bugün

wimbledon 2013

nadal geçen sene 2.turda elendikten sonra bu sene 1.turda gitti lan adam. aklı hala fransa'da mıdır, nedir böyle erkende gidilmez ki be hocam hemde 3-0 ile setler 7-6 7-6 6-4. böylece nadal'ın wimbledon şansızlığı devam ediyor da en çok federer-nadal maçını göremeyeceğiz yine ona yanıyorum. bu da federer-murray yarı finalinin yolunu açtı. nadal al o toprağı tövbe tövbe üşendim şimdi söyleyecek söz bulamıyorum. neyse sıralamada geri düşmeyecek hiç değilse.

ayrıca rakibi steve darcis'i tebrik etmek lazım.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026