bugün

/244
şırmartmayın şunu ya.
Çakalın teki admin.

"selam ismailciğim" dersin "selam" der uçarak.
Ama erkek olduğunu anlayınca duraksar böyle.

Değil mi ağbi? Net.
Tek tek malum entirilere baktım, siz bakmamışsınız anlaşılan trollük falan da değil tamamen ulu ülkü ocağı ccc olarak girilmiş entiriler.

Sen de mi satın alındın falan, Bence zalla fazla yüklenmişsin, %70ülkücü sözlük burası anket yaptık biz, kesin bilgi.

Ulusözlük fikir kişisi.

Pardon ama gündem de mi konuşmayalım. Üç harfli mi diyelim adını anarken. Hey allahım.
Bir yazar. Niye sildin knk.
Zall hayalet entry giriyor ellaam.
menepoz dönemi zall'ı derinden vurmuş arkadaşlar.
Galiba beni donuzlamis yazar, goremiyorum entrylerini.
Testing 1-2
görsel
görsel

tövbe bismillah noluyor lan.
görsel

"Ddos yetti uleyn!"
Birkaç saattir format dışı entry kasan vasat trol.
(bkz: nasıl çaylak oldum)
takdir ediyorum. yeminle bu sefer takdir ediyorum. ulan her zaman eleştiri mi yapcaz. ilk kez yaptığı bir işi takdir ediyorum.

kaldırmış profil fotoğrafını tipsiz olduğunu anlamış sonunda.

görsel

aferim la.
sözlük üzerinde kişisel fantezilerini uyguluyor şuanda. zall bak bırak şu textbox'la oynamayı. hayır donuza aldım hıyarı mesajda atamıyorum.
tipsiz olduğunu anlamış moderatör. En azından bişeylerin farkına varabilmiş.

Ömrü boyunca beyinsiz olduğunu anlayamayacak olanlar da var sonuçta.

"The less you know, you don't know how much you don't know. The more you know, you know how much you don't know."
gri ekrandan kurtulamadık bugün. el at zall.
alttan alttan "ben burdayım!" mesajı veren saygıdeğer yazar.
görsel

vallahi dalga geçmek maksatlı değildi. öyle gülelim eğlenelim falan...
vasat troll. hıyar ağası.

adi hıyar. çaylak yaptı ama dönüşüm çok kötü olacak.
sözlükte bütün kurallara aykırı olarak sürekli fotoğraf paylaşıp,

sadece sübkektif entryler giren "ilgi ..." larına göz yummuş,

hatta bunlardan sağlayacağı prime sevinecek kadar düşmüş moderatördür.

keşke "ben kurdum" diye fink attığı sözlüğün bu düştüğü bok çukuru hali zerre kadar içini sızlatsa.
sözlüğün ağası.

http://www.uludagsozluk.com/e/29007796/
Bizi yüzünden mahrum bırakan zat.
platformun kurucusu olduğunu öğrendiğim kişi. tebrik etmek lazım.
incideki nicki merak edilen suser.
bu eşeğin sahibi.
hıyarın teki.

nick6'na yazmayın şu herifin şımarıyor mesajlara cevap vermiyor. ben böyle yazınca da "muggy sil lütfen", "muggy ayıp oluyor" diye mesaj bombardımanına tutuyor hıyar ağası.

hıyarsın olum.

görsel
© copyright 2005 - 2026