bugün
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- bazen şık bazen relax mod2
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- insan olmaya ceyrek kala3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- yalaka2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- sophia osako2
- fight club5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- kemalist dünya24
- bioloji2
- cevcet2
- hayattaki şans seviyeniz4
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- hesabı gizliye almak3
- anın görüntüsü20
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kaşar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- true'nun çaylak olması16
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
windows 7 ile kendine gelmiş, artık winamp a ihtiyaç duyurtmayan favori medya oynatıcım.
sizi yanıltmadığı içindir ki en beğenilen tarafı şudur.
"Windows Media Player dosyayı çalamıyor.
Dosya bozuk veya program çalmayaçalıştığınız biçimi desteklemiyor."
kapat...kapat...!
"Windows Media Player dosyayı çalamıyor.
Dosya bozuk veya program çalmayaçalıştığınız biçimi desteklemiyor."
kapat...kapat...!
Diğer medya oynatıcıları karşısında ezilip büzülen windows programı.
saç baş yoldurttan medya oynatıcısı.
bs player gibi kendi altyazısını bulabilen bir programın yanında hiçtir.
windows media player classic ile açamadığım video olmadı.
açıldığı zaman bilgisayarı kasım kasım kasan çoğu zaman hata verip donan hiçbir formatı desteklemeyen boktan program. gom player,flv player,ps player gibi programlar varken yüzüne bakmak hata.
flac dosyasını çalıstırsa tapılası tapılası program.
windows media player ile açabildiğim video olmadı.
Müzikte winamp a, video da gom playere ezilmiş olan, microsoft menşeili media orantilidir.
hd video oynatmada başarlı fakat hızlı veya yavaş izleme özelliğinin olmaması sıkıntı verici program.
dünyanın en kullanışsız ikinci programı olabilir. birincisi için biraz düşünmem lazım.
bu programı kullandığım için bazı arkadaşlarımdan "acemi misin olum bu program kullanılır mı? winamp vs indirsene" gibi ıvır zıvır laflar duyuyordum. ulan dünkü veletler benim gibi yazılım hastası adama laf anlatmaya çalışıyor. winampı da denedim, aimp3 ü de denedim hiç biriyle uyuşamadım kardeş zorla mı?! wmp den aldığım temiz, berrak sesi hiç birinden alamıyorum. kulağım hassastır cidden alamıyorum. hem ne gerek var fazladan winampmış bilmem neymiş. giriyorum müzikler klasörüne. sağ tıklıyorum wmp ile aç diyorum tamamdır. bakıyorum keyfime. ne kendimi yada pc mi kasayımki.
geçen gün torrentten bir video yükledim*. neyse tıkladım gom player açmıyor vlc player yi denedim açmıyor media player classic te açmadı evet* pek ihtimal vermemekle birlikte ümitsizlikle windows media playerı denedim tabiki o da açmadı.* sonra öğrendim ki videoda dijital yazılım koruması varmış fuck you torrent.
durmadan donan takılan bi program.
kullandığım pc çok iyi olmasına rağmen.
kullandığım pc çok iyi olmasına rağmen.
Chrome'un en sevmedigi programlardan biri.
bir baka yaramayan player. go playerin daşşanı yese yeridir.
Kitaplık sistemi çok hoşuma giden müzik çalar. 11 ve üstü sürümleri oldukça başarılı.
vlc player'in ilk sürümünden sonra kendisi ile beraber eklentilerini de geliştirmiş program.
Windows işletim sisteminde gömülü olarak gelen bir video ve ses oynatma yazılımıdır. ama vlc gibi kaliteli programlar varken media player a fazla gerek duyulmuyor gibi.
bi boka yaranaz. ama sırf youtubeda loop özelliği olmadığı için kullanıyorum şu an. demek ki bi boka yarıyormuş.
bir winamp değildir.
Ne işe yaradığını kimsenin bir türlü anlamadığı, Media player classic adında wmp ile zerre alakası olmayan bir firmanın yaptığı mükemmel oynatıcının kendisini silip attığı, Gom,KM,BS,SM Player gibi oynatıcılar bir yana VLC ilk sürümü çıktıktan sonra kimsenin dönüp yüzüne bile bakmadığı atıl durumdaki medya oynatıcı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar