bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- kadınlar neden aldatır15
- türk telekom port zammı4
- alan greenspan2
- devşirmelik makamı13
- sedat pekmez14
- lionel messi11
- cayenne4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 0 0 73
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kadında güzellik aramayan erkek6
- iremga2
- köyde yaşama isteği2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- buddy dude4
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- sürekli esnemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- kıskançlık5
- tarot falına inanan salak2
- eşek sucuğu14
- kimyon4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- gammaz çetesi çökertildi2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
1994'de piyasaya sürülen Microsoft Windows işletim sistemi ailesidir.
3.0 ve 3.1 x 'ten oluşan sistem. * çok $ükür atlattık dediğimiz sistemler.
şu an guncel windows ve ürünlerinden nefret etse dahi, win3x sürümlerini kullanmış kişiler tarafından sevilen ; nostaljik günlere dalmaya vesile olan programlardır.
Sadece paintte canın sıkılınca bişiler çizmek , windows oyunları oynamak için kulanırdık zamanında. bazen de bazı oyunlar dostan acılmayınca windowstan dener ve acardık. (bkz: genghis khan).tüm münasebetimiz bu şekildeydi pencerelerle o günlerde. ne günlerdi be...
ayrıca belki alakalıdır;
(bkz: command com)
(bkz: autoexec bat)
(bkz: config sys)
Sadece paintte canın sıkılınca bişiler çizmek , windows oyunları oynamak için kulanırdık zamanında. bazen de bazı oyunlar dostan acılmayınca windowstan dener ve acardık. (bkz: genghis khan).tüm münasebetimiz bu şekildeydi pencerelerle o günlerde. ne günlerdi be...
ayrıca belki alakalıdır;
(bkz: command com)
(bkz: autoexec bat)
(bkz: config sys)
windows 95'ten önce piyasaya sürülmüş olan microsoft'un işletim sistemiydi. masaüstü kavramı bugün ki masaüstü kavramından biraz daha farklıydı.
(bkz: hey gidi günler)
(bkz: hey gidi günler)
bilgisayarların hesap makinesinin büyüğü oldukları dönemlerdeki işletim sistemleri.
çalışmak için 640 KB belleğe ihtiyaç duyan, ms nin satışına geçen günlerde resmi olarak son verdiği işletim sistemi.
bilgisayar olaylarından pek anlamayan bir arkadaşımın "kendi kendine açılamayan windows" diye tabir ettiği işletim sistemidir*. beni, ilk göz ağrım olan mayın tarlası ile tanıştıran efsanedir ayrıca. disketle kuruluyor olması da kendisine daha fazla bir nostaljik hava katmaktadır.
(bkz: hey gidi gunler hey)
görsel
görsel
http://www.intelliadmin.c...03.1a%20screen%20shot.jpg
(bkz: hey gidi gunler hey)
görsel
görsel
http://www.intelliadmin.c...03.1a%20screen%20shot.jpg
1992 yılında piyasaya sürülen, son kararlı sürümü 1993'te oluşturulan windows serisi. sanıldığı gibi 1994'te piyasaya sürülmemiştir.
Bilgisayarla ilk tanışmamı sağlayan Windows sürümü.
Yıllar yıllar önce Arcelikten ilk bilgisayar alicam. (bu arada sisteme Bkz: pentium mmx 200, 16 mb ram, 160 mb sabit disk. Ve o günlerde "sen bu sistemle atom bombası mı yapAcaksin diyolardi) konfigürasyona baktım windows 95 var diyordu. Aldım. Getirdim kurdum eve icinden Windows 3.1 çalışmaz mı? Servis ile biraz cebbellestikten sonra orijinal Windows 95 Cd'mi alabilmiştim.
Yıllar yıllar önce Arcelikten ilk bilgisayar alicam. (bu arada sisteme Bkz: pentium mmx 200, 16 mb ram, 160 mb sabit disk. Ve o günlerde "sen bu sistemle atom bombası mı yapAcaksin diyolardi) konfigürasyona baktım windows 95 var diyordu. Aldım. Getirdim kurdum eve icinden Windows 3.1 çalışmaz mı? Servis ile biraz cebbellestikten sonra orijinal Windows 95 Cd'mi alabilmiştim.
microsoft'un şu anki konumunu borçlu olduğu işletim sistemidir.
özellikle windows 3.1 ile microsoft bu dünyadaki yerini sağlamlaştırmıştır.
özellikle windows 3.1 ile microsoft bu dünyadaki yerini sağlamlaştırmıştır.
öncelikle bir çok oyunu falan oynamak için dos ortamına geçilirdi. filmlerdeki gibi siyah ekran üzerine komut girdikçe başka bir havaya girerdi insan. güzeldi 3.1.
ilk "mayın tarlası" nı akla getiren sürümdür...
vay anasını yaaa.. nerdeeennn nereye...
vay anasını yaaa.. nerdeeennn nereye...
bizim çağın ilk göz ağrısı, şalteri kaldır->kara ekran gelince "win" yaz-> enter a bas.
(bkz: program yöneticisi)
(video artık mevcut değil)
Ski Free Mario ve Mayın Tarlası oyunlarıyla çocukluğumu yemiş oyunlardır hatta Ski Free adlı oyunda bir yaratık gelip bizim kayakçımızı yiyodu yamyamca o asla atlatılamazdı.
windows'un en güzel sürümleridir kendileri. ben 2007'de xp yüklü tüplü bilgisayarımda sanal makineye kurup kullanmaya başlamıştım. bu arada serinin ilk sürümü olan windows 3.0 1990 senesinde çıkmıştır. sonra 1992'de windows 3.1 çıkmıştır.
(video artık mevcut değil)
Kızlık bilgisayarım.
Edibüdü: henüz linux tecavüzüne uğramamıştım.
Edibüdü: henüz linux tecavüzüne uğramamıştım.
videoya büyülendiğim başlık. bi an 2000 lerin başına gittim. beyaz tavşanı takip et mesajı çıkıcak gibi bios ekranı
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar