bugün

/67
Burak aksak ve tayfasi tarafından güzellemesi yapılıp herkesin diline düşünce tiksindiğim içecek. Hala severek içiyorum yanlış olmasın ama mesela hadi iç de çay koyayım diye söz mü olur onur ünlü abicim bu söz özlü söz diye bize yutturuluyor!
Nasıl içersen öyle hissedersin çayı! Ah çekersen sıcağı yakar içini, derin bir nefes alıp mutlulukla yudumlarsan kalbini ısıtır…
Öyle bir nimettir ki yazın hararetini alır kışın ise içini ısıtır.
Canım Türkiyemin günde 250milyon bardak tüketerek rekoru elinde tuttuğu, şekersiz içenlerin ne tat aldıklarını anlamadığım içecektir kendileri.
ince bellidir kahve gibi kupa istemez. demem o ki narindir,naziktir; içerken de,demlerken de.
Bir içecek değil, bir yaşam biçimi.
Yeni yıla birlikte gireceğim içecektir. Olley be.
(bkz: Yaşasın yalnızlık)
Üstüne bu kadar edebiyat yapılması gerektiği fikrini kim ortaya attıysa çaydan başka bi şey içemesin dediğim içeçek.
olmazsa olmazdır, candır ayran ile birlikte milli içeceğimizdir.
içmekten bir türlü zevk alamadığım içecek.
çayın yanına da neşet ertaş en kafakoliği ne diyeyim ki başka manevi zevk.
görsel
Şimdi içtiğimdir. Limonum da var. Oh miss.
Tek bir bardağı iki kişi bitirmektir hayalim
Tek bir kişi vardır beraber içebileceğim.
görsel
Üstüne bu kadar edebiyat yapılması gerektiği fikrini kim ortaya attıysa çaydan başka bi şey içemesin dediğim içeçek.
görsel
Ülkücülerin sabah akşam kahvelerde tükettiği sıvı sıcak içecek.
Su an ellerimin arasinda olan, en sevdigim icecek.
Kaçak ve türk çayını karıştırın öyle için.
Tadı güzel oluyor..
Fakir içeceği.
Yemek sonrası zararlı dense de en çok istenen andır bana göre. Şu an demlenmeyi beklemektedir ayrıca.
(bkz: randal simmons)
7 gün 24 saat sigarayla beraber sürekli tükettiğim milli içeceğimiz.
düşünceli, farkındalığı yüksek, bazen hayaller aleminde gezinen bir beynin yakıtı. kimi zaman boşluk, anlamsızlık, kimi zaman yaratıcı düşünceler. ama çay hep var. tütün gibi, kedi gibi, sanatçının aksesuarı.
aşırı derecede bağımlısı bulunan içecek. bu bağımlılarından biride benim.
25 kuruşluk olanını da içtim 5 liralık olanını da... bu velinimete verdiğim paraya acımam
© copyright 2005 - 2026