bugün

zor

"Bir gün gelir de bir an, çokça zamanlardan sonra
Geri dönüp baktığında bilmem anlar mısın ?
O senin bir anının, benim ömrüm olduğunu
Ne çok sevildiğini, artık çok geç olduğunu"

ne yazık ki şu şarkıyı çağrıştırdı bana;
(bkz: anma arkadaş)

en zoru da o an'ın gelmesini beklemek...

o yüzden en iyisi;
helal et gitsin aklını...
© copyright 2005 - 2026