bugün
- guyana4
- bosna hersek3
- arnavutluk2
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya5
- kolu kıllı kız3
- velvet13
- türk moğol kardeştir3
- ahududu2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- coğrafya2
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- gülüm diyen kız10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- iveco daily3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- yılmaz güney12
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kuzenin içine boşalmak14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gün gelecek dün olacak5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- haram ile cömertlik yapmak3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- otokar sultan2
- haiti4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- fas4
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- geceye bir ayet bırak3
- kemal kılıçdaroğlu18
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- anın görüntüsü18
Sadece kahvaltıda içebiliyorum. Onun dışında hiç sevmedim nedense.
günde ortalama 13 bardak içtiğimi hesapladığım ot. kahve bulamazsam 20'ye kadar yolu var.
yalnız demir almaya dikkat etmek lâzım. mümkün olduğunda kırmızı et yenmeli eğer çok içiliyorsa. yoksa demir eksikliği görülmesi işten bile değil.
yalnız demir almaya dikkat etmek lâzım. mümkün olduğunda kırmızı et yenmeli eğer çok içiliyorsa. yoksa demir eksikliği görülmesi işten bile değil.
sigarayla birlikte güzel giden içecek. bir diğeri ise (bkz: bira)
olmasaydı olurdum ne lan bu insanın olma amacı sebebi bu mu yani
lakin eksik kalırdı muhabbetler dediğim içecek.
lakin eksik kalırdı muhabbetler dediğim içecek.
Her gün içmesem olmaz dediğim,alışkanlık yapan meşrubat.
Ülkemiz de karadeniz bölgesinde yetişir. kahvaltıda ve gün içinde ev hanımlarının beş çayı meşhurdur. yeni bir mekana gidildiğinde ilk tercih odur. Çay sohbeti koyulaştırır, boğazı yumuşatır, sigaranın yanında güzel gider. Çaylı günler efenim ince belli bardakta.
Kesinlikle cam bardakla. Her gün kaç bardak içtiğimi sayamadığım ve tadını ayırt ettiğim içeceğim.
Benim sigaram, benim alkolüm.
Olmuyor,içmezsem rahat olamıyorum.
Beni bu hale getiren anneme teşekkür ediyorum...
Bunun bir de bardağı var,o da önemli. Saçma saçma yeni nesil bardakta değil,hakiki çay bardağında içilmeli çay.
Olmuyor,içmezsem rahat olamıyorum.
Beni bu hale getiren anneme teşekkür ediyorum...
Bunun bir de bardağı var,o da önemli. Saçma saçma yeni nesil bardakta değil,hakiki çay bardağında içilmeli çay.
Günde 3 su bardagi icebilicegim sıvı.
sigarayla mükemmel bi ikili olan ve günün her saati içilebilecek bi içecek.
fakir içeceği. fakirler gittiği mekanda ya çay ya da su içerler. biraz fazla para bulurlarsa kendilerini şımartmak için sade soda içerler.
efsanedir.
Kutsaldır.
çay için içirin.biz ürettiğimiz için,bizede sizede faydası var.
dünyanın 8.harikası.
akşam 20.00 de mutlaka içilmesi gereken yemekten sonraki hayatı9mızın parçası olan içecek!
Büyük ikramiye senin olcak ama hayatın boyunca çay içemiceksin deseler o ikramiyeyi alın gözünüze sokun derim.
içiyorsak sebebi var.
türkiyeye has bir içecektir.
özellikle uzun bir süre türkiyeden ayrı kalındıında değeri anlaşılan milli içecektir.
güzel ülkemden uzak kaldığımda en çok özlediklerim listesinde ilk sıralardadır.
özellikle uzun bir süre türkiyeden ayrı kalındıında değeri anlaşılan milli içecektir.
güzel ülkemden uzak kaldığımda en çok özlediklerim listesinde ilk sıralardadır.
Bir gün yaşlı adam eve gelmiş ve karısına ''sen suyu koy oldu oldu olmadı çay demleriz'' demiş.
içinde promil tetikleyecek madde olmamasına rağmen rahatlatıcı bir etkisi vardır.
Bunun sempatizanı olanlar var.
Hem yerli çay çok faşisttir , sen gel en iyisi kaçak çay iç (!) .
Bunun sempatizanı olanlar var.
Hem yerli çay çok faşisttir , sen gel en iyisi kaçak çay iç (!) .
günde 15 bardağın altına inice başımı ağrıtan muhterem içecek.
Popüler kültüre alet olmasına pek anlam veremediğim, tiryakisi olduğum sıcak içecek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar