bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- anın görüntüsü23
- öldükten sonra bana ne olacak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- cilveli dişi yazar botu2
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- çift katlı otobüs3
- kemalist dünya24
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- japonya7
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
işte gerçekleri gösteren bir reklam afişi. ayrıca çok da vurucu olduğu aşikar. tam seçime 4 gün kalmışken mükemmel bir atak olmuş. uğraşılsa bir kaç güzel ek yapılabilirdi o ayrı mesele tabi.
fotoğraflar her ne kadar yaratıcı olsa da fotoşopla yapıldığından aşırı derecede sırıtan reklam serisi sloganı. sanki biraz da abartı gelmedi değil,çünkü bahsi geçen parti döneminde, bu ülke cumhuriyet tarihinin en büyük devlet ve ekonomik krizini yaşadı,neler oldu neler , o fotoğrafdakilerden daha berbatı. geçiniz.
edit: o.
edit: o.
2007 seçimlerine az bir zaman kala iyice artıs gösteren, partilerin karşılıklı bel altı vurmalarından biri.
http://www.samanyoluhaber...&hid=60365&sec=50
http://www.samanyoluhaber...&hid=60365&sec=50
(bkz: yalan rüzgarı)
gösterilen dükkanların sahiplerinin chp ye ayarın kralını verdiği reklamdır. bir bomba daha elde patlamıstır. son cırpınıslar naparsın. yazık.
dükkan sahibinin televizyona çıkıp dükkanı kapatmadım, tadilattayım demesi üzerine büyük fiyaskoyla sonuçlanan reklam sloganıdır. bunun üzerine chp'den yapılan açıklamada bütün sorumluluğun reklam ajansı üzerinde olduğu söylenmiştir. * ayrıca yine aynı açıklamada söz konusu dükkan olmasada kapanan çok iş yeri var demeyi de ihmal etmemişlerdir. *
çekilen karenin fotomontaj olduğunu anlamak için videoya gerek yok. reklamda anlatılmak istenen şey kareye sığan 4 tane dükkanın kepenklerinin kapalı olması değil. ne var yani pazar günü dükkanlar kapalıyken çekilmişte olabilirdi.
Burda sembolik olarak anlatılmak istenen 4.5 yıl içinde yaklaşik 350.000 ( yazıyla üçyüzellibin ) küçük esnafın kepenk kapatmış olmasıdır. ne çok at gözlüklü partizanlarımız varmış.
Burda sembolik olarak anlatılmak istenen 4.5 yıl içinde yaklaşik 350.000 ( yazıyla üçyüzellibin ) küçük esnafın kepenk kapatmış olmasıdır. ne çok at gözlüklü partizanlarımız varmış.
konuya balıklama dalan akp yanlısı medyayı komik duruma düşüren reklam. sanki akp reklamlarında "kitabımı beleş aldım" diyen eşek kadar kızın ilkokul öğrencisi olduğunu yuttuk.
(bkz: pepsi aldım aysun kayacı yla yiyişmem yakındır)
--spoiler--
http://www.medyatava.com/haber.asp?ID=38288
--spoiler--
(bkz: pepsi aldım aysun kayacı yla yiyişmem yakındır)
--spoiler--
http://www.medyatava.com/haber.asp?ID=38288
--spoiler--
"kim dokunduysa sana ona git Recep Tayyip" şeklinde de devam ettirilebilecek karşıt eylem.
(bkz: Tayyip in teni)
(bkz: Tayyip in teni)
BAŞBAKAN Recep Tayyip Erdoğan, CHP'nin gazetelerde yayımlanan reklamlarının bazılarında yer alan görüntülerin gerçekle uyuşmuyor olmasını eleştirdi.
Önceki gün yayımlanan ilanda "Yalanını da al git" başlığı altında iflas etmiş gibi görünen bazı dükkánlar yer alıyordu.
Başbakan ve AKP çevreleri, bu dükkánların halen faal olduğunu ileri sürerek, ilanın "yalan" olduğuna dikkat çekiyorlar.
Önce şunu belirteyim: Bu seçim döneminin en başarılı iki kampanyasından birini CHP, diğerini AKP yapıyor.
Kolayca fark edilebilen, ne dediği son derece açık, amaca yönelik ve kreatif olarak da başarılı, çekici reklamlar bunlar.
Ancak CHP reklamında kullanılan fotoğrafın gerçekte var olmadığını söyleyerek "yalan" suçlamasında bulunmak için de insanın reklamcılık konusunda biraz bilgisiz olması gerekiyor.
O ilanda yayımlanan fotoğraf bir stüdyoda da çekilebilirdi. Reklamcıların bunu yapmak yerine daha gerçek bir görüntü elde edebilmek için gerçek mekánlar kullanması ilanda sözü edilen konunun "yalan" olduğu sonucunu doğurmaz.
"Yanıltıcı-yalan reklam", ilanda sözü edilen konunun gerçek olup olmadığı ile ilgilidir ki geçtiğimiz 5 sene zarfında sayısız küçük esnafın dükkánını kapatıp gittiği bir sır değil. Esnaf Odaları kayıtlarında bunların izi kolayca bulunabilir.
Öte yandan CHP'nin ilanları için "yalan" suçlamasında bulunan AKP'nin kampanyası da "testimonyal" denilen bir yöntemi kullanıyor.
O reklamlarda yer alan kişilerin de hiçbirisi "gerçek" değil. Bir kast ajansından seçilmiş yüzler var ilanlarda. "O ilanlarda yer alan yüzlerin sahipleri gerçekte böyle mi söylediler, gerçekten oylarını AKP'ye mi verecekler" diye soru sormak da kimsenin aklına gelmemeli.
Çünkü bunun bir ilan olduğunu biliyoruz ve onlar değilse bile AKP'ye oy verecek başka gerçek kişiler aynı sözleri söyleyebilirler.
Dolayısıyla bu seçim döneminin en saçma tartışmasını da son hafta yaşamış oluyoruz gibi geliyor bana!
Mehmet Y. Yılmaz
20/07/2007 hürriyet
Önceki gün yayımlanan ilanda "Yalanını da al git" başlığı altında iflas etmiş gibi görünen bazı dükkánlar yer alıyordu.
Başbakan ve AKP çevreleri, bu dükkánların halen faal olduğunu ileri sürerek, ilanın "yalan" olduğuna dikkat çekiyorlar.
Önce şunu belirteyim: Bu seçim döneminin en başarılı iki kampanyasından birini CHP, diğerini AKP yapıyor.
Kolayca fark edilebilen, ne dediği son derece açık, amaca yönelik ve kreatif olarak da başarılı, çekici reklamlar bunlar.
Ancak CHP reklamında kullanılan fotoğrafın gerçekte var olmadığını söyleyerek "yalan" suçlamasında bulunmak için de insanın reklamcılık konusunda biraz bilgisiz olması gerekiyor.
O ilanda yayımlanan fotoğraf bir stüdyoda da çekilebilirdi. Reklamcıların bunu yapmak yerine daha gerçek bir görüntü elde edebilmek için gerçek mekánlar kullanması ilanda sözü edilen konunun "yalan" olduğu sonucunu doğurmaz.
"Yanıltıcı-yalan reklam", ilanda sözü edilen konunun gerçek olup olmadığı ile ilgilidir ki geçtiğimiz 5 sene zarfında sayısız küçük esnafın dükkánını kapatıp gittiği bir sır değil. Esnaf Odaları kayıtlarında bunların izi kolayca bulunabilir.
Öte yandan CHP'nin ilanları için "yalan" suçlamasında bulunan AKP'nin kampanyası da "testimonyal" denilen bir yöntemi kullanıyor.
O reklamlarda yer alan kişilerin de hiçbirisi "gerçek" değil. Bir kast ajansından seçilmiş yüzler var ilanlarda. "O ilanlarda yer alan yüzlerin sahipleri gerçekte böyle mi söylediler, gerçekten oylarını AKP'ye mi verecekler" diye soru sormak da kimsenin aklına gelmemeli.
Çünkü bunun bir ilan olduğunu biliyoruz ve onlar değilse bile AKP'ye oy verecek başka gerçek kişiler aynı sözleri söyleyebilirler.
Dolayısıyla bu seçim döneminin en saçma tartışmasını da son hafta yaşamış oluyoruz gibi geliyor bana!
Mehmet Y. Yılmaz
20/07/2007 hürriyet
(bkz: mayonu da al git)
her şeyi ortaya çıkarıp güzel ayar veren başlıktır. her gafında! * askerlere kelle apoya sayın diyip çifçimize al ananı git diyen birinr verilecek olan cevaptır. ayrıca akp liler tarafından eksi verilecek entrydir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar