bugün
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- saygıdeğer birader yazarlar5
- türk kızı egosu4
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- artık sevmeyeceğim2
- yazarların imza parfümleri14
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması3
- toz yumrususun unutma2
- tramer kaydı olan kız3
- yargıcı3
- yobazla muhafazakar arasındaki fark2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- wowturkey3
- pkk nasıl biter5
- bidat2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- 2026 dünya kupası23
- amerika birleşik devletleri5
- erkekler neden az yaşar9
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- dünya11
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- bir insanı sevmek12
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- futbol17
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- niğdeliler2
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
- raskolnikov2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
entry'ler (56)
Böyle düşünen “erkeklerinde”* ciddi şerefsiz olması.
*sözde
*sözde
Vicdanlı meslektaşlarımın günü kutlu olsun.
Bir doktorun ağzından duydum, 3 ay önce “anneni kaybettik”.
Tepki veremedim kaldım öyle, annemi kaybetmişiz, güçlü annemi, bir virüs bahanesiyle kaybetmişiz, saçlarıma, tırnaklarıma kadar acı çektim, hayatımda hiç yaşamadığım bir duyguyu yaşadım. Sanki aynı anda o odadaki bütün duvarlar üzerime yıkıldı.
3 aydır her gün kulaklarımda o ses.
Sadece annemi mi bıraktık geldik toprağın altına?
Annem. Canım annem. Ah annem.
Tepki veremedim kaldım öyle, annemi kaybetmişiz, güçlü annemi, bir virüs bahanesiyle kaybetmişiz, saçlarıma, tırnaklarıma kadar acı çektim, hayatımda hiç yaşamadığım bir duyguyu yaşadım. Sanki aynı anda o odadaki bütün duvarlar üzerime yıkıldı.
3 aydır her gün kulaklarımda o ses.
Sadece annemi mi bıraktık geldik toprağın altına?
Annem. Canım annem. Ah annem.
Soğuk bir hastane koridorunda annemi bekliyorum, düşünmüyorum, düşünemiyorum, iliklerime kadar donduğumu hissediyorum, hava 30 küsur dereceyken insan bu kadar üşüyebiliyormuş.
Neler göstereceksin daha hayat, daha ne yollardan geçireceksin bizi..
Neler göstereceksin daha hayat, daha ne yollardan geçireceksin bizi..
Ay savaşçısı.
çocukluğumda okulda olduğum saatlerde yayınlandığı için çoğu bölümünü kaçırdığım, izleyemediğim için kendimi yerden yere vurduğum, içinde konuşan kedi luna'nın olduğu harika günlerdi.
çocukluğumda okulda olduğum saatlerde yayınlandığı için çoğu bölümünü kaçırdığım, izleyemediğim için kendimi yerden yere vurduğum, içinde konuşan kedi luna'nın olduğu harika günlerdi.
Gerizekalıya dönüşmek senin suçun değil üzülme, sistem bizi buna zorluyor. Her şey gönlünce olsun.
ayten ismini özel kılan şair.
"ayten'i hiç ayıplamadım
o anda kim olsa ölürdü".
Nur içinde yat.
"ayten'i hiç ayıplamadım
o anda kim olsa ölürdü".
Nur içinde yat.
Başlığı görünce aklımdan üstteki yazarın yazdığı geçmişti. Benimde en çok ihtiyacım olan şey.
Çıkmaz sokakta geri adım atmak ilerlemek sayılır.
Yol doğru olsa bile, çıkmaza gidiyorsa geri dönmeyi bilmeli insan.
Hayat vazgeçebildiklerindir.
Yol doğru olsa bile, çıkmaza gidiyorsa geri dönmeyi bilmeli insan.
Hayat vazgeçebildiklerindir.
Bir yerde doğru bulduğum olay.
Taşı sıksa suyunu çıkarıp evine ekmek götüren insanlar var.
Taşı sıksa suyunu çıkarıp evine ekmek götüren insanlar var.
insanların 3 kuruşluk zevki var saçma sapan şeyler söylemeye gerek yok.
Susmak için içilir, can yakmadığından sigara yakarsın bu kadar basit. illa bir kılıfa sığdırmayın.
Susmak için içilir, can yakmadığından sigara yakarsın bu kadar basit. illa bir kılıfa sığdırmayın.
Kırılınca değişiyorsun.
Öyle böyle değil, gerçekten değişiyorsun.
Kırılmam dediğin neyse, değer verdiğin, beklemediğin bir insandan görünce paramparça oluyormuşsun.
Ben değiştim. Beni değiştiren kim varsa hepsine teşekkür borçluyum.
Kendime geldim, toz pembe bakmayı bıraktım. Her insana güvenmemeyi öğrendim.
Zamanın bir şeyleri değiştirebileceğine olan inancımı kaybettim. Zaman acıdan başka bir şey vermiyormuş, gördüm yaşadım.
Büyüdüm.
Öyle böyle değil, gerçekten değişiyorsun.
Kırılmam dediğin neyse, değer verdiğin, beklemediğin bir insandan görünce paramparça oluyormuşsun.
Ben değiştim. Beni değiştiren kim varsa hepsine teşekkür borçluyum.
Kendime geldim, toz pembe bakmayı bıraktım. Her insana güvenmemeyi öğrendim.
Zamanın bir şeyleri değiştirebileceğine olan inancımı kaybettim. Zaman acıdan başka bir şey vermiyormuş, gördüm yaşadım.
Büyüdüm.
Kendine değer vermek. inanmak.
Ne kadar yaz gecesi bilemiyorum, balkondan yazıyorum.
Balkonda oturup kahveni almışken arka arkaya sigara yaktırır bazen.
Olmadık şeyler düşünürsün, günün muhasebesini, geçmişin muhasebesini yaparsın. Sonunda benim için hep aynı cümle olması gerekiyormuş olmuş.
Hayat bu kadar basit aslına bakacak olursak olması gerekiyordu oldu.
Ama yeri gelir bunu kabul edemezsin, keşkeler büyür zihninde. Şu an bu aşamadayım.
Keşke gereksiz insanlarla muhatap olmasaydın, keşke bu kadar takmasaydın, keşke üzülmeseydin.
Sonuç ne biliyor musun yaşamasaydım bunları söyleyemezdim.
Yani olması gerekiyordu oldu. Kapat iç sesini.
Aç müziği.
Sonra o seni yine başka zamana, başka insanlara götürsün.
Yine aynı cümleyi kur; olması gerekiyordu oldu.
Kısır döngü. Hep aynı şaşmaz.
Çocukluktaki yaz gecelerini düşünürsün sonra, çocuk masumiyetinle yaşadıklarını, anneni babanı kardeşini, en mutlu olduğun anları. içinde yine kocaman bir keşke olur, keşke kıymetini bilseydin o anların.
Yat uyu.
Yaz geceleri ve balkon sadece bu kısır döngü benim için.
Balkonda oturup kahveni almışken arka arkaya sigara yaktırır bazen.
Olmadık şeyler düşünürsün, günün muhasebesini, geçmişin muhasebesini yaparsın. Sonunda benim için hep aynı cümle olması gerekiyormuş olmuş.
Hayat bu kadar basit aslına bakacak olursak olması gerekiyordu oldu.
Ama yeri gelir bunu kabul edemezsin, keşkeler büyür zihninde. Şu an bu aşamadayım.
Keşke gereksiz insanlarla muhatap olmasaydın, keşke bu kadar takmasaydın, keşke üzülmeseydin.
Sonuç ne biliyor musun yaşamasaydım bunları söyleyemezdim.
Yani olması gerekiyordu oldu. Kapat iç sesini.
Aç müziği.
Sonra o seni yine başka zamana, başka insanlara götürsün.
Yine aynı cümleyi kur; olması gerekiyordu oldu.
Kısır döngü. Hep aynı şaşmaz.
Çocukluktaki yaz gecelerini düşünürsün sonra, çocuk masumiyetinle yaşadıklarını, anneni babanı kardeşini, en mutlu olduğun anları. içinde yine kocaman bir keşke olur, keşke kıymetini bilseydin o anların.
Yat uyu.
Yaz geceleri ve balkon sadece bu kısır döngü benim için.
Yutkunamazsın.
Göğsüne bütün kainat çökmüş gibi hissedersin.
Hiç alakası olmayan bir anda, bir şarkıda, bir kitapta, bir sözde, bir eşyada aklına gelir darmaduman eder.
Peş peşe sigara yaktırır bazen, bazen susturur, kalıverirsin öylece, sadece gözlerinde silüetini görürsün, şanslıysan açar bir fotoğrafına bakarsın.
Şanslı olan kesimdeyim, elimde fotoğrafın var boncuk gözlüm, miniğim, kardeşim, 2 senedir sesini duymaya bile cesaretim olmayanım. Özür dilerim ablacığım, özür dilerim, seni çok seviyorum.
Göğsüne bütün kainat çökmüş gibi hissedersin.
Hiç alakası olmayan bir anda, bir şarkıda, bir kitapta, bir sözde, bir eşyada aklına gelir darmaduman eder.
Peş peşe sigara yaktırır bazen, bazen susturur, kalıverirsin öylece, sadece gözlerinde silüetini görürsün, şanslıysan açar bir fotoğrafına bakarsın.
Şanslı olan kesimdeyim, elimde fotoğrafın var boncuk gözlüm, miniğim, kardeşim, 2 senedir sesini duymaya bile cesaretim olmayanım. Özür dilerim ablacığım, özür dilerim, seni çok seviyorum.
Ekmek var mı? Gelirken alayım.
Yok.
Hiç mi yok?
Yok.
Hiç mi yok?
Kulağımda tek tek şarkısıyla şahit oldum imza atarken, bir arkadaşımın daha soyismi değişti. Hep mutlu olsunlar.