bugün

/244
istatistikler arayüzüne cila çekmiş.

mühim olan bikaç açığı kapatmış.

ama önemli bi açıkla uğraşmak istememiş kendisi.

aferin zall gözüme giriyosun.

ama tembellik sana yakışmıyor bebeyim.
ilk kez demin fotoğrafını gördüğüm mod. Hayal ettiğim gibi değil. Olmadı zall olmadı....
burası açıldığından beri kendini hiç bozmadı, takdir ediyorum. hala kötü yönetiyor ve berbat yazıyor.
kendisine ilettiğim teknik bir problemi okuduğundan bile şüpheliyim.
kendisinin birkaç videosunu izledim. Tahminimce yolda kambur yürüyen, konuşurken başı önünde olan, kız görünce kekeleyen tipik bi loser. Hatam varsa bu entryi silsin, bunu unutalım.
obabeyi dir.
asla havalara girmez.
başka sözlük sahipleri gibi burnu havada değildir.
benim için deli olan, sayfa sayfa şiir yazan ve telefonda beni kendini öldürmekle tehdit eden yazar.
sonunda adresini tespit ettiğim sözlük admini.

(enerjimi aldım zall)
görsel

(geliyorum amk)
görsel

( kolla kendini)
görsel

( hopp gördüm sözlük binasını da )
görsel

(ahan da geldim zall)
görsel
( hadi çık dışarı bebeğim... hadi bebeğimm )
http://sketchtoy.com/2974038
http://sketchtoy.com/3022527
burayı yönettiği itü'de yazdığı ve ekşi'de okuduğu rivayet edilen patronumuz.
"chrome eklentisi güzel olmuş" dedirten şahıs.

bu sefercik silmeyin "dedirten" dedim diye.
Uludag sozlugun admini. Tv den izledigim kadariyla iyi birisi.
iyi niyetli insan ama kötü yönetici. bu kadar yazarı doldurdun, sözlükte kalite kalmadı zall beyefendi.
güvenlik kalkanlarını bırakıp bir an önce vizyon yapması lazım olan erkişisi.
fm diliyle konuşacak olursak;

Özel yetenek: -
Akıcılık: 2
Takım oyunu: 1
Maddi durum: 20
Çalışma azmi: 20(her gün görsellerle ilgili bi çalışma yapıyor amk)
Sözlük/yazar bağlılı: 1
uzun boylu rockçı uzun saçlı adam sanıyordum.
sözlük patronudur.

bak beyim, sana iki çift lafım var. koskoca adamsın. paran var, pulun var, herşeyin var. binlerce kişi yazıyor sitende. yakışır mı sana entry sildirmek? yakışır mı bunca günahsızı, çoluğu çocuğu karda kışta çaylak yapmak? sözlükten şutlamak? ama nasıl yakışmaz? sen değil misin birinci nesil yazarlara bile acımayan? bize bir damlacık saaddeti çok gören. anlamıyor musun beyim? bu çocuklar tanım içermeyen entry girmeyi seviyor, başlık altına gereksiz bkz. vermekten hoşlanıyorlar. ama ben boşuna konuşuyorum. sevgiyi tanımayan adama sevgiyi anlatmaya çalışıyorum. hıh! sen, büyük patron, milyarder, para babası, sözlükler sahibi sahibi ismail bey. sen mi büyüksün? hayır ben büyüğüm, ben, babavepic usta. sen benim yanımda bir hiçsin, anlıyor musun? bir hiç! gözümde pul kadar bile değerin yok. ama şunu iyi bil, ne trollerime, ne de imla hatası yapan yazarlarıma hiçbir şey yapamayacaksın. yıkamayacaksın, dağıtamayacaksın, mağlup edemeyeceksin bizi! çünkü biz birbirimize parayla pulla değil, sevgiyle bağlıyız. bizler birbirimizi seviyoruz. biz bir aileyiz. biz güzel bir aileyiz. bunu yıkmaya senin gücün yeter mi sanıyorsun? dokunma artık iki yumurta bir sucuk'a! dokunma proest sanayici'ye! dokunma antikaw miliarst'e! dokunma rosava'ya! eğer onların kılına zarar gelirse ben, ömründe bir karıncayı bile incitmemiş olan ben, babavepic usta, hiç düşünmeden çeker vururum seni. anlıyor musun? vururum ve dönüp arkama bakmam bile!
yazarlar tarafından şamar oğlanına çevrilmiş sn. yönetici kişisi.
an itibariyle gelişmeler butonuyla heyecanlandıran.
uludağ sözlük yeni tasarım başlığını kendisinden hızlı açtığım için entyrsini silmek zorunda kalmış patron.
buraların en hızlı entry giren yazarı benim dostum. *
(bkz: silmeseler iyi) *
sözlükte online olunca insanı ürküten moderatör. *
çok çirkin adam lan öyle böyle değil çok çirkin lan.
doğum günüymüş. nice senelere kardo.
hoşgelmiş yeni yazar. at koştursun bakalım.
(bkz: at koşturmak)
© copyright 2005 - 2026