ya?
sonra gel öğrencileri seçicem diye daya paragrafı. teeh.
ygs-lys sorularını rant için satan bir kurum.
satan dediysek kanallara yani sınav sonrası ihaleyle kim daha fazla para veriyorsa satıyorlar soruları. sadece o kanalda çıkıyor sorular. bizde yana döne soru arıyoruz.
satan dediysek kanallara yani sınav sonrası ihaleyle kim daha fazla para veriyorsa satıyorlar soruları. sadece o kanalda çıkıyor sorular. bizde yana döne soru arıyoruz.
buradaki ilk tanımı bile öğrenci seçme ve yerleştirme merkezi olarak yapılan kurum.
oysa bugün elimdeki sınav harcı dekontunda ölçme, seçme ve yerleştirme merkezi yazıyor. resmen yıllardır yanlış biliyormuşum.
edit: sessizdeydi duymamisim bu değişikliğin yeni yapıldığını öne sürüyor. bence de öyle olabilir.
oysa bugün elimdeki sınav harcı dekontunda ölçme, seçme ve yerleştirme merkezi yazıyor. resmen yıllardır yanlış biliyormuşum.
edit: sessizdeydi duymamisim bu değişikliğin yeni yapıldığını öne sürüyor. bence de öyle olabilir.
sınav döngü merkezi.
bakınız liseli üniversite adayı önce öss(eski adı ile) sınavlarına girer (ygs adıyla sınav sayılarıda artmıştır.) sonra kazananlar üniversiteyi bitirirler. bitirenler KPSS , KPDS, ALES, üDS gibi sınavlara girerler. daha sonra kpss ile memuriyet alanlar hariç yüksek lisansa girerler, yüksek lisans biter yine KPDS, ALES, üDS gibi sınavlara girerler uzar gider.
ygs sınavlarını kazanamayanlar ise tekrar ygs ye girerler, kazananlar yukarıdaki döngüye girerken kazanamayanlar alttaki (bu) döngüye girerler ve devam eder.
ta ki rahmet bizi bulana kadar.
bakınız liseli üniversite adayı önce öss(eski adı ile) sınavlarına girer (ygs adıyla sınav sayılarıda artmıştır.) sonra kazananlar üniversiteyi bitirirler. bitirenler KPSS , KPDS, ALES, üDS gibi sınavlara girerler. daha sonra kpss ile memuriyet alanlar hariç yüksek lisansa girerler, yüksek lisans biter yine KPDS, ALES, üDS gibi sınavlara girerler uzar gider.
ygs sınavlarını kazanamayanlar ise tekrar ygs ye girerler, kazananlar yukarıdaki döngüye girerken kazanamayanlar alttaki (bu) döngüye girerler ve devam eder.
ta ki rahmet bizi bulana kadar.
Adi silgi veriyor , kodlamanın izi kalsın okunmasın diye. Adi kalem veriyor sürekli ucu kırılsın açmakla zaman kaybedelim diye. An itibariyle ösym'nin kalemini kırdım intikam yakındır gençler...
bilmem kaç yüz bin kişinin girdiği ygs'nin ilk aşama sınavını 20 gün sonra açıklayacağız demesine rağmen bilmem kaç bin kişinin girdiği üds'yi 21 gün geçmesine rağmen açıklamamış olan kuruluş. Normalde 14 gün sonra açıklıyodunuz noldu la gene nerden şifre çıktı ?
Hayal,hayat avcısı.
bir sınava başvurursan diğerlerini internetten yapabilirsin diyen salak kurum.
yapamıyorum işte... "Bu sınava ancak başvuru merkezlerinden başvurabilirsiniz, internet üzerinden başvuramazsınız!" diyor KPDS için!
Bu yağmurda, üstelik bu ağrıma rağmen dişçi randevumu iptal ederek, başvuru merkezine gitmek zorunda bıraktın beni. ben böyle sistemin...
yapamıyorum işte... "Bu sınava ancak başvuru merkezlerinden başvurabilirsiniz, internet üzerinden başvuramazsınız!" diyor KPDS için!
Bu yağmurda, üstelik bu ağrıma rağmen dişçi randevumu iptal ederek, başvuru merkezine gitmek zorunda bıraktın beni. ben böyle sistemin...
kpds için başvuru merkezine gidip o mal webcam'a bakıp kaydolduğum halde, kpss için aynısı bir daha isteyen kurum. neyin peşinde oldukları muallakta meziyetsizlerin.
şimdilerde ösys olarak başımızdan hiç gitmeyecek bir dert olarak kaldı. ah bu yangın beni öldürüyor.
genellikle öğrencilerin en çok sövdüğü kurum (/kuruluştur.) tur. şifre iddaalarıyla gündemden uzun bir süre düşmemişti bir ara.
2012 ygs sonucları ıcın bı duyuru yapsa keske dediğimiz kurum.
2012 ygs sonuclarını perşembe günü açıklayacağı hedesinin döndüğü kuruluş.
sabahın köründe sınav sonucu açıklayarak doğru bir şey yaptığını düşünmüş olabilir.
ancak bundan sonraki sınav sonucu açıklanması sürecinde insanların 'sabahın köründe açıklanır mı acaba?' diye kendilerini harap edebileceğini düşünmeleri gerekirdi.
bu öngörümü tek bir kişi bile yaşasa sorumlusu, günahını,vebalini üstlenecek kişi 'sabah açıklayak mı la hehehehe' diyen o gerizekalıdır.
ancak bundan sonraki sınav sonucu açıklanması sürecinde insanların 'sabahın köründe açıklanır mı acaba?' diye kendilerini harap edebileceğini düşünmeleri gerekirdi.
bu öngörümü tek bir kişi bile yaşasa sorumlusu, günahını,vebalini üstlenecek kişi 'sabah açıklayak mı la hehehehe' diyen o gerizekalıdır.
bir adayın puanını 100 puan yanlış hesaplayan kurum.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/20397330.asp
allah'ınızı seviyorsanız, bir işinizi düzgün yapın be adamlar. nereye elinizi atsanız, elinize yüzünüze bulaştırıyorsunuz.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/20397330.asp
allah'ınızı seviyorsanız, bir işinizi düzgün yapın be adamlar. nereye elinizi atsanız, elinize yüzünüze bulaştırıyorsunuz.
ales cevaplarını kpds tamamlanınca açıklanacaktır dedi, ama hala ortalık yok.
tanım, pabucumun kurumu.
tanım, pabucumun kurumu.
Ogrenci secme ve yerlestirme merkezinin kisaltmasidir.
bundan 30 sene evveli insanlar girdikleri sınavların sorularını ertesi gün gazetelerde görür sınav sonuçlarıyla ilgili bir tahminde bulunabilirdi. sene olmuş 2012 teknoloji almış başını gitmiş ama bu kurum 8 gün evvel yaptığı sınavın sorularını yayınlamaktan aciz yöneticilerin eline düşmüş. neyin üstünü kapatmaya çalışıyorlar yine acaba?
artık yaptığı sınavların soru kitapçığını ve cevaplarını yayınlamayı da sallayan kurum.
tarih verip açıklayacağız diyorlar . gün geçiyor ses yok. yine neler dönüyor acaba? o kadar sınava girdim. ösym'nin bu kadar lakayt davranışını görmedim. son 2 yıldır zıvanadan çıktı. sınava anahtar, para vs. almıyorsunuz. gösterişli güvenlik önlemi alıyorsunuz. sonra da işinizi savsaklıyorsunuz. yapmayın arkadaşım yapmayın.
tarih verip açıklayacağız diyorlar . gün geçiyor ses yok. yine neler dönüyor acaba? o kadar sınava girdim. ösym'nin bu kadar lakayt davranışını görmedim. son 2 yıldır zıvanadan çıktı. sınava anahtar, para vs. almıyorsunuz. gösterişli güvenlik önlemi alıyorsunuz. sonra da işinizi savsaklıyorsunuz. yapmayın arkadaşım yapmayın.
lysde nasıl bir bomba patlatacaklarını merak ettiğim kurum.
Bizde bilirdik bu güzel havalarda gezip tozmaları;
lakin sınavımız var idi
yaprak testlere verdik gezme parasını..
zamanında sitem ösym ye.
lakin sınavımız var idi
yaprak testlere verdik gezme parasını..
zamanında sitem ösym ye.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar