bugün

zall

fena halde faka basmama neden olmus kisilik.

sarkiyi azcik degistirerek soyluyoruz;

bastım faka bastım
seni fazla hafife aldım
sustum diye yuttum diye
oh be uyuttum sandın (artik gozumu actim ama)

edit: oha lan oha be, ben zall'a ne yazsam eksi manyagi yapardiniz. adam beni faka bastirinca mi arti veriyosunuz? dost gorunen dusmanlarsiniz hepiniz. kustum hepinize.
© copyright 2005 - 2026