bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- beyaz otomobil satın almak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- kaya çilingiroğlu2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- almanya4
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- esra'yı aç esra'yı2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- lucas luthor2
- hoşgeldin pazartesi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
son bir haftadır admini bulunduğu sözlüğe entry girmeyen yazardır. bakıyoruz diğer sözlüklere adminleri hergün sözlüğün başında duruyorlar. bakıyoruz diğer sözlüklere, admin- moderasyon- gammaz sistemleri tıkır tıkır, tarafsız ve format dahilinde çalışıyor. zincir de bir temassızlık yok yani.
uludağ sözlükte iş nasıl? gammazlar gammazlıklarını doğru düzgün yapmıyor, ortalık bakınız çöplüğü, dilbilgisi hatası ve harf hatası kaynıyor. yönetim fazla yumuşak ki bu hatalar tekrar ediyor ve entrysini yazan yazar dönüp tekrar okuyup hataları düzltme zahmetine girmiyor. baştan sona bir ihmal söz konusu ne yazık ki. sol çerçevede resmen yazarlar birbirlerinin açtıkları başlıkla dalga geçiyor.
ukdelere bakıyoruz doldurulan, ayrıntıdan yoksun genel olarak "...dır" şeklinde biten tatmin edici olmayan bir tanımla geçiştiriliyor. moderasyon 4 kişiden ibaret ve yetmiyor. moderasyon yetersiz, 7/ 24 online olunması lazım demiyoruz tabii ki ama en azından gün bölüşülsün herkes uygun saatini alsın ve sistematik biçimde işler yürütülsün.
ben bu işin bilirkişisi miyim? asla. yalnızca gördüğü ihmalleri ifade eden ve sözlüğün neden daha iyi olmadığını, gözlemi yettiğince(kendi çapımda) "daha iyi neler yapılabilir" e dair düşünmeye sevk etmeye çalışan binlerce yazardan bir tanesiyim.
biliyorum ki burası adminin evidir, biz de misafiriyizdir, saygısızlık edersek kovmak hakkıdır ama ev sahibi de benim bildiğim misafirini ciddi biçimde tatmin etmeye çalışır. unutmayınız kendi öz yaratımınızla ilgilenmediğiniz zaman o ürün alır başını gider, yanlışa sapar ya da unutulur, çürür. binlerce yazarınız varken, önem sıranızda daha üst seviyelere taşınmasını dilemek, bu sözlüğün(kendi yaratımınızın) hakkıdır.
uludağ sözlükte iş nasıl? gammazlar gammazlıklarını doğru düzgün yapmıyor, ortalık bakınız çöplüğü, dilbilgisi hatası ve harf hatası kaynıyor. yönetim fazla yumuşak ki bu hatalar tekrar ediyor ve entrysini yazan yazar dönüp tekrar okuyup hataları düzltme zahmetine girmiyor. baştan sona bir ihmal söz konusu ne yazık ki. sol çerçevede resmen yazarlar birbirlerinin açtıkları başlıkla dalga geçiyor.
ukdelere bakıyoruz doldurulan, ayrıntıdan yoksun genel olarak "...dır" şeklinde biten tatmin edici olmayan bir tanımla geçiştiriliyor. moderasyon 4 kişiden ibaret ve yetmiyor. moderasyon yetersiz, 7/ 24 online olunması lazım demiyoruz tabii ki ama en azından gün bölüşülsün herkes uygun saatini alsın ve sistematik biçimde işler yürütülsün.
ben bu işin bilirkişisi miyim? asla. yalnızca gördüğü ihmalleri ifade eden ve sözlüğün neden daha iyi olmadığını, gözlemi yettiğince(kendi çapımda) "daha iyi neler yapılabilir" e dair düşünmeye sevk etmeye çalışan binlerce yazardan bir tanesiyim.
biliyorum ki burası adminin evidir, biz de misafiriyizdir, saygısızlık edersek kovmak hakkıdır ama ev sahibi de benim bildiğim misafirini ciddi biçimde tatmin etmeye çalışır. unutmayınız kendi öz yaratımınızla ilgilenmediğiniz zaman o ürün alır başını gider, yanlışa sapar ya da unutulur, çürür. binlerce yazarınız varken, önem sıranızda daha üst seviyelere taşınmasını dilemek, bu sözlüğün(kendi yaratımınızın) hakkıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar