bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara4
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bugün de meme atan olmaması13
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- wine me dine me2
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
öncelikle 40 dakikamı heba ettim. ben yaptım siz yapmayın.
13 ekim 2015 tarihli programda vw emisyon hilesinden bahsedilen program. saolsun zall bildirmiş gelişmelerden. sanki çok önemli açıklamalar yapmışlar da izleyin der gibi...
https://www.youtube.com/watch?v=rBlwVlMegEs
18:30'da deniliyor ki italya arabaları dandiktir. spor araba üreticisi var ama sanayiye etkisi yoktur. daha bugün okudum. http://www.businessinside...licensed-products-2015-10 sanayiye katkısı yoktur dediği marka yani ferrari 474 milyon usd'lik satış yapmış. 7 milyonu sadece internet sitesinden gelmiş. araç satışı ve yedek parça satışından 2.2 milyar usd. ayrıca ferrari, beğenilmeyen fiat chrsyler'ın bünyesinde... söz konusu araç ferrari değil de lamborghini ise o da programda defalarca üstü kapalı, sonlara doğru açık açık laf sokulan almanya markası audi çatısı altında. audi ise vw çatısı altındaydı bir ara.
programın sonlarına doğru avrupa bizi sevmiyor, büyümemizi istemiyora kadar geldiler. emisyon konusundan yarım yamalak bahsettiler. nedir ne değildir hangi araçları kapsıyor bahsetmediler.
daha çok, "biz araba da yaparız, helikopter yaptık araba mı yapamayız, iha yapacaz, uydu yolladık kandilden hd görüntü alıyoruz, elektrikli aracın prototipi çıkacak güzel olacak. hele bir başlayalım" temalıydı. zall efendi, "halk bu araçları istemiyor, arabalarına kağıt yapıştırıyor, internette kampanyalar başlatılıyor" dedi. , eski püskü kamyon/kamyonet/minibüs/otobüsler ne olacak?
dikkatimi çeken bir diğer konu da sürekli vw'nin pahalı olmasından bahsettiler. evet pahalı ama fiyatı vw belirlemiyor ki. daha doğrusu belirlediği fiyat normal aslında. serkan inci dedi ki gelirim var ama o kadar para vermeyi kendime yediremiyorum dedi. onu devlete söyleyeceksin* 2 litre hacimli aracın çıplak fiyatı 100bin liraysa 90bin lira ötv ekleniyor. 190binin üzerinden %18 kdv alınıyor. 2 litre altıysa %45 ötvsi var. bunun sorumlusu devlet. niye bu kadar vergi alındığından, neden dizel araç tercih edildiğinden bahsedilmedi. bir de şirket adına alınıp vergiden düşülüyor dendi...
bölük pörçük oldu kusura bakmayın. daha başka şeylerde vardı ama unutmuş olabilirim.
sosyal medya, internet, teknoloji programı beklerken hükümeti destekleyen bir program gibi olmuş.
vw abd'yi ve dünya çapındaki müşterilerini kandırmıştır. kendileri bile kabul etti. inkar edilecek bir durum yok. inkar edilecek bir durum olmadığı gibi diğer araç üreticilerinin böyle bir hileye gidip gitmediği belli değil.
*söz konusu olaylar passat üzerinden gittiği için yeni passat'ın fiyat listesine gözatın lütfen. http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-yeni-passat.aspx fiyat detaya tıklayınca aracın çıplak fiyatını görmek mümkün. 2 litrelik dizel, en boş passatın çıplak fiyatı 67bin lira. ötvsi 60bin lira. ötv'li fiyattan kdvsi 23bin lira. diğer vergileriyle vs. 153bine geliyor.
büyük ihtimalle okuyan olmayacak ama bulunsun. 1 kişi okusa kârdır.
13 ekim 2015 tarihli programda vw emisyon hilesinden bahsedilen program. saolsun zall bildirmiş gelişmelerden. sanki çok önemli açıklamalar yapmışlar da izleyin der gibi...
https://www.youtube.com/watch?v=rBlwVlMegEs
18:30'da deniliyor ki italya arabaları dandiktir. spor araba üreticisi var ama sanayiye etkisi yoktur. daha bugün okudum. http://www.businessinside...licensed-products-2015-10 sanayiye katkısı yoktur dediği marka yani ferrari 474 milyon usd'lik satış yapmış. 7 milyonu sadece internet sitesinden gelmiş. araç satışı ve yedek parça satışından 2.2 milyar usd. ayrıca ferrari, beğenilmeyen fiat chrsyler'ın bünyesinde... söz konusu araç ferrari değil de lamborghini ise o da programda defalarca üstü kapalı, sonlara doğru açık açık laf sokulan almanya markası audi çatısı altında. audi ise vw çatısı altındaydı bir ara.
programın sonlarına doğru avrupa bizi sevmiyor, büyümemizi istemiyora kadar geldiler. emisyon konusundan yarım yamalak bahsettiler. nedir ne değildir hangi araçları kapsıyor bahsetmediler.
daha çok, "biz araba da yaparız, helikopter yaptık araba mı yapamayız, iha yapacaz, uydu yolladık kandilden hd görüntü alıyoruz, elektrikli aracın prototipi çıkacak güzel olacak. hele bir başlayalım" temalıydı. zall efendi, "halk bu araçları istemiyor, arabalarına kağıt yapıştırıyor, internette kampanyalar başlatılıyor" dedi. , eski püskü kamyon/kamyonet/minibüs/otobüsler ne olacak?
dikkatimi çeken bir diğer konu da sürekli vw'nin pahalı olmasından bahsettiler. evet pahalı ama fiyatı vw belirlemiyor ki. daha doğrusu belirlediği fiyat normal aslında. serkan inci dedi ki gelirim var ama o kadar para vermeyi kendime yediremiyorum dedi. onu devlete söyleyeceksin* 2 litre hacimli aracın çıplak fiyatı 100bin liraysa 90bin lira ötv ekleniyor. 190binin üzerinden %18 kdv alınıyor. 2 litre altıysa %45 ötvsi var. bunun sorumlusu devlet. niye bu kadar vergi alındığından, neden dizel araç tercih edildiğinden bahsedilmedi. bir de şirket adına alınıp vergiden düşülüyor dendi...
bölük pörçük oldu kusura bakmayın. daha başka şeylerde vardı ama unutmuş olabilirim.
sosyal medya, internet, teknoloji programı beklerken hükümeti destekleyen bir program gibi olmuş.
vw abd'yi ve dünya çapındaki müşterilerini kandırmıştır. kendileri bile kabul etti. inkar edilecek bir durum yok. inkar edilecek bir durum olmadığı gibi diğer araç üreticilerinin böyle bir hileye gidip gitmediği belli değil.
*söz konusu olaylar passat üzerinden gittiği için yeni passat'ın fiyat listesine gözatın lütfen. http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-yeni-passat.aspx fiyat detaya tıklayınca aracın çıplak fiyatını görmek mümkün. 2 litrelik dizel, en boş passatın çıplak fiyatı 67bin lira. ötvsi 60bin lira. ötv'li fiyattan kdvsi 23bin lira. diğer vergileriyle vs. 153bine geliyor.
büyük ihtimalle okuyan olmayacak ama bulunsun. 1 kişi okusa kârdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar