bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- anın görüntüsü23
- sözlükteki gizli düşmanım10
- cilveli dişi yazar botu2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- günün şiiri6
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- kemalist dünya24
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- japonya7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- insan olmaya ceyrek kala3
entry'ler (56)
Böyle düşünen “erkeklerinde”* ciddi şerefsiz olması.
*sözde
*sözde
Vicdanlı meslektaşlarımın günü kutlu olsun.
Bir doktorun ağzından duydum, 3 ay önce “anneni kaybettik”.
Tepki veremedim kaldım öyle, annemi kaybetmişiz, güçlü annemi, bir virüs bahanesiyle kaybetmişiz, saçlarıma, tırnaklarıma kadar acı çektim, hayatımda hiç yaşamadığım bir duyguyu yaşadım. Sanki aynı anda o odadaki bütün duvarlar üzerime yıkıldı.
3 aydır her gün kulaklarımda o ses.
Sadece annemi mi bıraktık geldik toprağın altına?
Annem. Canım annem. Ah annem.
Tepki veremedim kaldım öyle, annemi kaybetmişiz, güçlü annemi, bir virüs bahanesiyle kaybetmişiz, saçlarıma, tırnaklarıma kadar acı çektim, hayatımda hiç yaşamadığım bir duyguyu yaşadım. Sanki aynı anda o odadaki bütün duvarlar üzerime yıkıldı.
3 aydır her gün kulaklarımda o ses.
Sadece annemi mi bıraktık geldik toprağın altına?
Annem. Canım annem. Ah annem.
Soğuk bir hastane koridorunda annemi bekliyorum, düşünmüyorum, düşünemiyorum, iliklerime kadar donduğumu hissediyorum, hava 30 küsur dereceyken insan bu kadar üşüyebiliyormuş.
Neler göstereceksin daha hayat, daha ne yollardan geçireceksin bizi..
Neler göstereceksin daha hayat, daha ne yollardan geçireceksin bizi..
Ay savaşçısı.
çocukluğumda okulda olduğum saatlerde yayınlandığı için çoğu bölümünü kaçırdığım, izleyemediğim için kendimi yerden yere vurduğum, içinde konuşan kedi luna'nın olduğu harika günlerdi.
çocukluğumda okulda olduğum saatlerde yayınlandığı için çoğu bölümünü kaçırdığım, izleyemediğim için kendimi yerden yere vurduğum, içinde konuşan kedi luna'nın olduğu harika günlerdi.
Gerizekalıya dönüşmek senin suçun değil üzülme, sistem bizi buna zorluyor. Her şey gönlünce olsun.
ayten ismini özel kılan şair.
"ayten'i hiç ayıplamadım
o anda kim olsa ölürdü".
Nur içinde yat.
"ayten'i hiç ayıplamadım
o anda kim olsa ölürdü".
Nur içinde yat.
Başlığı görünce aklımdan üstteki yazarın yazdığı geçmişti. Benimde en çok ihtiyacım olan şey.
Çıkmaz sokakta geri adım atmak ilerlemek sayılır.
Yol doğru olsa bile, çıkmaza gidiyorsa geri dönmeyi bilmeli insan.
Hayat vazgeçebildiklerindir.
Yol doğru olsa bile, çıkmaza gidiyorsa geri dönmeyi bilmeli insan.
Hayat vazgeçebildiklerindir.
Bir yerde doğru bulduğum olay.
Taşı sıksa suyunu çıkarıp evine ekmek götüren insanlar var.
Taşı sıksa suyunu çıkarıp evine ekmek götüren insanlar var.
insanların 3 kuruşluk zevki var saçma sapan şeyler söylemeye gerek yok.
Susmak için içilir, can yakmadığından sigara yakarsın bu kadar basit. illa bir kılıfa sığdırmayın.
Susmak için içilir, can yakmadığından sigara yakarsın bu kadar basit. illa bir kılıfa sığdırmayın.
Kırılınca değişiyorsun.
Öyle böyle değil, gerçekten değişiyorsun.
Kırılmam dediğin neyse, değer verdiğin, beklemediğin bir insandan görünce paramparça oluyormuşsun.
Ben değiştim. Beni değiştiren kim varsa hepsine teşekkür borçluyum.
Kendime geldim, toz pembe bakmayı bıraktım. Her insana güvenmemeyi öğrendim.
Zamanın bir şeyleri değiştirebileceğine olan inancımı kaybettim. Zaman acıdan başka bir şey vermiyormuş, gördüm yaşadım.
Büyüdüm.
Öyle böyle değil, gerçekten değişiyorsun.
Kırılmam dediğin neyse, değer verdiğin, beklemediğin bir insandan görünce paramparça oluyormuşsun.
Ben değiştim. Beni değiştiren kim varsa hepsine teşekkür borçluyum.
Kendime geldim, toz pembe bakmayı bıraktım. Her insana güvenmemeyi öğrendim.
Zamanın bir şeyleri değiştirebileceğine olan inancımı kaybettim. Zaman acıdan başka bir şey vermiyormuş, gördüm yaşadım.
Büyüdüm.
Kendine değer vermek. inanmak.
Ne kadar yaz gecesi bilemiyorum, balkondan yazıyorum.
Balkonda oturup kahveni almışken arka arkaya sigara yaktırır bazen.
Olmadık şeyler düşünürsün, günün muhasebesini, geçmişin muhasebesini yaparsın. Sonunda benim için hep aynı cümle olması gerekiyormuş olmuş.
Hayat bu kadar basit aslına bakacak olursak olması gerekiyordu oldu.
Ama yeri gelir bunu kabul edemezsin, keşkeler büyür zihninde. Şu an bu aşamadayım.
Keşke gereksiz insanlarla muhatap olmasaydın, keşke bu kadar takmasaydın, keşke üzülmeseydin.
Sonuç ne biliyor musun yaşamasaydım bunları söyleyemezdim.
Yani olması gerekiyordu oldu. Kapat iç sesini.
Aç müziği.
Sonra o seni yine başka zamana, başka insanlara götürsün.
Yine aynı cümleyi kur; olması gerekiyordu oldu.
Kısır döngü. Hep aynı şaşmaz.
Çocukluktaki yaz gecelerini düşünürsün sonra, çocuk masumiyetinle yaşadıklarını, anneni babanı kardeşini, en mutlu olduğun anları. içinde yine kocaman bir keşke olur, keşke kıymetini bilseydin o anların.
Yat uyu.
Yaz geceleri ve balkon sadece bu kısır döngü benim için.
Balkonda oturup kahveni almışken arka arkaya sigara yaktırır bazen.
Olmadık şeyler düşünürsün, günün muhasebesini, geçmişin muhasebesini yaparsın. Sonunda benim için hep aynı cümle olması gerekiyormuş olmuş.
Hayat bu kadar basit aslına bakacak olursak olması gerekiyordu oldu.
Ama yeri gelir bunu kabul edemezsin, keşkeler büyür zihninde. Şu an bu aşamadayım.
Keşke gereksiz insanlarla muhatap olmasaydın, keşke bu kadar takmasaydın, keşke üzülmeseydin.
Sonuç ne biliyor musun yaşamasaydım bunları söyleyemezdim.
Yani olması gerekiyordu oldu. Kapat iç sesini.
Aç müziği.
Sonra o seni yine başka zamana, başka insanlara götürsün.
Yine aynı cümleyi kur; olması gerekiyordu oldu.
Kısır döngü. Hep aynı şaşmaz.
Çocukluktaki yaz gecelerini düşünürsün sonra, çocuk masumiyetinle yaşadıklarını, anneni babanı kardeşini, en mutlu olduğun anları. içinde yine kocaman bir keşke olur, keşke kıymetini bilseydin o anların.
Yat uyu.
Yaz geceleri ve balkon sadece bu kısır döngü benim için.
Yutkunamazsın.
Göğsüne bütün kainat çökmüş gibi hissedersin.
Hiç alakası olmayan bir anda, bir şarkıda, bir kitapta, bir sözde, bir eşyada aklına gelir darmaduman eder.
Peş peşe sigara yaktırır bazen, bazen susturur, kalıverirsin öylece, sadece gözlerinde silüetini görürsün, şanslıysan açar bir fotoğrafına bakarsın.
Şanslı olan kesimdeyim, elimde fotoğrafın var boncuk gözlüm, miniğim, kardeşim, 2 senedir sesini duymaya bile cesaretim olmayanım. Özür dilerim ablacığım, özür dilerim, seni çok seviyorum.
Göğsüne bütün kainat çökmüş gibi hissedersin.
Hiç alakası olmayan bir anda, bir şarkıda, bir kitapta, bir sözde, bir eşyada aklına gelir darmaduman eder.
Peş peşe sigara yaktırır bazen, bazen susturur, kalıverirsin öylece, sadece gözlerinde silüetini görürsün, şanslıysan açar bir fotoğrafına bakarsın.
Şanslı olan kesimdeyim, elimde fotoğrafın var boncuk gözlüm, miniğim, kardeşim, 2 senedir sesini duymaya bile cesaretim olmayanım. Özür dilerim ablacığım, özür dilerim, seni çok seviyorum.
Ekmek var mı? Gelirken alayım.
Yok.
Hiç mi yok?
Yok.
Hiç mi yok?
Kulağımda tek tek şarkısıyla şahit oldum imza atarken, bir arkadaşımın daha soyismi değişti. Hep mutlu olsunlar.