bugün

/244
ssg ayda 100 bin lira kazanırken ayda kaç para kazandığı merak edilendir...

hadi açıkla da rahatlayalım.*
Yoğun baskılar sonra sol frame yasağı kaldırılmış tekstil terk coder.
elime geçmesini istediğim sözlük sahibesi.

(hakket nerdesin la? )

görsel
görsel
görsel
(hadi bebeğim)
meeleyecek adam arayan admindir. sesi gür oranlara duyrulur.
''olduğu kadar, olmadığı coder.'' sözünün sahibi.
"formatı kadar, siktiği zarar" sözlük sahibidir.
birinci nesil moderatördür.

tansiyonum düştü biri simit getirsin, meee. *
yazarları koyun yerine komaktadır.

(bkz: zall ve ttnet rezaleti)
******.
hakkında tanım yapması kolay olan.

edit: birinci * = y.
adam akıllı entrysini görmediğim admin-yazar. evinden aldırırız biz adamı laaaaaaaaaaaaannnnnn!
Beni hayattan sogutan moderator. Hala ben neden çaylağım zall?
fake'i olduğum hesaptır.

imam şimdi ziktm belanı. *
inci sözlük'te fislenmeyehayır.com'a destek veriyor ulu sözlükte ama;
ulu sözlük ttnet'in reklamını yapıyor.
inci sözlük ise: http://galeri.uludagsozluk.com/g/zall/ aynen bu şekilde..!
fişlenmeye hayır kampanyasını başlattığından beri aldığı 3. ttnet reklamından iyi para kaldırdığı düşünülen yönetici.
durum itibariyle sözlüğün moderatörü olduğunu anladığım şahıs.
kendilerin şu soruyu sormak istiyorum..

'saçlar lens mi?'
#173 sözlük formatını bu şekilde ilan eden kişi. b ye bakın. allahtan bu konuda çok hassassınız da akşama kadar din kitap, ana avrat küfredenler çaylak bile olmuyor.
candır. şu anda burda yazıyorsak ona borçluyuz.
koministimam tarzı entry girme rehberi şeklinde bi başlık açtım formata uygun, küfürsüz bi entry girdim. entrym silindi ve silik kutuma bile gelmedi.

moderatörlerine ve kendine çekidüzen vermesi gereken kişidir zall.

kominist kim?

niye sözlüğünün içine sıçtığı seviyeyi yerlere çektiği, seni de sözlüğünü de hukuki açıdan çok zor durumlara düşürecek şeyler yazdığı halde koruyorsun?

yakında sütten ağzın yanabilir yoğurdu da üflemeye başlarsın haberin olsun.
üye olabilmem için uymam gereken kuralları okurken haaa kuralları koyan bu adammış dediğim yazar.
artık boş bkz olayını serbest bırakması gereken admin. cidden hakaret ve küfür olanlar silinmeli, diğerleri serbest olmalı. tıpkı diğer sözlüklerin yaptığı gibi.. yıl olmuş 2013 halen silik kutusunda boş bkz var.

peh!

lan sanki millet format bilmiyor amk..
millet eğlenmek istiyo işte. silineceğini bile bile o boş bkz'ı veriyo işte, neden bu görmezden geliniyor anlamak çok güç. yenilik getirmeli. sürekli aynı pozisyon da sevişmek bile çok sıkıcı çünkü. hem konu nasıl sevişmeye geliyo onu da anlayamış değilim. bu sözlük harbi çok tuhaf. bu adam da çok garip. hiç sıcak kanlı değil, çok ılık.

edit: yazıyı ekledikten sonra sol frame aynen şöyle oldu;

zall...
liseli..

valla bak.
konuyla alakalı olmadıktan sonra dolu bakınızların da silinmesine izin veren sözlük şeysi.
yahu kardaşım, kurban olurum bari dolularını silme.
şu sözlük spotuna sahip çıksa artık çok iyi olacak dediğim sözlük admini ve sözlük spot yetkilisi. bir serverı değiştiremediniz kardeşim.
Hikmet abi diye seslenmek istedigim vito don zall isimli admin.
edisondan sonra cennete gitmesi gerektiğini savunduğum kişidir. sonuçta topluma faydalı bir şey yapmış.
© copyright 2005 - 2026