bugün
- eski uludağ sözlük ortamı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- lip balm kullanan erkek5
- 0 0 75
- yaz aşkı bulamamak2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- devşirmelik makamı13
- tekerlek kaşar4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- 2026 dünya kupası15
- lionel messi11
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
bugünlerde özlem duyulan gecelerdir.
mutsuz edendir.
umut kıtlığında son ihtimal de alındığında elinden
kopmuş bir parça gibi durur; sıcak ve hala senden
her yer her yerden daha korkunç gelir, kaçarsın
karanlığa bırakırsın bunca dertlik gövdeni
kızgın, ıssız, zamansız, çekingen
sokaklar yanıyor
sıcak ve tanımsız bir yağmur
korkunun nefesi gibi
ensende bitendir.
umut kıtlığında son ihtimal de alındığında elinden
kopmuş bir parça gibi durur; sıcak ve hala senden
her yer her yerden daha korkunç gelir, kaçarsın
karanlığa bırakırsın bunca dertlik gövdeni
kızgın, ıssız, zamansız, çekingen
sokaklar yanıyor
sıcak ve tanımsız bir yağmur
korkunun nefesi gibi
ensende bitendir.
(bkz: yakarım geceleri)
sıcak olup insanı bayan gecelerdir.
sabahlara kadar oturulan gecelerdir.
çoğu zaman uyunmaz da sabahlara kadar, dışarıda olunur veyahutta evde..
belki de en güzel anlarınızdır açmışsınızdır biranızı oturuyorsunuzdur arkadaşlarınızla.
yanınızda bir de sevdiğiniz varsa tadından yenmeyecek gecedir.. o sıcağa birde onun sıcaklığı eklenince..
çoğu zaman uyunmaz da sabahlara kadar, dışarıda olunur veyahutta evde..
belki de en güzel anlarınızdır açmışsınızdır biranızı oturuyorsunuzdur arkadaşlarınızla.
yanınızda bir de sevdiğiniz varsa tadından yenmeyecek gecedir.. o sıcağa birde onun sıcaklığı eklenince..
klimasız olduğu zaman terleten, insanı bayan ve sıkıcı gecelerdir. oysa kışın öyle mi, ne güzel kısacık geceler, kestane pişiyor, dışarda lapa lapa kar elinde nescafe filan...
isteyen burdan ''insanoğlu işte nankör'' sonucunu çıkartabilir ama sonuç olarak bir şekilde muhabbet edeceğiniz arkadaşlarınız yanınızda değilse, yaz okulu denen belaya da bulaşmışsanız tadı olmayan gecelerdir...
isteyen burdan ''insanoğlu işte nankör'' sonucunu çıkartabilir ama sonuç olarak bir şekilde muhabbet edeceğiniz arkadaşlarınız yanınızda değilse, yaz okulu denen belaya da bulaşmışsanız tadı olmayan gecelerdir...
bahçeye kurulup şöyle güzelcene "kimseye etmem şikayet" eşliğinde rakıdan ilk yudumu aldıgında sarkan asma lambanın duvara yansıyan çocuklugunu görmek ve ortancaları okşamak... özlemişim.
sivrisinekler eşliğinde balkonda oturup karşıki komşu ahmet amcanın atlet showunun izlendiği gecelerdir.
ahmet amca keşlendi o atlet yahu...
ahmet amca keşlendi o atlet yahu...
bu aralar karadeniz bölgesinde soğuk geçen gecelerdir.
şikayetçi miyim? tabi ki hayır.
şikayetçi miyim? tabi ki hayır.
ılık rüzgar,mont giymeme özgürlüğü,deniz,kum,içini ısıtır,kendiliğinden endorfin salgılatır yaz geceleri,bisiklet sürmek bile yeter,kış gibi odalara kapatmaz sizi.
Gündüz denize girip akşam sahil kenarında arkadaslarla yürüyüş yapmak.
Muhteşem, nasil özledim!
Muhteşem, nasil özledim!
özlenmiştir artık gelmelidir.
Izmir de ayrı bir güzel olan gecelerdir.
bizim memlekette serin olur yaz geceleri üşüttüğü bile olur abartmıyorum.
Sivri sinekler hariç, yılın en güzel geceleri.
uzun olur çekilen dert artar içtiğin sigara sayısı artar kafanı parçalayan düşünceler artar.
Sivrisineklerini bile özledim.
Ne olursun gel.
Ne olursun gel.
Yüksek yerlerde iyidir. Serin geçer.
damdan düşülmediği sürece damda yatılan gecelerdir.
Yazın bi türlü gelemediği rahat rahat arkadaşlarımla görüşemediğim şu günlerde hayvan gibi özlenendir.
Ne kadar yaz gecesi bilemiyorum, balkondan yazıyorum.
Balkonda oturup kahveni almışken arka arkaya sigara yaktırır bazen.
Olmadık şeyler düşünürsün, günün muhasebesini, geçmişin muhasebesini yaparsın. Sonunda benim için hep aynı cümle olması gerekiyormuş olmuş.
Hayat bu kadar basit aslına bakacak olursak olması gerekiyordu oldu.
Ama yeri gelir bunu kabul edemezsin, keşkeler büyür zihninde. Şu an bu aşamadayım.
Keşke gereksiz insanlarla muhatap olmasaydın, keşke bu kadar takmasaydın, keşke üzülmeseydin.
Sonuç ne biliyor musun yaşamasaydım bunları söyleyemezdim.
Yani olması gerekiyordu oldu. Kapat iç sesini.
Aç müziği.
Sonra o seni yine başka zamana, başka insanlara götürsün.
Yine aynı cümleyi kur; olması gerekiyordu oldu.
Kısır döngü. Hep aynı şaşmaz.
Çocukluktaki yaz gecelerini düşünürsün sonra, çocuk masumiyetinle yaşadıklarını, anneni babanı kardeşini, en mutlu olduğun anları. içinde yine kocaman bir keşke olur, keşke kıymetini bilseydin o anların.
Yat uyu.
Yaz geceleri ve balkon sadece bu kısır döngü benim için.
Balkonda oturup kahveni almışken arka arkaya sigara yaktırır bazen.
Olmadık şeyler düşünürsün, günün muhasebesini, geçmişin muhasebesini yaparsın. Sonunda benim için hep aynı cümle olması gerekiyormuş olmuş.
Hayat bu kadar basit aslına bakacak olursak olması gerekiyordu oldu.
Ama yeri gelir bunu kabul edemezsin, keşkeler büyür zihninde. Şu an bu aşamadayım.
Keşke gereksiz insanlarla muhatap olmasaydın, keşke bu kadar takmasaydın, keşke üzülmeseydin.
Sonuç ne biliyor musun yaşamasaydım bunları söyleyemezdim.
Yani olması gerekiyordu oldu. Kapat iç sesini.
Aç müziği.
Sonra o seni yine başka zamana, başka insanlara götürsün.
Yine aynı cümleyi kur; olması gerekiyordu oldu.
Kısır döngü. Hep aynı şaşmaz.
Çocukluktaki yaz gecelerini düşünürsün sonra, çocuk masumiyetinle yaşadıklarını, anneni babanı kardeşini, en mutlu olduğun anları. içinde yine kocaman bir keşke olur, keşke kıymetini bilseydin o anların.
Yat uyu.
Yaz geceleri ve balkon sadece bu kısır döngü benim için.
Sinek, dostlar, karpuz ve okeyle tamamlanan gecelerdir.
Her coğrafyada ayrı yaşanır.
Ege' deyim şu sıralar.
Senelerdir hiç bu kadar yıldızlı bir gökyüzü görmemiştim.
Cırcır böcekleri, adını sanını bilmediğim kuşlar, baykuşlar, börtü böcek, toplanmış koro kurmuşlar gibi.
Çok sesli müzik yapıyorlar hep beraber.
Mutlular galiba...
Tabiat, pandemi filan dinlemiyor, enerjisini, güzelliğini saça saça arz-ı endam etmekte yaz geceleri..
Ege' deyim şu sıralar.
Senelerdir hiç bu kadar yıldızlı bir gökyüzü görmemiştim.
Cırcır böcekleri, adını sanını bilmediğim kuşlar, baykuşlar, börtü böcek, toplanmış koro kurmuşlar gibi.
Çok sesli müzik yapıyorlar hep beraber.
Mutlular galiba...
Tabiat, pandemi filan dinlemiyor, enerjisini, güzelliğini saça saça arz-ı endam etmekte yaz geceleri..
Eskiden bina girişlerinde oturup, çekirdek çitlemekti. Üstten yediğimiz sıcağı, mermer basamakların soğuğuyla nötrlemeye çalışırdık. Aga beeee…
Keyifle bira içilen gecelerdir. Aylar sonra içmeye başladım iki biradan zarar gelmez.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar