bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- elon musk2
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız10
- ankara nın en güzel yanı5
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- ankara3
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bir şeyler söyle4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- velvet28
- gitme diye yalvarmak6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- true'nun çaylak olması16
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- versuch2
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- her insanın bir cini olması8
entry'ler (2469)
Bu lütfen gerçekleşmesin.
Apartman olduğunu düşündüğünüz yerin erkek öğrenci yurdu olma ihtimali hiç mi yok?
Ne diyor la bu değişik?
27 Ekim günü gece 4 sularında şişli de duyulmuş, vapur kornası benzeri tok bir sestir. Aynı ses bir kaç gün önce de duyulmuş ancak üzerinde pek durulmamıştır. Ses 20 30 sn duyulmakta, en az bir o kadar sessizlikten sonra tekrar duyulmaktadır. Gariptir...
Rab demek günah mı?
Araba alınacak bir fiyatta değildir.
Jim lahey asla kötü bir karakter değildir.
Aklıma takılan bir sorunsal. insan, canlıyken yani yaşamına devam ederken aynı zamanda çürüme belirtilerini de gösterebilir mi?
Şöyle ki, öncelikle bu bahsettiğimiz insanın normal yaşantısına devam ettiğini, beslenme ve sosyal hayatının bir şekilde normalde olduğu gibi düzenli sağlandığını düşünürsek ancak aynı kişinin bacağının toprakta gömülü kaldığı bir halde olduğunu da var sayarsak...
Bu kişinin bacağı çürüyecek midir?
Bahsettiğimiz topraktaki organizmaların yahut böceklerin varlığı bu durumu değiştirecek midir?
Eğer bu çürüme işlemi gerçekleşirse bu nasıl olacaktır?
Aklımda deli sorular...
Şöyle ki, öncelikle bu bahsettiğimiz insanın normal yaşantısına devam ettiğini, beslenme ve sosyal hayatının bir şekilde normalde olduğu gibi düzenli sağlandığını düşünürsek ancak aynı kişinin bacağının toprakta gömülü kaldığı bir halde olduğunu da var sayarsak...
Bu kişinin bacağı çürüyecek midir?
Bahsettiğimiz topraktaki organizmaların yahut böceklerin varlığı bu durumu değiştirecek midir?
Eğer bu çürüme işlemi gerçekleşirse bu nasıl olacaktır?
Aklımda deli sorular...
(bkz: nasyonalsosyalizm). Evet nazizm
Ve bu yazar kış uykusuna hazırlığa başlar. Yaz ve ilk bahar harici mevsimler beni mahvediyor. Deliriyorum sıkıntıdan bunaltıdan. Gereksiz depresif bir havaya giriyorum, her şey aşırı büyük bir dertmiş gibi geliyor ki hiç bir şeyi iplemeyen bir yapım vardır normalde... bu durum kendimi bildim bileli böyle ve hayatımdaki hiç bir değişim bunu değiştiremedi. Umalım da bir kaç değişiklik olsun. Belki yavaştan almaya başladığım kışlık kamp ve trekking ürünleri tamamlamanın vakti gelmiştir artık...
Çok. (Baya çok).
Milletvekili olmak. Elbet bir gün...
Tabi lan manyak mısın?
frig off ricky.
Ya taksim e metal barlara sararım ya da evde ortamı kurar karantina afterı yaparım. Şart, kesinlikle şart...
Ha geçmez de bir kıyamet devrine girersek doğada çıplak bir şekilde yaşamıma zevkle devam ederim.
Ha geçmez de bir kıyamet devrine girersek doğada çıplak bir şekilde yaşamıma zevkle devam ederim.
Az önce elimi klozete soktum...
Evet bunu yapmak zorundaydım çünkü en sevdiğim çakmağımı tam da sifonu çekerken klozete düşürdüm ve o çakmak aşağıdan sekerek hiçliğe doğru bir yola çıktı. işin garibi çakmak baya büyük bir çakmaktı. Biclerin büyük olanlarındandı ve nasıl bir anda hiçlikte kayboldu aklım almıyor. Şimdi, en sevdiğim çakmağın gidişine mi yanayım yoksa bir kaç gün sonra lağım tıkanınca apartmandaki tek öğrenci- bekar daire olduğumuz için çakmaktan sorumlu tutulacak ilk elemanlar oluşumuza mı? Her neyse sarı çakmağım, seni asla unutmayacağım. Senin için yaptıklarımın bilincindeysen eğer senin de unutmayacağına inanıyorum. iyi geceler...
Evet bunu yapmak zorundaydım çünkü en sevdiğim çakmağımı tam da sifonu çekerken klozete düşürdüm ve o çakmak aşağıdan sekerek hiçliğe doğru bir yola çıktı. işin garibi çakmak baya büyük bir çakmaktı. Biclerin büyük olanlarındandı ve nasıl bir anda hiçlikte kayboldu aklım almıyor. Şimdi, en sevdiğim çakmağın gidişine mi yanayım yoksa bir kaç gün sonra lağım tıkanınca apartmandaki tek öğrenci- bekar daire olduğumuz için çakmaktan sorumlu tutulacak ilk elemanlar oluşumuza mı? Her neyse sarı çakmağım, seni asla unutmayacağım. Senin için yaptıklarımın bilincindeysen eğer senin de unutmayacağına inanıyorum. iyi geceler...
Öğretmen.
Bir yere gittiğimiz yok, yeni gelen üye azaldı sadece. Kalanlar da vaktiyle abisinin kuzeninin etkisiyle bu müziğin şehvetine kapılmış kişilerle zaten yıllardır dinleyen, vaktiyle emek vermiş üstadlar. Yeni neslin (benim de içinde bulunduğum nesil maalesef) her işte olduğu gibi bunda da kolaya kaçmasının etkisidir bu. iki saatte tuvalette hazırlanmış, üç gün sonra kayıt alınıp sahnede ipadle çalınan veya vokalin şebeklikten başka bir şey yapmadığı 7/24 her an her yerde çalan, anlamaya ihtiyaç duyulmayan en babası 5 yıl dayanacak şarkılar daha cazip geliyor. Metal öyle mi? En az 3 4 kişi olacak, o kişiler ellerindeki enstrümana vakit ayırmış olacak, ortaya çıkan parça her birinin verdiği yılların emeği olacak. E böyle hazırlanmış bir eserin anlamı da olacak ki dinleyici anlamı için de çaba gösterecek falan filan bütün disko ve rep müzikleri sikim, pop zaten çükümü yesin, hapçılar da uzak dursun, metal var olsun!