bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- bazı alimler2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- helal olsun be2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- ithal et2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 0 0 73
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
entry'ler (56)
Böyle düşünen “erkeklerinde”* ciddi şerefsiz olması.
*sözde
*sözde
Vicdanlı meslektaşlarımın günü kutlu olsun.
Bir doktorun ağzından duydum, 3 ay önce “anneni kaybettik”.
Tepki veremedim kaldım öyle, annemi kaybetmişiz, güçlü annemi, bir virüs bahanesiyle kaybetmişiz, saçlarıma, tırnaklarıma kadar acı çektim, hayatımda hiç yaşamadığım bir duyguyu yaşadım. Sanki aynı anda o odadaki bütün duvarlar üzerime yıkıldı.
3 aydır her gün kulaklarımda o ses.
Sadece annemi mi bıraktık geldik toprağın altına?
Annem. Canım annem. Ah annem.
Tepki veremedim kaldım öyle, annemi kaybetmişiz, güçlü annemi, bir virüs bahanesiyle kaybetmişiz, saçlarıma, tırnaklarıma kadar acı çektim, hayatımda hiç yaşamadığım bir duyguyu yaşadım. Sanki aynı anda o odadaki bütün duvarlar üzerime yıkıldı.
3 aydır her gün kulaklarımda o ses.
Sadece annemi mi bıraktık geldik toprağın altına?
Annem. Canım annem. Ah annem.
Soğuk bir hastane koridorunda annemi bekliyorum, düşünmüyorum, düşünemiyorum, iliklerime kadar donduğumu hissediyorum, hava 30 küsur dereceyken insan bu kadar üşüyebiliyormuş.
Neler göstereceksin daha hayat, daha ne yollardan geçireceksin bizi..
Neler göstereceksin daha hayat, daha ne yollardan geçireceksin bizi..
Ay savaşçısı.
çocukluğumda okulda olduğum saatlerde yayınlandığı için çoğu bölümünü kaçırdığım, izleyemediğim için kendimi yerden yere vurduğum, içinde konuşan kedi luna'nın olduğu harika günlerdi.
çocukluğumda okulda olduğum saatlerde yayınlandığı için çoğu bölümünü kaçırdığım, izleyemediğim için kendimi yerden yere vurduğum, içinde konuşan kedi luna'nın olduğu harika günlerdi.
Gerizekalıya dönüşmek senin suçun değil üzülme, sistem bizi buna zorluyor. Her şey gönlünce olsun.
ayten ismini özel kılan şair.
"ayten'i hiç ayıplamadım
o anda kim olsa ölürdü".
Nur içinde yat.
"ayten'i hiç ayıplamadım
o anda kim olsa ölürdü".
Nur içinde yat.
Başlığı görünce aklımdan üstteki yazarın yazdığı geçmişti. Benimde en çok ihtiyacım olan şey.
Çıkmaz sokakta geri adım atmak ilerlemek sayılır.
Yol doğru olsa bile, çıkmaza gidiyorsa geri dönmeyi bilmeli insan.
Hayat vazgeçebildiklerindir.
Yol doğru olsa bile, çıkmaza gidiyorsa geri dönmeyi bilmeli insan.
Hayat vazgeçebildiklerindir.
Bir yerde doğru bulduğum olay.
Taşı sıksa suyunu çıkarıp evine ekmek götüren insanlar var.
Taşı sıksa suyunu çıkarıp evine ekmek götüren insanlar var.
insanların 3 kuruşluk zevki var saçma sapan şeyler söylemeye gerek yok.
Susmak için içilir, can yakmadığından sigara yakarsın bu kadar basit. illa bir kılıfa sığdırmayın.
Susmak için içilir, can yakmadığından sigara yakarsın bu kadar basit. illa bir kılıfa sığdırmayın.
Kırılınca değişiyorsun.
Öyle böyle değil, gerçekten değişiyorsun.
Kırılmam dediğin neyse, değer verdiğin, beklemediğin bir insandan görünce paramparça oluyormuşsun.
Ben değiştim. Beni değiştiren kim varsa hepsine teşekkür borçluyum.
Kendime geldim, toz pembe bakmayı bıraktım. Her insana güvenmemeyi öğrendim.
Zamanın bir şeyleri değiştirebileceğine olan inancımı kaybettim. Zaman acıdan başka bir şey vermiyormuş, gördüm yaşadım.
Büyüdüm.
Öyle böyle değil, gerçekten değişiyorsun.
Kırılmam dediğin neyse, değer verdiğin, beklemediğin bir insandan görünce paramparça oluyormuşsun.
Ben değiştim. Beni değiştiren kim varsa hepsine teşekkür borçluyum.
Kendime geldim, toz pembe bakmayı bıraktım. Her insana güvenmemeyi öğrendim.
Zamanın bir şeyleri değiştirebileceğine olan inancımı kaybettim. Zaman acıdan başka bir şey vermiyormuş, gördüm yaşadım.
Büyüdüm.
Kendine değer vermek. inanmak.
Ne kadar yaz gecesi bilemiyorum, balkondan yazıyorum.
Balkonda oturup kahveni almışken arka arkaya sigara yaktırır bazen.
Olmadık şeyler düşünürsün, günün muhasebesini, geçmişin muhasebesini yaparsın. Sonunda benim için hep aynı cümle olması gerekiyormuş olmuş.
Hayat bu kadar basit aslına bakacak olursak olması gerekiyordu oldu.
Ama yeri gelir bunu kabul edemezsin, keşkeler büyür zihninde. Şu an bu aşamadayım.
Keşke gereksiz insanlarla muhatap olmasaydın, keşke bu kadar takmasaydın, keşke üzülmeseydin.
Sonuç ne biliyor musun yaşamasaydım bunları söyleyemezdim.
Yani olması gerekiyordu oldu. Kapat iç sesini.
Aç müziği.
Sonra o seni yine başka zamana, başka insanlara götürsün.
Yine aynı cümleyi kur; olması gerekiyordu oldu.
Kısır döngü. Hep aynı şaşmaz.
Çocukluktaki yaz gecelerini düşünürsün sonra, çocuk masumiyetinle yaşadıklarını, anneni babanı kardeşini, en mutlu olduğun anları. içinde yine kocaman bir keşke olur, keşke kıymetini bilseydin o anların.
Yat uyu.
Yaz geceleri ve balkon sadece bu kısır döngü benim için.
Balkonda oturup kahveni almışken arka arkaya sigara yaktırır bazen.
Olmadık şeyler düşünürsün, günün muhasebesini, geçmişin muhasebesini yaparsın. Sonunda benim için hep aynı cümle olması gerekiyormuş olmuş.
Hayat bu kadar basit aslına bakacak olursak olması gerekiyordu oldu.
Ama yeri gelir bunu kabul edemezsin, keşkeler büyür zihninde. Şu an bu aşamadayım.
Keşke gereksiz insanlarla muhatap olmasaydın, keşke bu kadar takmasaydın, keşke üzülmeseydin.
Sonuç ne biliyor musun yaşamasaydım bunları söyleyemezdim.
Yani olması gerekiyordu oldu. Kapat iç sesini.
Aç müziği.
Sonra o seni yine başka zamana, başka insanlara götürsün.
Yine aynı cümleyi kur; olması gerekiyordu oldu.
Kısır döngü. Hep aynı şaşmaz.
Çocukluktaki yaz gecelerini düşünürsün sonra, çocuk masumiyetinle yaşadıklarını, anneni babanı kardeşini, en mutlu olduğun anları. içinde yine kocaman bir keşke olur, keşke kıymetini bilseydin o anların.
Yat uyu.
Yaz geceleri ve balkon sadece bu kısır döngü benim için.
Yutkunamazsın.
Göğsüne bütün kainat çökmüş gibi hissedersin.
Hiç alakası olmayan bir anda, bir şarkıda, bir kitapta, bir sözde, bir eşyada aklına gelir darmaduman eder.
Peş peşe sigara yaktırır bazen, bazen susturur, kalıverirsin öylece, sadece gözlerinde silüetini görürsün, şanslıysan açar bir fotoğrafına bakarsın.
Şanslı olan kesimdeyim, elimde fotoğrafın var boncuk gözlüm, miniğim, kardeşim, 2 senedir sesini duymaya bile cesaretim olmayanım. Özür dilerim ablacığım, özür dilerim, seni çok seviyorum.
Göğsüne bütün kainat çökmüş gibi hissedersin.
Hiç alakası olmayan bir anda, bir şarkıda, bir kitapta, bir sözde, bir eşyada aklına gelir darmaduman eder.
Peş peşe sigara yaktırır bazen, bazen susturur, kalıverirsin öylece, sadece gözlerinde silüetini görürsün, şanslıysan açar bir fotoğrafına bakarsın.
Şanslı olan kesimdeyim, elimde fotoğrafın var boncuk gözlüm, miniğim, kardeşim, 2 senedir sesini duymaya bile cesaretim olmayanım. Özür dilerim ablacığım, özür dilerim, seni çok seviyorum.
Ekmek var mı? Gelirken alayım.
Yok.
Hiç mi yok?
Yok.
Hiç mi yok?
Kulağımda tek tek şarkısıyla şahit oldum imza atarken, bir arkadaşımın daha soyismi değişti. Hep mutlu olsunlar.