bugün
- beyler gammazlandım3
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi5
- göğüs dekoltesi olan erkek4
- iş flörtü4
- kalamar ızgara2
- falıma bakmak isteyen var mı11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- bir şeyler söyle3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- çifte memiş2
- 1 euro 52 93 tl3
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
ssg den daha samimi bulduğum herif. iyi insan, gerektiği kadar iyi olması mümkün olmayacak yönetici.
heyt be, adminin isyankarı...
(bkz: 15 aralık 2012 ttnet e meeleme eylemi)
http://www.fislenmeyehayir.com
(bkz: a oix net)
ttnet akıllı ol...
(bkz: 15 aralık 2012 ttnet e meeleme eylemi)
http://www.fislenmeyehayir.com
(bkz: a oix net)
ttnet akıllı ol...
anarşik olmuştur. eylemler, yürüyüşler falan hayırdır zaal.
phorm denen kurumsal orospu çocukluğu & faşist iktidar ortaklığına karşı bayrak açan herkes dostumdur.
phorm nedir bilmeden, neti 3 site (feys, sozluk, twit) dışında kullanmayanlar az kessinler seslerini.
zall eleştirilecekse moderasyona koyduğu bazı ergen tabiatlı kifayetsizler yüzünden eleştirilmeli onun dışında burası (yani sözlük) bir ticarethanedir. sub-label şeklinde uzantıları, para kazandıracak faaliyetleri olması kaçınılmaz. parayla viral yaptırıp (ekşi ve itü gibi) beni dolandırmadığı sürece sorun yok. neticede burası kızılay ya da benzeri amme hizmeti yapan bir kurum değil.
"aha ha ay çok zekice, çok hisli bayılıyom müthiş yeaaa" diye yere göğe koyamadığınız dizilerde ananızı kolektif olarak siken sermayenin "giydirdiği" reklamlara, para karşılığı milletin geleceğini, kendisinin namusunu satan yazarlara ve daha bin türlü orospuluğa kulak tıkayıp nette neredeyse kurtarılmış bölge statüsündeki burası gibi yerlere saydırmak "bence" gereksiz.
"e ama biz hayrına çalışan, özgür bir mecra istiyoruz"
http://wordpress.com/
http://blogspot.com/
http://sozlukspot.com/
beceremiyorum ben bunları diyen herkese yardımcı olurum...
"yok ben ekşi gibi olsun, ulu gibi olsun ama benim istediğim gibi olsun istiyorum" mu diyorsunuz?
8-10 arkadaş birleşin domain-server-reklam 15 bin civarında masrafınız olur. azıcık da siz uğraşın.
ağır gerizekalılar için ön not: bu yazıda zall övülmemiştir hatta moderasyonu emanet ettiği bir takım (hepsi değil) şuursuz gerizekalı yüzünden eleştirilmiştir.
phorm nedir bilmeden, neti 3 site (feys, sozluk, twit) dışında kullanmayanlar az kessinler seslerini.
zall eleştirilecekse moderasyona koyduğu bazı ergen tabiatlı kifayetsizler yüzünden eleştirilmeli onun dışında burası (yani sözlük) bir ticarethanedir. sub-label şeklinde uzantıları, para kazandıracak faaliyetleri olması kaçınılmaz. parayla viral yaptırıp (ekşi ve itü gibi) beni dolandırmadığı sürece sorun yok. neticede burası kızılay ya da benzeri amme hizmeti yapan bir kurum değil.
"aha ha ay çok zekice, çok hisli bayılıyom müthiş yeaaa" diye yere göğe koyamadığınız dizilerde ananızı kolektif olarak siken sermayenin "giydirdiği" reklamlara, para karşılığı milletin geleceğini, kendisinin namusunu satan yazarlara ve daha bin türlü orospuluğa kulak tıkayıp nette neredeyse kurtarılmış bölge statüsündeki burası gibi yerlere saydırmak "bence" gereksiz.
"e ama biz hayrına çalışan, özgür bir mecra istiyoruz"
http://wordpress.com/
http://blogspot.com/
http://sozlukspot.com/
beceremiyorum ben bunları diyen herkese yardımcı olurum...
"yok ben ekşi gibi olsun, ulu gibi olsun ama benim istediğim gibi olsun istiyorum" mu diyorsunuz?
8-10 arkadaş birleşin domain-server-reklam 15 bin civarında masrafınız olur. azıcık da siz uğraşın.
ağır gerizekalılar için ön not: bu yazıda zall övülmemiştir hatta moderasyonu emanet ettiği bir takım (hepsi değil) şuursuz gerizekalı yüzünden eleştirilmiştir.
hakkinda bu kadar entry girilince oldu sanip sevindigim. parayi buldu olmuyor ipne.
biraz entry girsin...
ddos saldırına olan direnişi ile gönlümü kazanmış, ttnete karşı başlattığı savaş ile kazandığı yerde tahta sahip olmuş bir şey.
hakkat ne lan bu zall?
hakkat ne lan bu zall?
kulakları çok çınlayan yazar. *
(#105704) en beğenilen entryleri arasına girmiş bu entrysi. salakmısınız la. sırf adam yetkili diye neden beğeniyorsunuz.
Yaran fıkralar:
(#17528194)
(#17528194)
tek gozu ile gece secure chat yapan keci sakalli ki$ilik. dhl rulaz.
tek parmağıyla koca öküzü kaldırıyormuş.
tek ayağıyla 2 karı kaldırıyomuş.
ya hani bir dersanenin video çekiminde ağlayan bir çocuk vardı, gülüyor mu ağlıyor mu belli değildi hani. ona acayıp benziyor mına goim ya.
saygılar efenim.
saygılar efenim.
gelişmelerden ttnet'e giydirdi dün.
hatırlayalım;
--spoiler--
uludağ sözlük desteği ile internette fişlenmeye hayır kampanyası başlatıyoruz arkadaşlar.
TTNET bizi koyun zannediyor. Avrupa'dan kovulan Phorm, Türkiye'de TTNET'e sığındı. TTNET'in izni ile Türk insanını internette takip ediyor.
(bkz: 15 aralık 2012 ttnet e meeleme eylemi)
http://www.fislenmeyehayir.com
--spoiler--
yani bu kampanya ile ttnet üyeliklerimizi iptal etmemizi isterken; bugün sözlük anasayfasına aldığı reklamla ttnet'e üye olmamızı istiyor.
bunun türkçesi ne ?
" ben bir koyunluk ettim, siz o iptal ettiğiniz ttnetleri tekrar alın. meeeeeeeeeee ! "
kim kime giydirmiş, belli olmuyor zall.
paranın amk işte böyle bir şey sayın sözlükçüler.
allah'tan koyun gibi meeleme kampanyasına katılmadım.
yemin ediyorum kusasım geldi. lan aradan bari bir kaç ay geçseydi de unutsaydık.
hemen bir gün sonra, bizi göz göre göre ayakta s*kiyorsun la zall !
bu çitlerden atlayan koyunları bir araya getirmek için koyun postu giyen kurdun bizi örgütlemesi ve çiftliğin içine götürmesi gibi. tam işte hepimiz içeri girer girmez, bu koyun görünümlü kurt çitin ana kapısını kapattıktan sonra postunu çıkarıyor ve hepimizi orada boğazlıyor...tek başına değil ama... kiminle ? aslanla....aslan kim? ttnet.
(bkz: utanma duygusu nakli)
hatırlayalım;
--spoiler--
uludağ sözlük desteği ile internette fişlenmeye hayır kampanyası başlatıyoruz arkadaşlar.
TTNET bizi koyun zannediyor. Avrupa'dan kovulan Phorm, Türkiye'de TTNET'e sığındı. TTNET'in izni ile Türk insanını internette takip ediyor.
(bkz: 15 aralık 2012 ttnet e meeleme eylemi)
http://www.fislenmeyehayir.com
--spoiler--
yani bu kampanya ile ttnet üyeliklerimizi iptal etmemizi isterken; bugün sözlük anasayfasına aldığı reklamla ttnet'e üye olmamızı istiyor.
bunun türkçesi ne ?
" ben bir koyunluk ettim, siz o iptal ettiğiniz ttnetleri tekrar alın. meeeeeeeeeee ! "
kim kime giydirmiş, belli olmuyor zall.
paranın amk işte böyle bir şey sayın sözlükçüler.
allah'tan koyun gibi meeleme kampanyasına katılmadım.
yemin ediyorum kusasım geldi. lan aradan bari bir kaç ay geçseydi de unutsaydık.
hemen bir gün sonra, bizi göz göre göre ayakta s*kiyorsun la zall !
bu çitlerden atlayan koyunları bir araya getirmek için koyun postu giyen kurdun bizi örgütlemesi ve çiftliğin içine götürmesi gibi. tam işte hepimiz içeri girer girmez, bu koyun görünümlü kurt çitin ana kapısını kapattıktan sonra postunu çıkarıyor ve hepimizi orada boğazlıyor...tek başına değil ama... kiminle ? aslanla....aslan kim? ttnet.
(bkz: utanma duygusu nakli)
ironinin dibine vuran yönetici. kahrolsun kapitalizm.
kazanılan paranın hakkını verme uğraşının, kişinin insanlığı açısından aslında ne kadar önemli olduğunu kötü bir örnekle de olsa güzel anlatmış.
kendisini pek bilmeyen yazarlara, kişiliksiz bir insan imajını vermiştir, kendisini takip etmem ama geçen gün "ttnet koyun sanıyor bizi" ifadesinden sonra ttnet reklamı alması kimin koyun olduğunu göstermiştir.
ironinin dibisin.
ironinin dibisin.
para için neler yapacağını göstermiş olan herif.
anne şevkati.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar