bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- cilveli dişi yazar botu2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- ellerim bos gonlum hos2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- düşün ki o bunu okuyor16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- kemalist dünya24
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- true'nun çaylak olması16
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
gecekondu isimli programda dalyan karakteri tarafından "zor zor bir daha babana güvenmek" şeklinde söylenen muhteşem nev şarkılarından biri.
ayrıca nev'in ilk klip şarkısıdır. nev hayatımıza bono gözlükleri ve bu şarkıyla dahil olmuştu.
ayrıca nev'in ilk klip şarkısıdır. nev hayatımıza bono gözlükleri ve bu şarkıyla dahil olmuştu.
nev in bahar kokulu şarkısı...
"Bir gün gelir de bir an, çokça zamanlardan sonra
Geri dönüp baktığında bilmem anlar mısın ?
O senin bir anının, benim ömrüm olduğunu
Ne çok sevildiğini, artık çok geç olduğunu"
ne yazık ki şu şarkıyı çağrıştırdı bana;
(bkz: anma arkadaş)
en zoru da o an'ın gelmesini beklemek...
o yüzden en iyisi;
helal et gitsin aklını...
Geri dönüp baktığında bilmem anlar mısın ?
O senin bir anının, benim ömrüm olduğunu
Ne çok sevildiğini, artık çok geç olduğunu"
ne yazık ki şu şarkıyı çağrıştırdı bana;
(bkz: anma arkadaş)
en zoru da o an'ın gelmesini beklemek...
o yüzden en iyisi;
helal et gitsin aklını...
ne sık kullanırız bu kelimeyi. yenilgiye çok alıştığımızdan mıdır bilmem, imkansız diye bir şey yoktur diyenlerin cesur gözlerinden çıkan yalancı sözlerini kıskanıyorum, esmese de gürler en azından değil mi?... inanmak zoru yenmek midir? zor mudur yoksa inanmak da... ikilemler sık tekrarlamasa keşke kendini, kabullenebilsek keşke zorlarımızı, imkansızlarımızı. işte o zaman mı zorlar biter hayatlarımızda. kabullenmek midir yoksa asıl yenilgi... zor kurgusu dahi zor, zihinde toparlanamayan 3 5 abuk cümle, onları yan yana sıralamak anlamlı birşeyler elde etmek dahi bazen çok zor...
hep en güzeli deyip, aslında b*k gibi birşey olması.
kolay olmayan
Nükleer başlıklı kız'ın şarkısı;
Hapsolmuş hayallerim
inatçı düzenlerim
Halbuki ben kimim neyim
Kabul ederim yalnız kaldıysam
Ya yalnız kaldığımı sandıysam
Bomboş bir düzendeyim
Gizlenmiş sevenlerim
Halbuki ben yine benim
Kabul ederim yalnız kaldıysam
Ya yalnız kaldığımı sandıysam
Kabul ederim yalnız kaldıysam
Ya yalnız kaldığımı sandıysam
Dayanmak çok zor
inanmak çok zor
Dayanmak çok zor
Acıyı yine ben çekerim
Siz yine gülüp eğlenin
Başka gözlerle izlerim
Saplantılı bu hislerim
Dayanmak çok zor
inanmak çok zor
zor...!
Acıyı yine ben çekerim
Siz yine gülüp eğlenin
Başka gözlerle izlerim
Saplantılı bu hislerim
Acıyı yine ben çekerim
Siz yine gülüp eğlenin
Başka gözlerle izlerim
Saplantılı bu hislerim
Dayanmak çok zor
inanmak çok zor
Dayanmak çok zor
inanmak çok zor
Hapsolmuş hayallerim
inatçı düzenlerim
Halbuki ben kimim neyim
Kabul ederim yalnız kaldıysam
Ya yalnız kaldığımı sandıysam
Bomboş bir düzendeyim
Gizlenmiş sevenlerim
Halbuki ben yine benim
Kabul ederim yalnız kaldıysam
Ya yalnız kaldığımı sandıysam
Kabul ederim yalnız kaldıysam
Ya yalnız kaldığımı sandıysam
Dayanmak çok zor
inanmak çok zor
Dayanmak çok zor
Acıyı yine ben çekerim
Siz yine gülüp eğlenin
Başka gözlerle izlerim
Saplantılı bu hislerim
Dayanmak çok zor
inanmak çok zor
zor...!
Acıyı yine ben çekerim
Siz yine gülüp eğlenin
Başka gözlerle izlerim
Saplantılı bu hislerim
Acıyı yine ben çekerim
Siz yine gülüp eğlenin
Başka gözlerle izlerim
Saplantılı bu hislerim
Dayanmak çok zor
inanmak çok zor
Dayanmak çok zor
inanmak çok zor
+3harfden oluşan, yapısında 2 sessiz 1 sesli harf içeren kelimedir.
+kolay ise, zıt anlamlısıdır.
(bkz: sözlük formatına uymak)
(bkz: başlıkla alakalı entry girmek)
+kolay ise, zıt anlamlısıdır.
(bkz: sözlük formatına uymak)
(bkz: başlıkla alakalı entry girmek)
içe öküz oturtan şarkılardandır. zor ulan zor.
basite indirgemektir. bir kız seni sevmiyorsa onu aramayacak ve sormayacaksın. o sana değer vermiyorsa sen de vermeyeceksin. teoride bu kadar basittir işte. uygulamada güm olur, göte kaçar. adına da zor hatta çok zor derler. acizlikle birleşirse imkansız olur.
en zoru da; yüreğinde söyleyemediğin sözlerin kalmasıdır..
elif şafak, mış.
ben kalmasın diye yazarım, alabildiğince yazıp sonra da buruşturup atarım.
elif şafak, mış.
ben kalmasın diye yazarım, alabildiğince yazıp sonra da buruşturup atarım.
nev'in insanı sürükleyen şarkısı.
uzun zaman sonra bir arkadaşımın akşam çıktığımız mekanda masada bir anda söyleyince hatırladığım şarkı. insanı 19 yaşına götürür birden, anlamsız platonik aşklarına, ayrılıklarına.
"zor bir daha, daha da güvenmek..."
"zor bir daha, daha da güvenmek..."
en kötü zamanlarımda karşıma çıkarak ağzıma sıçan nev şarkısı. eksik kalmayıp bir de o vuruyor sağolsun.
nevin nirvanaya ulaştığı parçadır. ben ise bu şarkının üstüne çıkabilecek mi, onu merak etmekteyim.
yalan dünya'nın 13. bölümünde karşıma çıkıp, o anki neşemi sikip atmış olan şarkı.
nev sözüm sana: güzel şarkı yapmışsın, adamı alıp götürüyor eyvallah tamam da karşıma çıktığında neden böyle koyuyor bir açıklasana. neden onunla hep bu şarkıyı söyledik biz? bu en sonuncusu senin suçun değil belki ama neden hala o geliyor aklıma? aklımı sikeyim. bu arada sesim çok fena gidiyor bu şarkıya. düet falan yapmak istersen çaldır, ben seni ararım.
nev sözüm sana: güzel şarkı yapmışsın, adamı alıp götürüyor eyvallah tamam da karşıma çıktığında neden böyle koyuyor bir açıklasana. neden onunla hep bu şarkıyı söyledik biz? bu en sonuncusu senin suçun değil belki ama neden hala o geliyor aklıma? aklımı sikeyim. bu arada sesim çok fena gidiyor bu şarkıya. düet falan yapmak istersen çaldır, ben seni ararım.
"zor diyorsun, zor olacak ki imtihan olsun.." Hz. mevlana
değer katandır..istanbulun fethi gibi, fizik gibi.. Emektir zor.. Ter'dir, yırtık ayakkabıdır.. Yüzünüzdeki kırışıklık, saçınızdaki aktır.. Hepsi sizindir, siz onunla güzelsinizdir.. Her insanda da farklıdır zor'un şiddeti..
Zor olsun.. Ki bir daha gönlümün kafesinden kaçamasın..
Rüyalar olmasa uyumak da zordur bazen..
Zor olsun.. Ki bir daha gönlümün kafesinden kaçamasın..
Rüyalar olmasa uyumak da zordur bazen..
işimizdir.
yapılması imkansız olan şey.
kolay olan çoğu şeyin aslında suçsuz olduğu, suçlunun kendisi olan çoğu şeydir.
zor diye bir şey vardır ve bazı zaman başarılamaz.
zor diye bir şey vardır ve bazı zaman başarılamaz.
Zor zor kadere emanet ettim seni,
Sen benim kördüğümüm, tuamadığım gözyaşım...
zor zor bir daha daha da güvenmek
Bana düşen kabullenmek, zor da olsa dönüp gitmek...
Sen benim kördüğümüm, tuamadığım gözyaşım...
zor zor bir daha daha da güvenmek
Bana düşen kabullenmek, zor da olsa dönüp gitmek...
gökhan tepe şarkısı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar