bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- manipülasyon nasil önlenir5
- falıma bakmak isteyen var mı7
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sedat pekmez18
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- toplu taşıma aracı2
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ayrılığın 7 aşaması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- su içmekten göbeğin çıkması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- tekerlek kaşar4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası15
- askerlik9
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
geçen gördüm sözlüğün en seksi erkeğine bu adamın adı yazılmış. zall.
başka bir ankette sevişmek istenen sözlük yazarları denince 3-5 kişi daha zall yazmış.
karizma kim demişler zall zall zall diye cevap verilmiş.
hiç birine küfür etmedim.
samimi söylüyorum çünkü sözlük hepten sıyırdı son zamanlarda. akıllı kim kaldı diye online listesini tıklıyorum allahtan offline değilmişim de k harfine gelince kendimi görüp rahatlıyorum.
bakın çok çok öncesi bu herifle bir diyaloğa girdim. yalan söylüyorsam guizanın sarıldığı kale direği götüme girsin.
o zamanlar çektiği mesajları sikliyordum zallın. uvvv kukla bana mesaj attı falan diyordu. bir gün konuşurken konu sosyotrend programına geldi. bu yalvarıyor '' kukla sosyotrend hakkında başlık aç, kukla bizi izleyen yok, kukla bizim reklamımızı yap, kukla senin yazıların benim gelişmelerden daha çok okunuyor'' falan eriyor adam. bakmayın öyle ağır başlı olduğuna ibnenin tekidir güzel şakaları var bunun da.
yo yoo ibne dedim diye bu yazı silinmez boşuna gammazlamayın çünkü hoşuna gider benim ona ibne demem. ''kuki bi daha söylesene lan sana çok yakışıyor '' dediğini bilirim.
neyse, bir gün izleyeyim şunun programını dedim, hem zall'ı canlı görmüş olurum, hem de açacağım başlıklar için kendime malzeme çıkarırım dedim. yanılmıyorsam olay tv falandı. şu an komple sildim kanalı, hâlâ var mı bilmiyorum. programda salca ve serkan inci'de vardı.
günlerden cumaydı.
ablamgillerdeyim.
küçük yeğenim umut tam bir afacan. hani tuvalete gidince bilgisayar başına oturan misafir çocukları olur ya. kalk dersin o piçler kalkmaz ya .. anası yan odadan bağırır '' az oynasın abisi '' falan. işte bu çocuklar bizimkinin yanında melek kalır. umut öyle sinir bir şey. bir gün feci delirdim '' abla al şu çocuğu balkondan atcam bak '' dedim. ablam dedi atmadan önce terliklerini giy kukla, dışarıda yağmur yağıyor, balkon ıslaktır çorapların ıslanır ve halılarım batar dedi.
kadın bu uzun cümleyi söylerken hiç gülmedi.
bakıyorum ablamın mimiklerine tebessüm dahi yok. bildiğin ciddi ciddi taktik veriyor. at gitsin halılarım batmasın diye uyarıyor.
kafamı kaşıdım umutu izliyorum. bu umut da yemek yemeyen veletlerden. ablam reklamları açıp 2 lokma beslemek istiyor fakat umut yerinden kalkıp kaçıyor falan.
ulan sinir oluyorum. çocuk bir tek abimden korkuyor ama abim de iş gereği almanya'da olduğu için umut kafasına göre takılıyor. benim gibi dayıyı kim sikler ki zaten. kızdığım zaman gülüyo velet.
neyse, o ara evraka diye bağırdım. ablam '' ne evrağı, eve iş getirme kuki '' dedi.
baktım sıfatına yine gülmüyor.
ulan şaka mısın gerçek misin sen? ben şaka yaptığım zaman yine karşı taraf anlasın diye tebessüm ederim ama kardeşlerim etmiyor, ben yıllar geçti daha kardeşlerimi çözemedim.
abla dedim. efendim dedi. abla dedim olay tv yi açsar mısın? sosyotrend diye bir program var orda bi herif var umutu korkutcam belki susar dedim. ablam nasıl yani dedi. at kumandayı sen görürsün şimdi dedim. ablam attı kumandayı tutamadım.
zaten karşı çekyattan diğer çekyata kumanda atmak bana göre bir sanattır. eski sevgilim vardı ne zaman atsa yere düşerdi. ulan at şu kumandayı bağrıma doğru da tutayım dimi. kadınlar hep halıya doğru atıyor kumandayı. hani düş geber de kurtulayım, olmadı kolunu falan kır da 2-3 hafta kafa dinleyeyim diye düşünüyor, bana öyle geliyor. anlamıyorum kadınları hiç .. domaldım yere aldım kumandayı.
şlak bastım olay tv'ye. zall ve serkan inci var. salca da gözünü kısıp kameraya seksi pozlar vermeye çalışıyor.
umuttttt diye bağırdım.
noldu dayı dedi. gel buraya bak öcü var dedim. yalan söylüyorsam en kritik toplantılarda didi teyze gibi güleyim.
geldi yiğen. o ara ekranda salca var. salca temiz yüzlü çocuk tabi.. yeğen onu görünce tırsmadı. dayı bu mu öcü dedi.
şştt bekle dedim. o öcü ansızın çıkar ve çocukların yaramazlık yaptığını sezince eve gelir dedim. yeğen hafiften korkmaya başladı. o ara serkan inci bir şeyler geveliyor. ablam dedi bunlar kız gibi çocuk neyinden tırscak kuki dedi. abla dedim sus, şimdi birazdan görürsün dedim.
ve hoopp kadraja zall girdi. öcüüüüüü diye bağırdım o an.
görsel
yeğen nasıl ağlıyor. zallın tipi görünce geldi çocuk sarıldı bana.
'' dayı bundan çonra yemeğimi bitircem söz, nolur bu adam eve gelmeçin'' falan ağlıyor çocuk.
hülasa, hemen yattı yere ve ablam beslemeye başladı. ablam döndü ''kim bu at hırsızı kukla '' dedi.
abla dedim benim takıldığım bi site var bu tipsiz oranın sahibi dedim. '' allah bu adamın çevresine sabır versin'' dedi. sonra umut tabığı sıyırdı bitirdi.
valla gülüyorum bu adama yakışıklı diyenlere. kuş gibi yeğenim şu an obez benim.
yalanım varsa fedon'un kırdığı tabaklar götüme girsin. adam da bi burun var hereke tüneli gibi.
çok cins lan, şu tipe gel.. bir de ovvvvvvvvvv yapmış.
görsel
ovvvvvvvvvvvvvvvvvvv
_____________________________________
ulan keşke imkanım olsa da tipini sikeyim diyebilsem. bundan farkı ne lan?
görsel
ooouuuvvvvvvvvvvvvvvv
___________________________
tipini sikeyim ya. valla tutamadım kendimi. yeğenim fok ballığı gibi oldu yürüyemiyo benim.
başka bir ankette sevişmek istenen sözlük yazarları denince 3-5 kişi daha zall yazmış.
karizma kim demişler zall zall zall diye cevap verilmiş.
hiç birine küfür etmedim.
samimi söylüyorum çünkü sözlük hepten sıyırdı son zamanlarda. akıllı kim kaldı diye online listesini tıklıyorum allahtan offline değilmişim de k harfine gelince kendimi görüp rahatlıyorum.
bakın çok çok öncesi bu herifle bir diyaloğa girdim. yalan söylüyorsam guizanın sarıldığı kale direği götüme girsin.
o zamanlar çektiği mesajları sikliyordum zallın. uvvv kukla bana mesaj attı falan diyordu. bir gün konuşurken konu sosyotrend programına geldi. bu yalvarıyor '' kukla sosyotrend hakkında başlık aç, kukla bizi izleyen yok, kukla bizim reklamımızı yap, kukla senin yazıların benim gelişmelerden daha çok okunuyor'' falan eriyor adam. bakmayın öyle ağır başlı olduğuna ibnenin tekidir güzel şakaları var bunun da.
yo yoo ibne dedim diye bu yazı silinmez boşuna gammazlamayın çünkü hoşuna gider benim ona ibne demem. ''kuki bi daha söylesene lan sana çok yakışıyor '' dediğini bilirim.
neyse, bir gün izleyeyim şunun programını dedim, hem zall'ı canlı görmüş olurum, hem de açacağım başlıklar için kendime malzeme çıkarırım dedim. yanılmıyorsam olay tv falandı. şu an komple sildim kanalı, hâlâ var mı bilmiyorum. programda salca ve serkan inci'de vardı.
günlerden cumaydı.
ablamgillerdeyim.
küçük yeğenim umut tam bir afacan. hani tuvalete gidince bilgisayar başına oturan misafir çocukları olur ya. kalk dersin o piçler kalkmaz ya .. anası yan odadan bağırır '' az oynasın abisi '' falan. işte bu çocuklar bizimkinin yanında melek kalır. umut öyle sinir bir şey. bir gün feci delirdim '' abla al şu çocuğu balkondan atcam bak '' dedim. ablam dedi atmadan önce terliklerini giy kukla, dışarıda yağmur yağıyor, balkon ıslaktır çorapların ıslanır ve halılarım batar dedi.
kadın bu uzun cümleyi söylerken hiç gülmedi.
bakıyorum ablamın mimiklerine tebessüm dahi yok. bildiğin ciddi ciddi taktik veriyor. at gitsin halılarım batmasın diye uyarıyor.
kafamı kaşıdım umutu izliyorum. bu umut da yemek yemeyen veletlerden. ablam reklamları açıp 2 lokma beslemek istiyor fakat umut yerinden kalkıp kaçıyor falan.
ulan sinir oluyorum. çocuk bir tek abimden korkuyor ama abim de iş gereği almanya'da olduğu için umut kafasına göre takılıyor. benim gibi dayıyı kim sikler ki zaten. kızdığım zaman gülüyo velet.
neyse, o ara evraka diye bağırdım. ablam '' ne evrağı, eve iş getirme kuki '' dedi.
baktım sıfatına yine gülmüyor.
ulan şaka mısın gerçek misin sen? ben şaka yaptığım zaman yine karşı taraf anlasın diye tebessüm ederim ama kardeşlerim etmiyor, ben yıllar geçti daha kardeşlerimi çözemedim.
abla dedim. efendim dedi. abla dedim olay tv yi açsar mısın? sosyotrend diye bir program var orda bi herif var umutu korkutcam belki susar dedim. ablam nasıl yani dedi. at kumandayı sen görürsün şimdi dedim. ablam attı kumandayı tutamadım.
zaten karşı çekyattan diğer çekyata kumanda atmak bana göre bir sanattır. eski sevgilim vardı ne zaman atsa yere düşerdi. ulan at şu kumandayı bağrıma doğru da tutayım dimi. kadınlar hep halıya doğru atıyor kumandayı. hani düş geber de kurtulayım, olmadı kolunu falan kır da 2-3 hafta kafa dinleyeyim diye düşünüyor, bana öyle geliyor. anlamıyorum kadınları hiç .. domaldım yere aldım kumandayı.
şlak bastım olay tv'ye. zall ve serkan inci var. salca da gözünü kısıp kameraya seksi pozlar vermeye çalışıyor.
umuttttt diye bağırdım.
noldu dayı dedi. gel buraya bak öcü var dedim. yalan söylüyorsam en kritik toplantılarda didi teyze gibi güleyim.
geldi yiğen. o ara ekranda salca var. salca temiz yüzlü çocuk tabi.. yeğen onu görünce tırsmadı. dayı bu mu öcü dedi.
şştt bekle dedim. o öcü ansızın çıkar ve çocukların yaramazlık yaptığını sezince eve gelir dedim. yeğen hafiften korkmaya başladı. o ara serkan inci bir şeyler geveliyor. ablam dedi bunlar kız gibi çocuk neyinden tırscak kuki dedi. abla dedim sus, şimdi birazdan görürsün dedim.
ve hoopp kadraja zall girdi. öcüüüüüü diye bağırdım o an.
görsel
yeğen nasıl ağlıyor. zallın tipi görünce geldi çocuk sarıldı bana.
'' dayı bundan çonra yemeğimi bitircem söz, nolur bu adam eve gelmeçin'' falan ağlıyor çocuk.
hülasa, hemen yattı yere ve ablam beslemeye başladı. ablam döndü ''kim bu at hırsızı kukla '' dedi.
abla dedim benim takıldığım bi site var bu tipsiz oranın sahibi dedim. '' allah bu adamın çevresine sabır versin'' dedi. sonra umut tabığı sıyırdı bitirdi.
valla gülüyorum bu adama yakışıklı diyenlere. kuş gibi yeğenim şu an obez benim.
yalanım varsa fedon'un kırdığı tabaklar götüme girsin. adam da bi burun var hereke tüneli gibi.
çok cins lan, şu tipe gel.. bir de ovvvvvvvvvv yapmış.
görsel
ovvvvvvvvvvvvvvvvvvv
_____________________________________
ulan keşke imkanım olsa da tipini sikeyim diyebilsem. bundan farkı ne lan?
görsel
ooouuuvvvvvvvvvvvvvvv
___________________________
tipini sikeyim ya. valla tutamadım kendimi. yeğenim fok ballığı gibi oldu yürüyemiyo benim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar