bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- yugoslavya kızları4
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz2
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- hayatını kaybetmek3
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- deniz baykal7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- günün şiiri8
- göte giren şemsiye4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- ciguli kral7
- kadir inanır'ın vefatı7
- king is back3
- frt2
- kitap alıntıları2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
24 haziran-7 temmuz tarihinde yapılacak olan tenis turnuvasıdır.
yıllardır izlerim, bu sene ligtv nin vermesi sebebiyle izleyemeyeceğim.
eurosport ve ntvspor dururken ligtv ne yahu!?
yıllardır izlerim, bu sene ligtv nin vermesi sebebiyle izleyemeyeceğim.
eurosport ve ntvspor dururken ligtv ne yahu!?
nadal'ın 5 numaradan katılacağı, para ödülünün 22.6 milyona çıkartılacağı ve kuşkusuz en zevkli maçlara sahne olacak bu yıl. ancak şu lig tv'yi ben ne edeyim harıl harıl link arayıp izleyeceğiz artık. illa veren bir spor kanalı vardır. skysports'ta filan yayınlanır herhalde.
Bu sene Venus William sakatlığı nedeniyle katılamayacağını bildirmişti.
bır yaz tatılı klasığı halıne gelmış ancak bu sene lıgtv den yayınlanacak dolayısıyla bır çok seyırcısını kaybeden güzelım tenıs resıtalıdır.
digitürk'ün yayınlaması nedeniyle malesef umuma kapalı tutulmuş turnuva.
wimbledon 2013'u lig tv'nin vermesi dünyanın sonu değildir. bir şekilde başka kaynaklardan izlenir.
doğuş grubunun kendini halka affettirme şansını eliyle ittiği turnuvadır. lig tv ne lan, damat ferit şahenk yine yanlış yaptın olum?
iş cep telefonu almaya gelince en pahalılarına göz atıp bir aylığını gözünü kırpmadan o telefona veren yurdum ortadireğinin aylık 10 TL ücreti olan bir spor pakedini almayı reddedip izlemeyeceği turnuva.
konu wimbledon ve de mevzu bahis olan para 10 tl olunca insan traji-komik bir gülüş içinde buluyor kendini.
böylesine özel ve enfes bir tenis turnuvası için 3 kuruş paranın hesabını yapıyorsan, sen zaten tenis izleme.kimse 10 lirayı veremeyecek kadar fakir değil, mesele ne o zaman?
her zevkin ve keyfin bir bedeli olmuyor mu? oluyor.
"kapitalizm her şeyi paralı yaptı öfff ya, şöyle hevesle ve parasız wimbledon izleyemiyoruz böhüüü" diye sızlanan varsa, kessin zırıltıyı.kapitalizm götünüzdeki donu bile almaya kalkarken solcular her daim eylemdeydi kapitalizme karşı. " la bu anarşistler gene ortalığı karıştırıyoo" diyerek onlara vebalı gibi baktığın günleri hatırla.
konu wimbledon ve de mevzu bahis olan para 10 tl olunca insan traji-komik bir gülüş içinde buluyor kendini.
böylesine özel ve enfes bir tenis turnuvası için 3 kuruş paranın hesabını yapıyorsan, sen zaten tenis izleme.kimse 10 lirayı veremeyecek kadar fakir değil, mesele ne o zaman?
her zevkin ve keyfin bir bedeli olmuyor mu? oluyor.
"kapitalizm her şeyi paralı yaptı öfff ya, şöyle hevesle ve parasız wimbledon izleyemiyoruz böhüüü" diye sızlanan varsa, kessin zırıltıyı.kapitalizm götünüzdeki donu bile almaya kalkarken solcular her daim eylemdeydi kapitalizme karşı. " la bu anarşistler gene ortalığı karıştırıyoo" diyerek onlara vebalı gibi baktığın günleri hatırla.
10 tl'lik paraya meze olduğu iddia edilen turnuva. varsa öyle bir yöntem, açıklanmasını isteriz efenim. turnuvaya gelince; futbolla birlikte en büyük aşkım olan tenisin ve bu turnuvanın adı en prestijlisi olan wimbledon olunca, en kaliteli ve en izlenmesi gereken maçların toplandığı su götürmez bir gerçektir.
roland garros'u toprağın kralı * alsa da, wimbledon'ın favorisi elbette novak olacaktır. bayanlarda ise serena tartışmasız bir numaralı favoridir.
roland garros'u toprağın kralı * alsa da, wimbledon'ın favorisi elbette novak olacaktır. bayanlarda ise serena tartışmasız bir numaralı favoridir.
nadal'ın eğer aksilik olmazsa çeyrek finalde federer ile bu maçı kazananda yarı finalde murray'le oynayacak. yani tablonun bir tarafında final için hayvani bir kapışma olacak öte yandan djokovic nispeten kolay yoldan final görebilir. yani finalin bir tarafında djokovic'in olacağı kesin öte yandan bu tarafta durumlar biraz karışık hani nadal toprakta olduğu gibi olmasa da bir wimbledon için oynarsa veya federer her ne kadar artık miyadını doldurmaya yaklaşmış olsa da özellikle roland garros'a erken veda etmişken bir sürpriz yapabilir mi diye düşünüyor? normal şartlarda benim tahminim sakatalıktan kurtulan nadal özellikle bir dönem kendisinin ezeli rakibi olan federer'i çeyrek finalde saf dışı bırakmaya daha yakın olan taraf. ancak yarı finalde bu kez son finalist murray olacak. hem kupanın ingilizlerde oluşturduğu artık yeter amk bir ingiliz alsın şunu psikolojisi, hem murray'ın özel olarak bu turnuva için çalışmış olması, üzerinde baskı gibi dursa da grand slam finali kaybetme olayını sonlardırayım psikolojisi ile burdan finale yürüyebilir. tablonun bu kısmı gerçekten baya zorlu mücadelelerle geçecek muhtemelen murray-djkovic diyorum finali de murray alırsa şaşırmamak gerek.
edit: astekler55'e teşekkürlerle birlikte murray 4.grand slam finali olan amerika açığı kazanmış geçen sene. bende bu piç hangi ara 2. sıraya kadar yükseldi deyip hep wimbledon ekmeğini yediğini varsayardım.
edit: astekler55'e teşekkürlerle birlikte murray 4.grand slam finali olan amerika açığı kazanmış geçen sene. bende bu piç hangi ara 2. sıraya kadar yükseldi deyip hep wimbledon ekmeğini yediğini varsayardım.
mahşerin 4 atlısının dev kapışmasına sahne olacak grand slam turnuvası.
bir yanda 8 final 7 şampiyonluk yaşayarak wimbledon tarihinin en unutulmaz oyuncusu roger federer...diğer yanda 5 final 1 şampiyonluk görmüş ve federer'e hayatının en acı mağlubiyetini 2008 wimbledon'da de tattıran rafael nadal...bir tarafta tenisin zirvesinde olmayı her yönüyle hak eden ve mükemmel bir oyun tarzı olan novak cokoviç.ve öbür tarafta wimbledon çimlerinde bir şampiyonluğu artık hak eden andy murray...
görelim bakalım, devlerin savaşından kim galip çıkacak?
bir yanda 8 final 7 şampiyonluk yaşayarak wimbledon tarihinin en unutulmaz oyuncusu roger federer...diğer yanda 5 final 1 şampiyonluk görmüş ve federer'e hayatının en acı mağlubiyetini 2008 wimbledon'da de tattıran rafael nadal...bir tarafta tenisin zirvesinde olmayı her yönüyle hak eden ve mükemmel bir oyun tarzı olan novak cokoviç.ve öbür tarafta wimbledon çimlerinde bir şampiyonluğu artık hak eden andy murray...
görelim bakalım, devlerin savaşından kim galip çıkacak?
roger federer ilk turda Victor Hanescu'yu 6-3 6-2 ve 6-0 ile rahat geçmiştir merkez kortta. bunun dışında bayanlarda azerenka maçını kaznadı sharapova ise an itibariyle oynuyor.
nadal geçen sene 2.turda elendikten sonra bu sene 1.turda gitti lan adam. aklı hala fransa'da mıdır, nedir böyle erkende gidilmez ki be hocam hemde 3-0 ile setler 7-6 7-6 6-4. böylece nadal'ın wimbledon şansızlığı devam ediyor da en çok federer-nadal maçını göremeyeceğiz yine ona yanıyorum. bu da federer-murray yarı finalinin yolunu açtı. nadal al o toprağı tövbe tövbe üşendim şimdi söyleyecek söz bulamıyorum. neyse sıralamada geri düşmeyecek hiç değilse.
ayrıca rakibi steve darcis'i tebrik etmek lazım.
ayrıca rakibi steve darcis'i tebrik etmek lazım.
Nadal elendikten sonra tüm izleme hevesimin kaçtığı turnuva. Dua edelim de djokovic bari elenmesin yoksa izlenmez bu maçlar.
Nadal yoksa tadının tuzunun kalmayacağı turnuva. Nadalsız bir grand slam düşünmek dahi istemiyorum. Bu ne yahu şaka gibi.
andy murray'nin kazanacağı turnuva.
tam zamanı, nadal yok, federer formunda değil, djoko sakatlıktan yeni çıktı, tsonga ile karşılaşmazsa eğer andy final yolunda, kazanması işten bile değil.
tam zamanı, nadal yok, federer formunda değil, djoko sakatlıktan yeni çıktı, tsonga ile karşılaşmazsa eğer andy final yolunda, kazanması işten bile değil.
nadal'ın geçen senede erken havlu attığını düşünürsek seyir zevkinden hiçbir şey kaybetmeyen turnuva olacağı ortada. nadal'ın elenmesinin tek dezavantajı onu federer karşısında bir kez daha izleyemeyecek oluşumuz olacak o çeyrek final maçı çok güzel olurdu ancak nadal gitti. kaldı ki zaten final dahi göremeyecekti adam. nadal diyenleri ise roland garros 2014'e bekleriz.
Son 5 yılın en sürprizli grand slam'i olarak gösterilen turnuvadır.
Daha turnuvanın üçüncü günü olmasına rağmen elenen isimler,
Rafael Nadal (Steve Darcis'e)
Stanislas Wawrinka (Hewitt'e)
Sara Errani (Monica Puig'e)
Hewitt (Dustin Brown'a)
Isner (Mannarino karşısında maçtan çekildi)
Tsonga (Setlerde 2-1 gerideyken Gulbis karşısında maçtan çekildi)
Marin Cilic (maça çıkmadan turnuvadan çekildi)
Azarenka (maçtan önce turnuvadan çekildi)
Ana Ivanovic (Kanadalı genç yetenek Bouchard'a )
Wozniacki (Cetkovska'ya)
bütün bunların yanında Sharapova da portekizli Brito karşısında turnuvaya veda etmek üzere.
Daha turnuvanın üçüncü günü olmasına rağmen elenen isimler,
Rafael Nadal (Steve Darcis'e)
Stanislas Wawrinka (Hewitt'e)
Sara Errani (Monica Puig'e)
Hewitt (Dustin Brown'a)
Isner (Mannarino karşısında maçtan çekildi)
Tsonga (Setlerde 2-1 gerideyken Gulbis karşısında maçtan çekildi)
Marin Cilic (maça çıkmadan turnuvadan çekildi)
Azarenka (maçtan önce turnuvadan çekildi)
Ana Ivanovic (Kanadalı genç yetenek Bouchard'a )
Wozniacki (Cetkovska'ya)
bütün bunların yanında Sharapova da portekizli Brito karşısında turnuvaya veda etmek üzere.
önce nadal sonra azarenkayla bize bir tokat atmış turnuvadır. federer de elenirse iyice gözümden düşecek ben bir nadal federer finali izleyemeyecek miyim lan.
bayanlarda sabine lisicki'ye dikkat.
an itibariyle federer elenmiştir. büyük turnuva özelliğini de izleyicinin gözünde eritmiştir.
federer'inde elenmesiyle wimbledon sevincimiz/heyecanımız erkenden kursağımızda kalmıştır. böyle iş olur mu arkadaş ya!! ayrıca erkeklerden; tsonga, nadal, wawrinka, bayanlardan; azarenka, sharapova, errani turnuvanın önemli isimleri daha yolun başındayken elendiler, ki dahası da var.
wimbledon'ın eskisi gibi kaliteli olmayacağı kesin. büyük olasılıkla djokovic - murray finali olacak gibi. djokovic'te kupayı alır artık.
gerçi olanlardan sonra; 'ulan keske kupayı ferrer alsa' dediğim turnuvadır ayrıca. *
wimbledon'ın eskisi gibi kaliteli olmayacağı kesin. büyük olasılıkla djokovic - murray finali olacak gibi. djokovic'te kupayı alır artık.
gerçi olanlardan sonra; 'ulan keske kupayı ferrer alsa' dediğim turnuvadır ayrıca. *
ilk turda Rafael Nadal'ın elenmesiyle şok etkisi yaratmakla kalmayıp * 2. turda Maria Sharapova, Ana Ivanovic, Jelena Jankovic, Roger Federer gibi isimlerin de elenmesinden sonra tadı kaçan, wimbledon yetkililerinin bir basın açıklamasıyla: ''hehe nasıl da yediniz ama aslında hepsi bir şakaydı şimdi yeniden başlıyoruz'' demelerini umduğum hayal kırıklığı turnuva.
federer elenmeden önce savelenmemiş olması büyük hata olan turnuva. new game.
tüm andy murray sevgime rağmen tommy haas kazanırsa sevinceğim turnuvadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar