bugün
- içtim şarabı12
- rakı sevmemek6
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- aşure yapan sözlük kızları5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hesabı gizliye almak3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- osurdum3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak2
- kadir inanır20
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi4
- anın görüntüsü20
- her insanın bir cini olması5
- şeriatçıları afganistana sürmek2
- kaşar5
- çok güzel ama manyak kadın7
- pkk lı doktorlar2
- mustafa kemal atatürk7
- kemalist dünya24
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- içinden canavar çıkan insan4
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali2
- true'nun çaylak olması17
- gizem3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- mason2
- simit ayran2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- kezodan öpücük istemek2
- velvet28
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- deniz göktaş2
yakında birinci nesil silik olacak yazar.
çaylak olmuş ya. Gene kimle takıştı kimbilir.
10.nesil yazar alımları kararını gözden geçirmesi gereken sahip kişisidir.
Kıymetlimissss , efendimisssss...
Kıymetlimissss , efendimisssss...
ulan çok seviyorum bu adamı. her türlü makarasını yapıyorum. bir kere de s.ktir git demiyor. ne? s.klemiyor mu? beni s.klemiyecek adamı neyse!11!!bir!!1!
onuncu nesil moderatör.
onuncu nesil moderatör.
Tespitleri çok etkileyici ve sözlük sahibi . Bizlere burada böyle bir imkan sunduğu için teşekkürler .
sözlüğümüzün loser'i. ama çok sevimli olduğu için sözlüğü üzerine yapmışlar zamanında.
(bkz: bu zall bir harika dostum)
en bayağı bir forum sitesinden hallice hale dönen sözlüğün sahibi.
hala çoluk çocuk almaya devam ediyorlar ya ona gıcık oluyorum amk.
hiç mi içiniz sızlamıyor ? göz göre göre sikiyorlar sözlüğü.
siksinler sikimde değil ama format var, kural var, stil var diye hava atmayın sağda solda amk.
hala çoluk çocuk almaya devam ediyorlar ya ona gıcık oluyorum amk.
hiç mi içiniz sızlamıyor ? göz göre göre sikiyorlar sözlüğü.
siksinler sikimde değil ama format var, kural var, stil var diye hava atmayın sağda solda amk.
"Sözlüğü savaş alanına çevirdiler. Uyuyon mu amk?" dediğimdir. Mucu mucu.
türkçe kullanmayı aciliyetle öğrenmesi gereken moderatör zira dilimizde ok diye bir şey yok.
uludağ sözlüğün kurucusu olsa bile şu an için kayıp nesilden bir yazar. Entry girmeyi bırakmıştır.
edit: sırf böyle yazdım diye olsa gerek yeni tasarımı bahane edip entry girmeye başlamıştır.
edit: sırf böyle yazdım diye olsa gerek yeni tasarımı bahane edip entry girmeye başlamıştır.
Ne demiş ünlü düşünür: "iyi öpüşemediğin biriyle iyi sevişemezsin de."
Bunu felsefe edinmesi gereken müdür.
Bunu felsefe edinmesi gereken müdür.
Sevgili sahip, bildiginiz uzere çaylak oldum ve bu durumun tum rencideligini hissediyorum. size mesaj atamadigimdan nick alti girme gereksinimi duydum. Halbuki sadece beni bu durumdan kurtarmaniza ne kadar kaldi acaba diyecektim. Saygilar, sevgiler..
her gece bu saatlerde online oluyor.
Ya da bilgisayarı açık bırakıp yatıyor, bilemedim şimdi.
Ya da bilgisayarı açık bırakıp yatıyor, bilemedim şimdi.
zamanında "yeni versiyon yok mu la?" dediğimde, "sen benim uyuduğumu mu zannediyorsun memati" videosu attığında anlamıştım bir şey yaptığını, adam gitti uludağ sözlük yeni tasarım'ı yaptı.
vay arkadaş.
vay arkadaş.
nickinin anlamını merak ettiğim cool admin. adam kolay kolay kimseyi zallamıyor.
edit: spifalcon21 adlı kullanıcı ağa demek olduğunu söyledi. inandırıcı değil ama naparsın. *
edit: spifalcon21 adlı kullanıcı ağa demek olduğunu söyledi. inandırıcı değil ama naparsın. *
bugün 21:00'da yeni tasarımı yayınlayacaktır. bakalım bana olan sözünü tutacak mı?
bana verdiği sözü muhtemelen unutan mod.
yeni tasarımda bildirim geldi. zall bir entrymi beğenmiş. çok enteresan. anlayamadım bir türlü. sade zall mı beğenince bildirim geliyor falan diye aklımı binbir türlü sorular içinde bırakmış uludağ sözlüğün kurucusu.
tişikkirlir zall! *
tişikkirlir zall! *
uludağ sözlükten kaç para kırdığını merak ettiğim kişi. acaba ssg den fazla kazanıyor mudur? o değil de insan 1-2 entry girer yahu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar