bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- bir şeyler söyle3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- seri gizli artı oy veren melek7
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- galatasaray lobisi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
pearl jam'in en basarili sarkilarindan biri. huzur verir, solosu insani alip goturur.sozleri:
unsealed, on a porch a letter sat
then you said, 'i wanna leave it again'
once i saw her on a beach of weathered sand
and on the sand i wanna leave it again, yeah...
on a weekend, i wanna wish it all away, yeah...
and they called and i said that i want what i said...
and then i call out again...
and the reason, oughta' leave her calm, i know
i said, 'i know what i wear, not a box or the bag'
ah yeah...can you see them?
out on the porch, yeah, but they don't wave
i see them, round the front way, yeah...
and i know and i know i don't want to stay
make me cry...
i see, ooh...i don't know why there's something else
i wanna drum it all away
oh, i said, i don't, i don't know a-where there's a boxer or the bag'
ah yeah...can you see them?
out on the porch, yeah, but they don't wave
i see them, round the front way, yeah...
and i know, and i know, i don't wanna stay alone...
i don't wanna stay...yeah...
i don't wanna stay... (2x)
i don't, don't wanna, oh...yeah...ooh...ohh...
Not: sozleri feci bir sekilde copy paste'dir.
unsealed, on a porch a letter sat
then you said, 'i wanna leave it again'
once i saw her on a beach of weathered sand
and on the sand i wanna leave it again, yeah...
on a weekend, i wanna wish it all away, yeah...
and they called and i said that i want what i said...
and then i call out again...
and the reason, oughta' leave her calm, i know
i said, 'i know what i wear, not a box or the bag'
ah yeah...can you see them?
out on the porch, yeah, but they don't wave
i see them, round the front way, yeah...
and i know and i know i don't want to stay
make me cry...
i see, ooh...i don't know why there's something else
i wanna drum it all away
oh, i said, i don't, i don't know a-where there's a boxer or the bag'
ah yeah...can you see them?
out on the porch, yeah, but they don't wave
i see them, round the front way, yeah...
and i know, and i know, i don't wanna stay alone...
i don't wanna stay...yeah...
i don't wanna stay... (2x)
i don't, don't wanna, oh...yeah...ooh...ohh...
Not: sozleri feci bir sekilde copy paste'dir.
Pearl jam e yakışır bir şarkıdır... mutlak dinLenesi gereken çok hoş bir şarkıdır...
türkesi;
Sarı Işık Daha Güzel
Açılmamıış
Bir mektup duruyor verandanın üstünde
Sonra O kız diyor ki "Bırakmak istiyorum yine"
Eskiden onu ıslak kumlu kumsalda gördüm
Ve kumun üstünde bırakmak istiyorum yine...
Hafta sonları dilerimki hep uzakta olsa
Ve onlar seslendi ben dedimki ben ne istersem onu söylerim
ve yine seslendiler
Onu rahat Bırakmamın nedenini biliyorum
Dedim ki "Bilmiyorum, boksörmü ya da kum torbasımı olduğumu"
Onları görüyor musun?
Verandanın dışında
Fakat el sallamıyorlar
Ve biliyorum kalmak istemiyorum (yalnız)
Ağlat beni
Görüyorum
Orada birşeyler olduğunu bilmiyordum
Haykırmak istiyorum dışarda
Söyledim, değilim "Bilmiyorum, boksörmü ya da kum torbasımı olduğumu"
Onları görüyor musun?
Verandanın dışında
Onları ön taraftaki yolda görüyorum
Ve biliyorum kalmak istemiyorum...
Kalmak istemiyorum
istemiyorum... *
Sarı Işık Daha Güzel
Açılmamıış
Bir mektup duruyor verandanın üstünde
Sonra O kız diyor ki "Bırakmak istiyorum yine"
Eskiden onu ıslak kumlu kumsalda gördüm
Ve kumun üstünde bırakmak istiyorum yine...
Hafta sonları dilerimki hep uzakta olsa
Ve onlar seslendi ben dedimki ben ne istersem onu söylerim
ve yine seslendiler
Onu rahat Bırakmamın nedenini biliyorum
Dedim ki "Bilmiyorum, boksörmü ya da kum torbasımı olduğumu"
Onları görüyor musun?
Verandanın dışında
Fakat el sallamıyorlar
Ve biliyorum kalmak istemiyorum (yalnız)
Ağlat beni
Görüyorum
Orada birşeyler olduğunu bilmiyordum
Haykırmak istiyorum dışarda
Söyledim, değilim "Bilmiyorum, boksörmü ya da kum torbasımı olduğumu"
Onları görüyor musun?
Verandanın dışında
Onları ön taraftaki yolda görüyorum
Ve biliyorum kalmak istemiyorum...
Kalmak istemiyorum
istemiyorum... *
pearl jam in en çok bilinen, en iyi şarkılarından biridir...şarkının ortasındaki gitar solosu şarkıyı sözlerini dinlemeye gerek kalmadan adeta özetler...
(bkz: make me cry)
(bkz: make me cry)
günümüzde müzik yaptığını iddia edip, liseli kızlara albüm satan 1 milyon küsur grubun bir araya gelse yarısını bile yapamayacağı şarkıdır.
Cold Case, 6. sezonun sezon finalinden hemen önceki bölümünde çalan güzide Pearl Jam şarkısı. Her şeyiyle mükemmel, huzur verici..
"then you said, 'i wanna leave it again'"
"then you said, 'i wanna leave it again'"
bir barda tek başına oturup viski içen bir adam hayal ediniz.
biraz karamsar sevgilisinden ayrılmış veya arası bozuk.
hafiften kafası güzel ama sarhoş değil henüz olmamış.
dertlerinden biraz olsun sıyrılmak istiyor.
heh işte tam o sırada açılacak tek şarkı budur bar işletmecisine duyrulur.
biraz karamsar sevgilisinden ayrılmış veya arası bozuk.
hafiften kafası güzel ama sarhoş değil henüz olmamış.
dertlerinden biraz olsun sıyrılmak istiyor.
heh işte tam o sırada açılacak tek şarkı budur bar işletmecisine duyrulur.
Yağmurlu bir akşam üzeri, sarmışken gene hüzünler, Radyo Eksen'i açtım bu çalmaya başladı. Daha ilk riff'ten dedim ki "Bunun adı ne lan! Ben bunu çok dinlerim olm!"
Sonra bir de baktım ki Pöööl cem'in şarkısıymış.
Ağlamaya müsait bünyelerde kalıcı etkiler bıraktığı şahsimce kanıtlanmıştır. %100 facebook onaylı.
Sonra bir de baktım ki Pöööl cem'in şarkısıymış.
Ağlamaya müsait bünyelerde kalıcı etkiler bıraktığı şahsimce kanıtlanmıştır. %100 facebook onaylı.
Kannimca pearl jam in en guzel sarkisidir, duragan yapisina ragmen uzerinizdeki huznu atip umutlarinizi yesertebilme gibi bir ozellige sahiptir.
şarkıyı ilk defa dinliyorsanız abi hendrix mi bu falan diyebilirsiniz.zaten gitar kısımları tamamen hendrix tarzıdır.ama eddie'nin sesisyle birleşince ortaya muazzam bir şey çıkıyor.pearl jam'in en etkileyici şarkılarından biridir.
Ağır bir pearl jam şarkısı. Eddie'nin bı şarkıyı kaydederken sarhoş olduğu söylenir. Sanki ayık olduğu zaman var amınakodumun müptezelinin.
garip bir şekilde harika olan şarkı. her konserde farklı sözlerle söyleniyor bildiğim kadarıyla.
pearl jam klasiği.
black ve ardına bunu dinlerseniz depresyon moduna girmeniz işten bile değil.
viskimi getirin dedirten şarkı budur.
black ve ardına bunu dinlerseniz depresyon moduna girmeniz işten bile değil.
viskimi getirin dedirten şarkı budur.
pearl jam'in 2000 yılında çıkan 6/20/00 – Verona, italy albümüne ait efsane parçalarından biridir.
https://www.youtube.com/watch?v=hs8y3kneqrs
https://www.youtube.com/watch?v=hs8y3kneqrs
pearl jam'e olan saygınızı zedelemek istemem ama parça jimi hendrix little wing parçasından esinlenme.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar