bugün
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- bugün de meme atan olmaması5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- bir gün ölecek olmak7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- ez te hezdikim6
- evlilikteki en büyük sorun3
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 22 haziran 20262
- üniversite sınavına geç kalmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- paris te son tango2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- opel omega b2
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- 2026 dünya kupası14
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- futbol12
- red bull2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yazarların en sevdiği meyve9
- yenidünya2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- pornoyu bırakmak5
- güne bir şarkı bırak18
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- fas'ın dünya kupasında dördüncü olması2
- köyde gece tuvalete gitmek6
geçen gün çok muhterem bir din büyüğümüzün verdiği vaazda sanki kendisine nasihatler gönderildiğini düşündüğüm zat. dinlerken öyle şok oldum ki bilemezsiniz. resmen bu adama özel hazırlanmış. noktasına virgülüne dokunmadan olduğu gibi aktarıyorum;
"her kim ki bir internet sitesi kurarsa, bu haber sitesi olabilir, forum olabilir, sözlük olabilir ve bu kurduğu site ileride büyüyüp ülkenin ileri gelen firmalarından tam boy reklam alırsa, o reklamdan elde edilen gelirin bir kısmı sitenin ilk kullanıcılarına verilmelidir. çünkü sitenin büyümesinde onların payı büyüktür. eğer verilmezse kul hakkına girilmiş olur. ahiretteki cezası kelimelerle ifade edilemeyecek kadar büyüktür."
kıssadan hisse, ver ulan paramızı adi herif!
(bkz: akdeniz karadeniz paramızı isteriz)
"her kim ki bir internet sitesi kurarsa, bu haber sitesi olabilir, forum olabilir, sözlük olabilir ve bu kurduğu site ileride büyüyüp ülkenin ileri gelen firmalarından tam boy reklam alırsa, o reklamdan elde edilen gelirin bir kısmı sitenin ilk kullanıcılarına verilmelidir. çünkü sitenin büyümesinde onların payı büyüktür. eğer verilmezse kul hakkına girilmiş olur. ahiretteki cezası kelimelerle ifade edilemeyecek kadar büyüktür."
kıssadan hisse, ver ulan paramızı adi herif!
(bkz: akdeniz karadeniz paramızı isteriz)
yakin zaman icerisinde bill gates'e rakip olacagini dun ki basin aciklamasindan ogrendigimiz insan.
Artizz.
Artizz.
öyle zall falan ama adamın adı ayda bi duyuluyor enteresan ne biliyim benim sözlüğüm var a.q dediğini hiç duymadık yok yani piyasada.
simitcinin mit ajani cikmasi
zall in mit ajani cikmasi
o halde zall simitcidir. biz de admin saniyorduk, peh.
zall in mit ajani cikmasi
o halde zall simitcidir. biz de admin saniyorduk, peh.
aksi ispat edilene kadar gönlümüzün simitcisi olacak yazman, admin.
az önce gelişmeler kısmında hafif bir şekilde sözlüğü sallamıştır.
ingilazca'da sallamak anlamına gelen fiilin köküdür.
(bkz: Zallamak)
(bkz: Zallamak)
"sozlukte yazmiyorum ama isin mutfagindayim" diye hatirlatmada bulunan deprem.
- ey yazar, ayagini denk al.
+ tamam abi, emrin olur.
*
- ey yazar, ayagini denk al.
+ tamam abi, emrin olur.
*
başlık açmayı üç adımda açıklamıştır.
hele o üçüncü adımı söylemesi çok iyi olmuş. uzun zamandır merak içindeydim, her şeyi yaptım ama başlığı açamıyorum. meğer ekle ye basmam lazımmış
iyi ki varsin zall
hele o üçüncü adımı söylemesi çok iyi olmuş. uzun zamandır merak içindeydim, her şeyi yaptım ama başlığı açamıyorum. meğer ekle ye basmam lazımmış
iyi ki varsin zall
entry ve başlıkların birbirine karıştırılması gibi bir sorun mevcut sözlükte. yani örnekle anlatmak gerekirse; normal bir sözlük kullanıcısı tencerelerin tutacak 2 yeri olduğunu söylemek istiyorsa gider "tencere" başlığının altına "iki tutacağı olan hede, hüde yazar" ama bizde bol bulunan acaip sözlük kullanıcıları "iki tutacağı olan hede" diye başlık açıp altına tanım olarak tencere yazmakta... gelişmeler kısmında ki son duyurudan anlaşılacağı üzere kullanıcılar başlık kirliliğini tavan yaptırınca kendisi buna dur deme kararı aldı takdir ettik kendisini.
amma velakin bunu gammazlamak için gammaz aparatınada şöyle güzel bir madde koysa çok daha makbule geçerdi o ayrı.
amma velakin bunu gammazlamak için gammaz aparatınada şöyle güzel bir madde koysa çok daha makbule geçerdi o ayrı.
yaptığı uyarıda "normalde başlık silme diye bir şey yok ama bir süreliğine uygulanacaktır" diye yazmış ancak kendisi silinen entrylerin çoğu başlık silindiği için entryniz de silindi şeklinde olduğundan bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diye soru sormama neden olmuştur.
gelişmeler bölümünde okuduğumuz kadarıyla sözlüğün ırzına geçen entryler ve saçma sapan peşi sıra açılan başlıklara tepkisini ortaya koymuştur. bu tepki geç bile geldi diyebiliriz aslında. zira bahsi geçen durum son 6 aylık ve özellikle de son 1-2 aydır alıp başını gitmiş bir durumdur. evet tepkiyi ortaya koyup uyarıda bulunmak güzeldir fakat yaptırım da en az bunun kadar önemlidir. artık sözlüğün bir dönüm noktasını yakalaması gerekli. her gün birilerinin kahraman, birilerinin faşist, birilerinin ise bilmem ne ilan edildiği bir sözlükte yazmak gerçekten sıkıcı ve kaliteyi yerlerde gezdiren bir durum. daha okunası ve içi dolu entryler içindir bu yaptırımlar. eskiden olduğu gibi fazla yazar olsun, binlerce başlık açılsın, polemiklerle sözlük canlı kalsın mantığından artık vazgeçmelidir kanaatimce. zira artık kaliteyi yakalamak ve yazarları dinlemek gerekmektedir diye düşünüyorum.
peki bunca alternatif varken neden israrla dil döküyor bu yazarlar gerek farklı başlıklarda, gerek moderasyona ya da zall'a özel mesajlarla gerekse de başka yollarla? tek bir cevabı var bu ortama değer vermeleri ve sevmeleri. e o zaman bunca yazar hatrına bile kalite adına bir şeyler yapılır, gereksiz kişi ve entryler uçurulur, sapla saman bir birinden ayrılır.
peki bunca alternatif varken neden israrla dil döküyor bu yazarlar gerek farklı başlıklarda, gerek moderasyona ya da zall'a özel mesajlarla gerekse de başka yollarla? tek bir cevabı var bu ortama değer vermeleri ve sevmeleri. e o zaman bunca yazar hatrına bile kalite adına bir şeyler yapılır, gereksiz kişi ve entryler uçurulur, sapla saman bir birinden ayrılır.
beşinci neslin bir üyesi olarak hoşgeldin diyorum efendim . ben diyorum . yuh be bu tarih mi diyeceksiniz . biraz daldım da kusura bakmayın .
bir gün mutlaka tanışılacak insan. hakkında yazılanlar, ister istemez, tanışma arzusunu gıdıklıyor..
mutluluklar dilediğimiz sözlük admini. şaşırtmıştır, sevindirmiştir.
ulan bende kim bu zall diyordum meğersem... cık cık.
tüm kalbimizle mutluluklar dilediğimiz sözlük adminimiz.
umarız bu durumu ona sağlıklı koç gibi bir erkek evlat nasib eder, oğlunun sünnetini görür, akabinde oğlunu askere gönderir de şayet o zaman uludağ sözlük devam ederse sözlükteki bölücü örgüt destekçilerine geçit vermez diye ütopik bir düşünceye de kapılmadım desem yalan olur.
mutluluklar kardeş...
umarız bu durumu ona sağlıklı koç gibi bir erkek evlat nasib eder, oğlunun sünnetini görür, akabinde oğlunu askere gönderir de şayet o zaman uludağ sözlük devam ederse sözlükteki bölücü örgüt destekçilerine geçit vermez diye ütopik bir düşünceye de kapılmadım desem yalan olur.
mutluluklar kardeş...
okuduklarımın beni "wallaha mı" dedirtiği an...
bir ömür boyu mutluluklar Zall abi
bir ömür boyu mutluluklar Zall abi
(bkz: seri reklam alan ibne)
fena halde faka basmama neden olmus kisilik.
sarkiyi azcik degistirerek soyluyoruz;
bastım faka bastım
seni fazla hafife aldım
sustum diye yuttum diye
oh be uyuttum sandın (artik gozumu actim ama)
edit: oha lan oha be, ben zall'a ne yazsam eksi manyagi yapardiniz. adam beni faka bastirinca mi arti veriyosunuz? dost gorunen dusmanlarsiniz hepiniz. kustum hepinize.
sarkiyi azcik degistirerek soyluyoruz;
bastım faka bastım
seni fazla hafife aldım
sustum diye yuttum diye
oh be uyuttum sandın (artik gozumu actim ama)
edit: oha lan oha be, ben zall'a ne yazsam eksi manyagi yapardiniz. adam beni faka bastirinca mi arti veriyosunuz? dost gorunen dusmanlarsiniz hepiniz. kustum hepinize.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar