bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- düşün ki o bunu okuyor16
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- kıskanmak7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- pkk nasıl biter5
adamın birinin "kolay" dediği ve "matematikte 34 isaretledim geometri dahil" dedigi sınav. şaşkınlıkla izliyorum..
En güzel yanı sınav sonrası köy okullarına gitmek için toplanan kalemlerdir. Girene girmiş zaten en azından birileri sevinsin. Güzel kampanya emeği geçenler sağ olsun.
her sene oldugu gibi bu sene de 30 yasinda ygsye giren issiz adamlarin yorumlariyla dolmaya baslamis baslik. su dunyadaki pek cok seyi normal karsilayabilirim, ama gidip de pazar sabahi ygs ya da diger bir suru sikim sinava giren bu tayfayi anlayamiyorum arkadas. hayir madem giriyorsun yorum yapma, cunku senin yaptigin yorumun hicbir dikkate alinabilecegi nokta yok. calculus 1-2 almis adamsiniz cogunuz, gelmissiniz burada mat gittikce kolaylasiyor ya diyorsunuz.
Amına koyayım yapacagınız sınavın aqq.
Matematikten hamile kaldığım sınavdır.
Türkçe sorularını çözmek istiyorum. Bakayım eski formum duruyor mu. Sorulara ulaşabiliyor muyuz gençler?
Vereceğiniz silginin AMK. Zora yakın sınavdı efendim.
Janjak russo toplum sözleşmesi beyler...
Matematiği oldukça basit olan sınav. 5 sene önce girdiğimde 36 net yapan ben şimdi rahat 39 net bekliyorum. Yahu ayıp değil mi agam?
kız arkadaşımın girdiği sinav hadi hayirlisi bakalim.
yaa matematik çok koalaaaydı nasıl yapamadan diyenleri siklemeyin. kimine göre kolay kimine göre zor bir sınavdı bu kolay olan yerler de vardı zor olan yerler de dolayısıyla moralimi bozmamak için bu başlık altındaki entryleri okumayacağım.
Giren arkadaşlara sesleniyorum bitti gitti. Birkaç gün kafa dağıtın. Sonra tekrardan hızlı tempoyla lys asılın. Kötü yapanlar için de iyi yapanlar için de henüz hiçbir şey bitmedi. 19 bin yapan adamın 6 bin yapan adamı lysde geçtiğine bizzat şahit oldum.
Oldu da bitti maaşallah.
Bir tane anlatım bozukluğu çıkmadı arkadaş. O geometri neydi lan ben hep full çeken adamım. Lan peki problemler? iyi sövdüm. Lan ben tmciyim en umutlu olduğum dersin fen olmaması lazımdı ya of..
Herkesin aynıymış la. 2015 e göre baktım sıralamama 45 000 im. O ara olursa kurtarırım heralde lys de diye düşünüyorum..
Herkesin aynıymış la. 2015 e göre baktım sıralamama 45 000 im. O ara olursa kurtarırım heralde lys de diye düşünüyorum..
matematikte problem sorularını, fende tipik kimya ve fizik sorularını yapabildiğim, türkçe ve sosyaldeyse her zamanki gibi takıldığım, ikinci deneyimim.toplamda 83 soru yapabildim yapa yapa.hayırlısı bakalım.
yine bir sürü gencin emeğine yazık eden sınav.
45 geçe salona girmek ne ? Yıllarca sınav 10da dediniz 10da oradaydık 1 dakika geç kalanlar alınmadı tamam bir sorun çıktı mı? çıkmadı! Bu sene de 10daydı insanlar 46,47.....59 geçe salona girmek için geldiler ve siz ne yaptınız almadınız! Neden ? Aoovvv çünkü 45 geçe girme sınırı var neden ? Hiç laf olsun. Sanki isteseniz sorular çalınmayacak veya herhangi ters bir şey olmayacak dimi ? Her sene göt gibi yeniliklerle ortaya bir bok atıyorsunuz olan kaç milyon gence oluyor. En iyisi 18inde ygsye gireceğine milletvekili ol dimi...
Sınava Girenlere geçmiş olsun diyorum. Girmeyenleri bile çileden çıkartıyorsunuz ya ne diyelim.
45 geçe salona girmek ne ? Yıllarca sınav 10da dediniz 10da oradaydık 1 dakika geç kalanlar alınmadı tamam bir sorun çıktı mı? çıkmadı! Bu sene de 10daydı insanlar 46,47.....59 geçe salona girmek için geldiler ve siz ne yaptınız almadınız! Neden ? Aoovvv çünkü 45 geçe girme sınırı var neden ? Hiç laf olsun. Sanki isteseniz sorular çalınmayacak veya herhangi ters bir şey olmayacak dimi ? Her sene göt gibi yeniliklerle ortaya bir bok atıyorsunuz olan kaç milyon gence oluyor. En iyisi 18inde ygsye gireceğine milletvekili ol dimi...
Sınava Girenlere geçmiş olsun diyorum. Girmeyenleri bile çileden çıkartıyorsunuz ya ne diyelim.
görsel ygs ye giriş gelişme şemsiye.
tahminimce ygs 2016 gibi yığılmalarla sonuçlanacak sınavdır. önemli olan lysdir. moraller bozulmamalıdır.
o matematik sorularını John NASH girse yapamazdı.
(bkz: okkalı) euğeuğeueğue.
Ülkede kurallar Türk vatandaşına işler. Arap olsaydın sınavsız girerdin. Hem de üniversite de burs da alırdın. Bitti mi? Hayır. Üniversite bittikten sonra bir de işe yerleştirilirdin.
Elumuze verdileer oyy.
Ösym'nin öğrenci elemek için başka yöntem bulduğu sınav. (bkz: pelikan silgi)
10 sene önce sınava girip ,zamanında şu kadar yaptım şimdi girsem uçarım, falan yazan aptallar var. ulan madem girdin sınava, kazandın üniversiteyi siktir git burada insanların moralini bozma. ayrıca belirteyim öyle 10 sene önceki gibi sorular gelmiyor. yaşını almışsın tamam da gram saygı, empati yok.
kısaca sınavla uzaktan yakından alakası olmayanlar başlıktan siktir olup giderse seviniriz.
Edit: sınav soruları ve cevapları açıklanmıştır. http://dokuman.osym.gov.tr/pdfdokuman/2017/OSYS/YGS/YGSkitapcik12032017.pdf?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber
kısaca sınavla uzaktan yakından alakası olmayanlar başlıktan siktir olup giderse seviniriz.
Edit: sınav soruları ve cevapları açıklanmıştır. http://dokuman.osym.gov.tr/pdfdokuman/2017/OSYS/YGS/YGSkitapcik12032017.pdf?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber
Yorum sınavı bu muydu diye düşünüyor insan.
Çok saçma sorular vardı baya yüzeysel bir sınav. Özellikle coğrafyası çok yüzeyseldi.
Çok saçma sorular vardı baya yüzeysel bir sınav. Özellikle coğrafyası çok yüzeyseldi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar